Послато са GT-N7100
Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
- stefank
- Postovi: 838
- Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
- Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Nisam ni rekao da je najnapucaniji, ili sto kod nas vole da kazu u "fullu". Ali ML 350 CDI sa AMG paketom i felnama, koza/alkantara sicevima, navi i jos par zajebancija je u svakom slucaju daleko od klota, i radije bih njega za te pare nego Volva sa gorom motorizacijom i opremom.
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Ne znam kakve su ti to pausalne ocene ako nov (4 godine star model) 250CDI klot kosta 4k vise od Volvoa koji je izasao pre mesec dana.
To sto ti je drug uhvatio neku akciju ili lager nema nikakve veze s ovim poredjenjem cena
To sto ti je drug uhvatio neku akciju ili lager nema nikakve veze s ovim poredjenjem cena
- stefank
- Postovi: 838
- Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
- Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Ma manite me kataloga pobogu ljudi, pa ja ne poznajem bukvalno nikoga ko je platio SUV po tim cijenama sa kataloga, a gotovo svi poznanici mi imaju bar po jedan u kuci (ako ne licni, nekoga iz familije). Ako pise prekrizeno 80 pa ispod 65, da li treba da pricamo da smo platili auto 80? (lupam ali ovo su jako ceste "akcije" da te satro caste 5 stavki opreme i to za glanc nov auto)
Ja gledam za koje pare je uopste moguc da se kupi takav nov auto, a to sto je to neka akcija, popust, ili sta vec sto se ne podudara sa kataloskom cijenom, me ne dotice. Jer za neke modele tih akcija jednostavno NEMA, dok se neki bas masovno prodaju na "akcijama", je li to politika fabrike ili salona ne znam.
Ja gledam za koje pare je uopste moguc da se kupi takav nov auto, a to sto je to neka akcija, popust, ili sta vec sto se ne podudara sa kataloskom cijenom, me ne dotice. Jer za neke modele tih akcija jednostavno NEMA, dok se neki bas masovno prodaju na "akcijama", je li to politika fabrike ili salona ne znam.
Poslednja izmena od stefank u 23 Nov 2014, 14:54, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Ma najbolje da poredimo havarisane i prepolovljene na pola onda. To o cemu ti pricas je tvoj licni izbor u fazonu ''bolje polovan 911 nego nov a7'' gde si na katalosku cenu volvoa dodao 7k, a cenu MLa skinuo za 10k k.
Pa to onda nije ista cena nego 20-30k evra razlike kad se za mesec dana pojavi Volvo na lagerima/akciji/test vozilo.
Pa to onda nije ista cena nego 20-30k evra razlike kad se za mesec dana pojavi Volvo na lagerima/akciji/test vozilo.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
A koliko njih je narucivalo nov (mozda 5%), ostali su uzimali sa lagera, polovne, vracene sa lizinga, kompenzacije itd.
Mozes se ti cenkati za auto koji im stoji u dvoristu i kojem im je zarobljen kapital, cenkaj se ti za nesto sklopljeno po konfiguratoru sto mora da se narucuje
Послато са GT-N7100
Mozes se ti cenkati za auto koji im stoji u dvoristu i kojem im je zarobljen kapital, cenkaj se ti za nesto sklopljeno po konfiguratoru sto mora da se narucuje
Послато са GT-N7100
- stefank
- Postovi: 838
- Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
- Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Ja pricam o novim vozilima. Auto s lagera sa 0 km na satu nije nov? Ma ajte molim vas. Procitaj post do kraja, AKO se pojavi. Jer neki modeli su gotovo stalno na nekakvoj ogromnoj "akciji", dok neki ili nisu uopste, ili je mizerna za te cifre (2-3 k eura).
- stefank
- Postovi: 838
- Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
- Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Pa, jednostavno necu, ikad, kupovao auto od 20 ili 200k.Ivan napisao:A koliko njih je narucivalo nov (mozda 5%), ostali su uzimali sa lagera, polovne, vracene sa lizinga, kompenzacije itd.
Mozes se ti cenkati za auto koji im stoji u dvoristu i kojem im je zarobljen kapital, cenkaj se ti za nesto sklopljeno po konfiguratoru sto mora da se narucuje
Послато са GT-N7100
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Videcemo kad Volvo dodje u salone. Ako bas sutra kupujes auto i da razumem, ali pricati da Volvo klot kosta 60k (pri tom je po tom katalogu za koji govoris da nije validan 53k), a da napucan ML 350CDI ima za 65k je teska glupost.
Ako se poredi katalog, onda se gledaju oba u katalogu, ako ne onda gledas oba na lageru, ako je polovan, onda gledas oba polovna.
Ako se poredi katalog, onda se gledaju oba u katalogu, ako ne onda gledas oba na lageru, ako je polovan, onda gledas oba polovna.
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
350 Bluetec, sa AMG paketom(u kom dobijes ta sedista sa alcantarom i vestackom kozom) i Command Online navigacijom izadje 68.000e.
Verujem da je tvoj drugar uzeo sa jos nekom opremom, i da je na sve to dobio oko 5.000e popusta ili je cena manja, zato sto je sa lagera.
To mozda jeste dobro opremljen auto u odnosu na druge, ali daleko je to od dobro opremljenog ML-a.
Nije ti palo na pamet da ce i Volvo imati akciju, vozilo na lageru i slicno, te da nece kostati isto kao sto pise u cenovniku?
Drugar je na ML-a dobio 10.000e popust, pa taj auto ne kosta 65.000e, nego 75.000e, a odmah da ti kazem da nije nista preterano opremljen.
Zato je pravedno gledati samo i apsolutno samo cene po cenovniku.
Verujem da je tvoj drugar uzeo sa jos nekom opremom, i da je na sve to dobio oko 5.000e popusta ili je cena manja, zato sto je sa lagera.
To mozda jeste dobro opremljen auto u odnosu na druge, ali daleko je to od dobro opremljenog ML-a.
Nije ti palo na pamet da ce i Volvo imati akciju, vozilo na lageru i slicno, te da nece kostati isto kao sto pise u cenovniku?
Drugar je na ML-a dobio 10.000e popust, pa taj auto ne kosta 65.000e, nego 75.000e, a odmah da ti kazem da nije nista preterano opremljen.
Zato je pravedno gledati samo i apsolutno samo cene po cenovniku.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Imali smo vec ovu diskusiju, interesantno je da je tad vecina auta sa lagera smatrala prakticno polovnim a za nov prihvatala samo onaj koji sam konfigurisesstefank napisao:Ja pricam o novim vozilima. Auto s lagera sa 0 km na satu nije nov? Ma ajte molim vas. Procitaj post do kraja, AKO se pojavi. Jer neki modeli su gotovo stalno na nekakvoj ogromnoj "akciji", dok neki ili nisu uopste, ili je mizerna za te cifre (2-3 k eura).
Istina tom delu je tada to islo na vodenicu jer se poredilo nov vs polovan pa cene sa lagera nisu hteli da prihvate kao validne za nova kola
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Laki, ne preuvelicavaj, jer nije tako bilo.
Jednostavno, finalna cena moze zavisiti od dosta faktora.
Ali, ako vrsimo poredjenje, onda se mora uzeti jednak kriterijum.
Ne moze se znati kada ce i koliki popust negde biti, koliko ce vozilo sa lagera biti jeftinije od istog sastavljenog, a bilo je primera da je izaslo svega 1000e jeftinije, na cenu od 60k eura.
Ako izadje nov model, lager je maltene nepostojeci, a akciju za novi model niko nije lud da da, jer se tada najvise prodaje i najvise zaradjuje ja istom.
Ti si hteo da racunamo sve popuste, lagere, akcije...
Drugar ima 15% popust u Mercedesu na svako vozilo, dakle i po konfiguratoru kada sklapa i na ono sa lagera.
Pa jel sada treba tu cenu da uzimamo kao reper, sto njega auto od 65.000e, izadje 55.000e?
Jednostavno, finalna cena moze zavisiti od dosta faktora.
Ali, ako vrsimo poredjenje, onda se mora uzeti jednak kriterijum.
Ne moze se znati kada ce i koliki popust negde biti, koliko ce vozilo sa lagera biti jeftinije od istog sastavljenog, a bilo je primera da je izaslo svega 1000e jeftinije, na cenu od 60k eura.
Ako izadje nov model, lager je maltene nepostojeci, a akciju za novi model niko nije lud da da, jer se tada najvise prodaje i najvise zaradjuje ja istom.
Ti si hteo da racunamo sve popuste, lagere, akcije...
Drugar ima 15% popust u Mercedesu na svako vozilo, dakle i po konfiguratoru kada sklapa i na ono sa lagera.
Pa jel sada treba tu cenu da uzimamo kao reper, sto njega auto od 65.000e, izadje 55.000e?
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Sta znam, Floyd kupio svog za 54 000 unesto 65 000 cim se pojavio. Meni su cene sa lagera potpuno validne, mnogo bitnihe od kataloskih.
- stefank
- Postovi: 838
- Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
- Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Ja o tome i pricam, neki modeli jednostavno su konstantno na ogromnim akcijama, ili ako nisu zvanicno, vrlo lako mozes uci u pricu za veliki popust na licu mjesta. Dok je kod nekih modela kao sto rekoh ta akcija mizerna, 1-2 k na 60k nikome ne znaci previse, ono lijepo je ako ih dobijes ali nista znacajno. Ali zato popusti kao ti na ML-a, sa 75 na 65k nisu za zanemarivanje.Xepoj87 napisao:Ne moze se znati kada ce i koliki popust negde biti, koliko ce vozilo sa lagera biti jeftinije od istog sastavljenog, a bilo je primera da je izaslo svega 1000e jeftinije, na cenu od 60k eura.
Kratko pitanje, ti bi uzeo Volva pored ML-a za tih 65k, iako je ML po svim parametrima bolji? Mojne da se sprdamo sad.
I koliku uopste ocekujete akciju na Volvu, sve i kad je bude? Da nece da ga spuste sa 60 na 50k, pa da bude ogromna razlika i da se isplati uzeti? Ja za takvu akciju kod njih ne cuh.
@Laki
Poslednja izmena od stefank u 23 Nov 2014, 15:09, izmenjeno 1 put ukupno.