Imali smo, nismo znali

Razne teme, pitanja, iskustva
Odgovori
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Imali smo, nismo znali ...

Post od Velja »

starac vujadin napisao:Znači, krao je...
shandu90 napisao:Kraduckao
:kezo:
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Imali smo, nismo znali ...

Post od nikaragva »

starac vujadin napisao:Znači, karao je...
Da budemo precizniji :kezo:
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48086
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Imali smo, nismo znali ...

Post od Geza »

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48086
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Imali smo, nismo znali ...

Post od Geza »

Slika
Slika
Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24663
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Imali smo, nismo znali ...

Post od dragvorl »

2007. sam isao na more sa Vojvodinom. Imali su dobre buseve, sa puno Neobusevih vozila. Posle onih manifetluka su dugo stajali na parkingu, cujem dosta su ih na kraju isekli i otisli na kile...
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Imali smo, nismo znali ...

Post od nikaragva »

Kupio Dunavprevoz te sto su valjali.
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48086
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Imali smo, nismo znali ...

Post od Geza »

„Застава” се полако спушта
http://www.politika.rs/scc/clanak/38072 ... ako-spusta

Прво рочиште у стечајном поступку над групацијом „Застава возила” заказано за 19. мај. – Уместо подржављења, припрема се приватизација

Крагујевац – Жилави гигант из доба социјализма одбројава своје последње дане. Над групацијом „Застава возила” отворен је стечајни поступак, а прво рочиште у крагујевачком привредном суду заказано је за 19 мај. Реч је о кровном предузећу под чијом су капом биле фирме које су остале да „висе” након што је „Фијат” 2008. преузео „Заставину” фабрику аутомобила.

Одлазак „Застава возила” у стечај не значи, међутим, да ће и фирме које су биле у тој групацији имати исту судбину.

Стечај је покренут у сомборским „Специјалним возилима”, али ће држава покушати да спасе „Камионе”, можда и заштитну радионицу „Застава ИНПРО”. По свему судећи, „Застава возила” ће са собом повући још „Резервне делове” и „Хортикултуру”, одавно мртве фирме које су у деценији иза нас постојале само на папиру.

Стечај је раније покренут у „Застава аутомобилима”, фирми која је свој „папирни” статус окончала са свега троје од укупно 13.500 радника, колико је било 1989, када је ова фабрика још радила пуном паром. Стечајни поступак у „Аутомобилима”, о чему је „Политика” у више наврата писала, прате бројни проблеми који се тичу утврђивања правог имовног стања овог некадашњег гиганта. Суд, наиме, још прикупља податке о салонима, сервисима, туристичким и стамбеним објектима које је ово крагујевачко предузеће поседовало широм бивше СФРЈ, од Љубљане до Пећи и Охрида.

Некадашњи радници помно прате стечајни поступак у „Аутомобилима”, надајући се да ће из стечајне масе бити изузета средства са рачуна који је својевремено отворен како би се измирила њихова евентуална потраживања. На том рачуну је било више од 300 милиона динара, а заступник радника Радиша Павловић поднео је кривичне пријаве против некадашњих синдикалних вођа и директора које терети за противзаконито камаћење поменутог рачуна и противправно стицање имовинске користи од око два милиона евра.

Иако се држава кани да за „Заставу ИНПРО” усвоји унапред припремљени план реорганизације – УППР, будућност овог предузећа није извесна, поготово што је кључни производни програм, а реч је о аутомобилским приколицама, преузео француски „Тригано”. Овај важан извозни адут, и фабрике и Крагујевца, француска

компанија је пазарила по цени од 287.000 евра, задржавши око 160 радника, али је више од стотину радника остало у још увек друштвеном предузећу „Застава ИНПРО”, чије руководство покушава да очува погоне кројачнице, штампарије и металне галантерије.

Проблем са „Заставом ИНПРО” лежи у промењеној стратегији Владе Србије, која је одустала од првобитне намере да подржави све заштитне радионице у земљи, с обзиром на то да та предузећа запошљавају особе са инвалидитетом. Та „тактика” је била актуелна све до 2013, после чега је дошло до потпуног заокрета који подразумева приватизацију заштитних радионица. Како „Политика” сазнаје, у току је припрема приватизације и друге крагујевачке заштитне радионице – „Шумадија ДЕС”.

Како ствари стоје, на крају би из читавог „Заставиног” корпуса могли бити спасени само „Камиони”, које држава жели да припоји све профитабилнијој наменској индустрији. Будући да за производњу привредних возила није могла да пронађе стратешког партнера, Влада Србије је донела одлуку да се у „Застава камионима” убудуће праве каросерије или неки други делови за наша борбена оклопна возила „лазар” и „морава”. Намера државе да улаже у војну индустрију очитава се и у недавном потезу „Застава оружја”, која је купила и од банкрота сачувала „Застава ковачницу”.

Колико је некадашњи социјалистички индустријски гигант жилав говори и то што је процес реструктурирања „Заставе” почео још 2001. Покушавајући да убеде „пролетере” да је то за њих добро, неки представници државног врха тада се нису добро провели у Крагујевцу, који још памти сцену песничења Александра Влаховића (министар за привреду и приватизацију од 2001. до 2004. године) са гневним радницима испред седишта локалне самоуправе.

Занимљиво је рећи да су, с почетка процеса реструктурирања, највећи купци „Заставиних” фабрика били – Словенци. Словеначке компаније су купиле „Алатницу”, „Тапацирницу” и „Заставу шпед”. „Застава” је проблем имала са купцима из Бугарске, који су упропастили поменуту „Ковачницу”, сада у власништву државне фирме „Застава оружје”.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
snork
Reactions:
Postovi: 4940
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: Imali smo, nismo znali ...

Post od snork »

EDIT by trojanac: Post je uklonjen jer krši pravila foruma.
Ђенерал Јанковић
Korisnikov avatar
Pulp Fiction
Reactions:
Postovi: 1649
Pridružio se: 19 Jul 2015, 21:52
Garaža: Astra G 1.7 dti

Re: Imali smo, nismo znali ...

Post od Pulp Fiction »

Smešno i bezobrazno je to za sportske sankcije.
Korisnikov avatar
ljuba
Reactions:
Postovi: 7455
Pridružio se: 19 Sep 2013, 19:52
Garaža: X-trail
Lokacija: Amst

Re: Imali smo, nismo znali ...

Post od ljuba »

Cinjenica je da je Sloba bio 0 u diplomatiji, i da je imao sve pogresne ptetpostavke i saveznike. Mislim da je to bitno naglasiti da bi se bolje razumeo tvoj korektan post. Nista nije kao sto izgleda :) Iliti sto bi deca rekla zasto ja...
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32207
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Imali smo, nismo znali ...

Post od trojanac »

@ snork

I za tebe isto važi, bez politike na forumu. Ni jedna tema nije pošteđena.
Posetite www.garaza.rs !
Korisnikov avatar
snork
Reactions:
Postovi: 4940
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: Imali smo, nismo znali ...

Post od snork »

Razumem! :) Imao sam potrebu negde da napišem, a ova tema se naslovom baš lepo uklopila. Imali smo, nismo znali, dok to što smo imali nismo izgubili. Ljuba je potpuno u pravu - Ameri su bili sasvim korektni, prvo su se obratili najjačoj strani, tj. nama. E sad, što ih je naš dripac zezao, ostavljao da čekaju, odbijao da primi, itd, druga je stvar. Mnogi su to zapamtili i osvetili se celoj zemlji, ili prosto okrenuli drugim stranama. Imao je ponude i iz Britanije, a pogotovo iz Francuske, koje je takođe upropastio. Podržavao je pučiste koji su hteli da smene Jeljcina, pa je i od njega napravio neprijatelja. Ok, neću dalje, završavam priču.
Ђенерал Јанковић
Stjepa
Reactions:
Postovi: 2206
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:36
Kontakt:

Re: Imali smo, nismo znali ...

Post od Stjepa »

Snork, pa kad razumeš razumi ga. Nemoj opet na tu stranu. :)

Bolje neka anegdota sa letovanja iz tog doba.
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24663
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Imali smo, nismo znali ...

Post od dragvorl »

Vala bas...ili o nekim zenskama, a ne prdonje stalno.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
snork
Reactions:
Postovi: 4940
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: Imali smo, nismo znali ...

Post od snork »

To će morati da napišu stariji. Ja sam i 1992. još bio u osnovnoj školi, a kamoli u "zlatna vremena". :)
Ђенерал Јанковић
Odgovori