Stranica 12 od 43
Re: Isplativost električnih vozila
Poslato: 01 Avg 2023, 12:16
od nidza
Koja garancija na Teslu iz 2009. kojoj je pao kapacitet zbog kvara nekoliko ćelija nakon pređenih 400.000km? Ako se ne varam, za 2500e su vratili pun kapacitet, ima sve na njihovom sajtu. Dovežena na točkovima iz Norveške.
Re: Isplativost električnih vozila
Poslato: 01 Avg 2023, 13:06
od dzonic87
To je mašina električna

Inače interesantno mi, nakon nekoliko tekstova, da se onaj MG EV4 odlično pokazao na testovima - kažu da ima bolji tj elektromotor koji ima bolju iskorišćenost energije nego ID3/4 (SAIC je valjda partner VW-a).
Takođe kažu da su im baterije modernije... Biće zanimljivo sa kinezima, meni se EV4 sviđa - u crvenoj boji i kada bi bilo sigurno da dobijaš subvencije (100%, a ne slanjem nekakvih glupih zahteva, pa možda je budžet za subvencije već ispražnjen)
Re: Isplativost električnih vozila
Poslato: 01 Avg 2023, 20:04
od Heinz
Ako bude 34k možda i bude zanimljiv. Koliko beše subvencija?
Re: Isplativost električnih vozila
Poslato: 01 Avg 2023, 20:19
od pedja
5k€ za elektro
TapaT
Re: Isplativost električnih vozila
Poslato: 01 Avg 2023, 20:31
od ljubitelj
kami napisao: 01 Avg 2023, 11:30
ljubitelj napisao:Nisam mislio na budženja nego da bude kao fabrički rešeno i potpuno isto sigurnosno.
Daj neki link gde rade tu zamenu pojedine ćelije u zalivenim blokovima baterija, možda promenim mišljenje koje sam do sada stekao na primerima.
To su jos uvek nove baterije bez izrazenih problema.
Sent from my SM-N9860 using Tapatalk
Čitam 3 puta i nigde ne vidim da su uradili tu popravku i doveli u originalno stanje.
Puno je opisa naokolo, konkretno jako malo.
Ok, kupili su neispravnu baterija da bi analizirali kvar i pokušali da naprave namenski alat, toliko sam razumeo.
I da ako je baterija samo 30 dana bila u problemu da je kvar nepopravljiv.
Re: Isplativost električnih vozila
Poslato: 01 Avg 2023, 20:37
od ljubitelj
nidza napisao: 01 Avg 2023, 11:42
ljubitelj napisao: 31 Jul 2023, 18:05
Nisam mislio na budženja nego da bude kao fabrički rešeno i potpuno isto sigurnosno.
Daj neki link gde rade tu zamenu pojedine ćelije u zalivenim blokovima baterija, možda promenim mišljenje koje sam do sada stekao na primerima.
A svoja kola u fabrici popravljaš?
A ti, jel putuješ u Češku sa Škodom u fabriku na popravku?
Ja ne idem u fabriku da popravljam niti auto niti bilo koji uredjaj koji imam.
Re: Isplativost električnih vozila
Poslato: 01 Avg 2023, 20:51
od nidza
ljubitelj napisao: 01 Avg 2023, 20:37
nidza napisao: 01 Avg 2023, 11:42
ljubitelj napisao: 31 Jul 2023, 18:05
Nisam mislio na budženja nego da bude kao fabrički rešeno i potpuno isto sigurnosno.
Daj neki link gde rade tu zamenu pojedine ćelije u zalivenim blokovima baterija, možda promenim mišljenje koje sam do sada stekao na primerima.
A svoja kola u fabrici popravljaš?
A ti, jel putuješ u Češku sa Škodom u fabriku na popravku?
Ja ne idem u fabriku da popravljam niti auto niti bilo koji uredjaj koji imam.
To sam samo hteo da napišeš. Pogledaj kako radi već nekoliko puta spomenut EV Clinic iz Zg, a nisu jedini, iako je sektor tek u razvitku. Ja čak očekujem da će EU zakonski da propiše parcijalnu popravku kao obaveznu, a ne nepotrebnu zamenu kompletnih sklopova, koji se kod EV kudikamo lakše popravljaju od klasičnih automobila, jer su neuporedivo jednostavniji.
Posebno će imati uticaja zbog retkih metala, biće neophodna maksimalna održivost koncepta.
Re: Isplativost električnih vozila
Poslato: 01 Avg 2023, 21:04
od Heinz
Najbolje da uvedu zamenjivost baterije od strane korisnika. Kao za mobilne telefone. Posle 100 god
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Isplativost električnih vozila
Poslato: 01 Avg 2023, 21:16
od 123456
nidza napisao: 01 Avg 2023, 20:51
ljubitelj napisao: 01 Avg 2023, 20:37
nidza napisao: 01 Avg 2023, 11:42
ljubitelj napisao: 31 Jul 2023, 18:05
Nisam mislio na budženja nego da bude kao fabrički rešeno i potpuno isto sigurnosno.
Daj neki link gde rade tu zamenu pojedine ćelije u zalivenim blokovima baterija, možda promenim mišljenje koje sam do sada stekao na primerima.
A svoja kola u fabrici popravljaš?
A ti, jel putuješ u Češku sa Škodom u fabriku na popravku?
Ja ne idem u fabriku da popravljam niti auto niti bilo koji uredjaj koji imam.
To sam samo hteo da napišeš. Pogledaj kako radi već nekoliko puta spomenut EV Clinic iz Zg, a nisu jedini, iako je sektor tek u razvitku. Ja čak očekujem da će EU zakonski da propiše parcijalnu popravku kao obaveznu, a ne nepotrebnu zamenu kompletnih sklopova, koji se kod EV kudikamo lakše popravljaju od klasičnih automobila, jer su neuporedivo jednostavniji.
Posebno će imati uticaja zbog retkih metala, biće neophodna maksimalna održivost koncepta.
Kao što su propisali parcijalnu popravku DPF-a, AdBlue...iza svega se krije interes i samo interes. EV će se iznajmljivati kao mobilni telefoni a koncept će biti održiv koliko ga guraju lobiji koji stoje iza njega.
Re: Isplativost električnih vozila
Poslato: 01 Avg 2023, 21:20
od nidza
To vi tamo u razvijenim zemljama treba da se plašite, ovde su kola 15g stara u proseku. Mi smo mirni do 2060te minimum.
Re: Isplativost električnih vozila
Poslato: 01 Avg 2023, 21:43
od dragvorl
Niko da se ne plasi u Srbiji, nego ovi u razvijenim zajednicama.

Ko da gospodin govori.

Re: Isplativost električnih vozila
Poslato: 01 Avg 2023, 22:26
od pedja
Heinz napisao:Ako bude 34k možda i bude zanimljiv.
Kako ako?
U prodaji je sa tom startnom cenom.
TapaT
Re: Isplativost električnih vozila
Poslato: 02 Avg 2023, 07:40
od dzonic87
Da da, ja sam gledao onaj srednji paket, koji dolazi sa većom baterijom i bržim punjenjem.
Samo je problem, ovde, što subvencije nisu garantovane - nego plati ti pa ćemo videti dal imamo još para u budžetu

Re: Isplativost električnih vozila
Poslato: 02 Avg 2023, 07:47
od Heinz
Pa tako je bilo i stan kad kupuješ.
Mada EV ne bih subvencionisao.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Isplativost električnih vozila
Poslato: 02 Avg 2023, 07:49
od ljubitelj
nidza napisao: 01 Avg 2023, 20:51
ljubitelj napisao: 01 Avg 2023, 20:37
nidza napisao: 01 Avg 2023, 11:42
ljubitelj napisao: 31 Jul 2023, 18:05
Nisam mislio na budženja nego da bude kao fabrički rešeno i potpuno isto sigurnosno.
Daj neki link gde rade tu zamenu pojedine ćelije u zalivenim blokovima baterija, možda promenim mišljenje koje sam do sada stekao na primerima.
A svoja kola u fabrici popravljaš?
A ti, jel putuješ u Češku sa Škodom u fabriku na popravku?
Ja ne idem u fabriku da popravljam niti auto niti bilo koji uredjaj koji imam.
To sam samo hteo da napišeš. Pogledaj kako radi već nekoliko puta spomenut EV Clinic iz Zg, a nisu jedini, iako je sektor tek u razvitku. Ja čak očekujem da će EU zakonski da propiše parcijalnu popravku kao obaveznu, a ne nepotrebnu zamenu kompletnih sklopova, koji se kod EV kudikamo lakše popravljaju od klasičnih automobila, jer su neuporedivo jednostavniji.
Posebno će imati uticaja zbog retkih metala, biće neophodna maksimalna održivost koncepta.
To šta će biti jednog dana je nešto sasvim deseto od toga kako je danas.
A što ti ne napišeš šta ti radiš, i gde ideš na popravku?
Zašto ti još ne koristiš i nemaš EV kada si odličan kandidat sudeći prema potrebama koje imaš od vozila svakodnevno?
Pa evo prilike da mi pomogneš da pogledam
konkretno tu reparaciju zalivenih novih litijumskih baterija, ja za to ne znam i pored tog više pomenutog uopšteno EV klinik rada, a evo sada nisu jedin kažeš za takve popravke.
Što kriješ saznanja koja imaš
