Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
- bozza1979
- Postovi: 543
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:01
- Garaža: Škoda Scala 1.0TSI & Hyundai Getz 1.1
- Lokacija: Beograd
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Samo da preciziram, za 1.4 pominju potrošnju od pola litre na 1000km, ne od zamene do zamene.
Drug iz srednje je kupio i prodao posle par meseci. Par ljudi koje znam da voze službene, takođe se žale, a i neki koje nasumično sretnem i pitam kako služi, imaju slične odgovore.
Послато са Lenovo A6020a46 уз помоћ Тапатока
Drug iz srednje je kupio i prodao posle par meseci. Par ljudi koje znam da voze službene, takođe se žale, a i neki koje nasumično sretnem i pitam kako služi, imaju slične odgovore.
Послато са Lenovo A6020a46 уз помоћ Тапатока
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Pola litra na 1000 je vec previse, ne izgleda mi da su to ocuvani i odrzavani primerci. Verovatno da su obrnuli igricu, vise puta.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24655
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
S obzirom da su to relativno nova kola, tesko da su presla ogromne km + su benzinci. Pre ce biti da je tako napravljen motor zbog eko normi. Kome to smeta jbg...nije bas prakticno dolivati ulje nakon par kkm. Ako se jos sluzbeno prelazi 3 4 kkm mesecno kao ja, moze da smori.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Evo i ja da kazem da sam nabavio zadnje korube za mog puntišu. Danas namontirane sa minimalnim bušenjem limarije. Skoro pa nista.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24655
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Jbt mora da se busi.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Nista strasno.
Busi se plasticni branik na 2 mesta.
Limarija je vec izbusena fabricki na 1 mestu.
I jedan mali limcic treba da se dobusi. To je sve
Busi se plasticni branik na 2 mesta.
Limarija je vec izbusena fabricki na 1 mestu.
I jedan mali limcic treba da se dobusi. To je sve
- Eskimko
- Postovi: 546
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Izuzetno korisna stvar.
Ja sam moj primerak punta uvezenog iz Austrije morao da gitujem vec jer je so ucinila svoje a da je fabricki imao te korube ne bi mu bilo nista.
Ja sam moj primerak punta uvezenog iz Austrije morao da gitujem vec jer je so ucinila svoje a da je fabricki imao te korube ne bi mu bilo nista.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Gde i po kojoj ceni mogu da se nadju te korube za zadnje tockove?
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24655
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Dzabe.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Kakav je uticaj koruba na zvučnu izolaciju ?
-
- Postovi: 15
- Pridružio se: 10 Maj 2013, 12:20
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Upravo sam se vratio iz Hr, okolina Sibenika, punto classic 2009, verzija sa klimom. u jednom pravcu 766,1 km. Ovaj put sam lakse podneo tako dug put, prvi put mi je bilo nekako neudobno, sada manje.
Auto do sada presao samo 43000 km, ne vozi se svaki dan.
Za devet godina lepo sluzi. Jeste mali auto ali ima neki sarm.
Kvarovi> odvojila se cev od lonca auspuha, prednja vozaceva i suvozaceva vrata su pocela da se gornjim spicem usecaju u vrata iza, sarke popustile, tek treba da se popravi.
Fabricke sijalice crkle - jedna u januaru, druga u avgustu ove god. Levi far mi nije fabricki, zamenjen zbog sitne ogrebotine dok je bio kasko osiguran. Interesantno, sistem koji drzi sijalicu u tom faru je znatno jednostavniji u odnosu na desni fabricki, nema onog sistema koji zateze, vec samo stavis sijalicu sa nosacem i zarotiras ga, pa zabice drze dva srafa.
Odrzavanje - mali servis redovno, veliki servis do sada nije radjen, kaisevi,spaneri sve fabricko kao i sijalice. U ovl.servisu kazu da ne treba nista dirati. Sta vi mislite? Auto je i dalje kao casa, a opet, 9 godina je star.
Auto do sada presao samo 43000 km, ne vozi se svaki dan.
Za devet godina lepo sluzi. Jeste mali auto ali ima neki sarm.
Kvarovi> odvojila se cev od lonca auspuha, prednja vozaceva i suvozaceva vrata su pocela da se gornjim spicem usecaju u vrata iza, sarke popustile, tek treba da se popravi.
Fabricke sijalice crkle - jedna u januaru, druga u avgustu ove god. Levi far mi nije fabricki, zamenjen zbog sitne ogrebotine dok je bio kasko osiguran. Interesantno, sistem koji drzi sijalicu u tom faru je znatno jednostavniji u odnosu na desni fabricki, nema onog sistema koji zateze, vec samo stavis sijalicu sa nosacem i zarotiras ga, pa zabice drze dva srafa.
Odrzavanje - mali servis redovno, veliki servis do sada nije radjen, kaisevi,spaneri sve fabricko kao i sijalice. U ovl.servisu kazu da ne treba nista dirati. Sta vi mislite? Auto je i dalje kao casa, a opet, 9 godina je star.