Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24655
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Za veliki servis je davno vec doslo vreme. Tu postoji vremenski interval i kilometraza, pa sta pre dodje. Kaisevi i zaptivaci stare, nije zgoreg to zameniti. Briga njih ako tebi pukne kais.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ja sam veliki servis na Zastavi 10 uradio posle 8 godina i predjenih 32000km. Kada bi mogao da vratim vreme, nista ne bi dirao 10 godina. Od delova koji su skinuti, jedino je linijski ispucao, ostalo je bilo sve kao novo. Najvise mi je bilo zao sto sam i vodenu pumpu menjao. Iako sam ugradio Ricambi delove, vise verujem delovima koji su bili u prvoj ugradnji.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24655
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Meni su na oba auta bili prvi setovi kaiseva kada sam ih uzeo, jedan je imao 10, drugi 11 godina, odmah sam zamenio sve, kome treba pouzdan auto i ide na malo duze puteve ne treba mu rizik zbog toga, iako moze mozda jos toliko da izdrzi. Delovi naravno kvalitetni, ako moze original.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ja sam na mojoj zastavi 10 veliki servis uradio posle 9 godina i na oko 48000km i to u ovlašćenom. Jedino je klinasti bio ispucao. Ne znam šta da ti kažem mene je bilo strah od pucanja pa sam promenio.
Послато са Redmi 5 Plus уз помоћ Тапатока
Послато са Redmi 5 Plus уз помоћ Тапатока
-
- Postovi: 15
- Pridružio se: 10 Maj 2013, 12:20
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Vlasnik sam fiat punto classica, 2009. godiste, verzija sa klimom, benzinac, bez abs.
Pre dve nedelje sam sa njime otisao na hr primorje, bez problema, 766,1 km.
Ovog puta sam lakse podneo tako dug put, prvi put mi je nekako bilo neudobno u puntu.
Za 9 godina, auto je presao samo 43 000 km, bez vecih problema, ne racunajuci sto se cev auspuha odvojila od lonca I sto su sarke na prednjim vratima popustile, tako da se spic oba prednja vrata useca u zadnja vrata, to mora da popravim.
Pocetkom ove godine, kao I pre pola meseca crkle fabricke sijalice u prednjim farovima. Posto mi je levi far zamenjen dok je auto bio kasko osiguran, zanimljivo da je sistem koji drzi nosac sijalice daleko jednostavniji od onog fabrickog. Dovoljno je ubaciti nosac u rupu fara, I zarotirati ga, pa zabice nosaca se uglave izmedju 2 srafa.
Mali servis redovno odradim, veliki servis nikada nije radjen, nisu menjane svecice, kaisevi,spaneri. Majstor u ovl.servisu kaze, ma samo vozi, “ja tu nista ne bih dirao”. Sta vi mislite o tome? Auto jeste 9 godina star ,ali I dalje je utegnut, kao casa.
Da li bi ste vi radili veliki servis, I na koliko je predvidjen?
p.s. sto se tice dizajna, nekada mi je verzija sa uzim farovima bila lepsa, mada sada mi se vise dopada ova verzija, sa velikim farovima.
Pre dve nedelje sam sa njime otisao na hr primorje, bez problema, 766,1 km.
Ovog puta sam lakse podneo tako dug put, prvi put mi je nekako bilo neudobno u puntu.
Za 9 godina, auto je presao samo 43 000 km, bez vecih problema, ne racunajuci sto se cev auspuha odvojila od lonca I sto su sarke na prednjim vratima popustile, tako da se spic oba prednja vrata useca u zadnja vrata, to mora da popravim.
Pocetkom ove godine, kao I pre pola meseca crkle fabricke sijalice u prednjim farovima. Posto mi je levi far zamenjen dok je auto bio kasko osiguran, zanimljivo da je sistem koji drzi nosac sijalice daleko jednostavniji od onog fabrickog. Dovoljno je ubaciti nosac u rupu fara, I zarotirati ga, pa zabice nosaca se uglave izmedju 2 srafa.
Mali servis redovno odradim, veliki servis nikada nije radjen, nisu menjane svecice, kaisevi,spaneri. Majstor u ovl.servisu kaze, ma samo vozi, “ja tu nista ne bih dirao”. Sta vi mislite o tome? Auto jeste 9 godina star ,ali I dalje je utegnut, kao casa.
Da li bi ste vi radili veliki servis, I na koliko je predvidjen?
p.s. sto se tice dizajna, nekada mi je verzija sa uzim farovima bila lepsa, mada sada mi se vise dopada ova verzija, sa velikim farovima.
- Saša
- Postovi: 14248
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Mala pređena kilometraža, ali već dosta godina.... Veliki servis se po poslednjoj fabričkoj preporuci radi na 90.000 km (kod Z10 je preporuka bila 120.000 km i može sigurno toliko da izgura) ili vremenski na 5 godina odnosno 3 godine kod zahtevnije (gradske) upotrebe auta. Da sam tvojoj situaciji u najmanju ruku bih dobro pregledao kaiševe (zupčasti i PK) i zamenio ih ako je potrebno (uključujući i španer zupčastog), a vodenu pumpu ne bih dirao.
Svećice se menjaju na svakom drugom malom servisu, odnosno na svakih 30.000 km. Antifriz pretpostavljam takođe nisi menjao? On se menja na 5 godina, ulje kočnica na 2 godine, ulje u menjaču na 90-100.000 km itd, itd...

- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Može na Punta i 18 coli a da ostane solidno mesa i udobnostiBax napisao:Ako i dalje imas favricke 13tice, one su bas nestabilne spram 14ica, imao sam oba seta. Jel moguce staviti sire 13ice, a da se sacuva obim tocka?
Sent from my LG-E988 using Tapatalk


Sent from my STF-L09 using Tapatalk
- Saša
- Postovi: 14248
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Može, ali ne može na tehničkom... 
Inače, Gezine gume su takođe stare 9 godina, ako se ne varam. To se uplastičilo odavno, to je verovatno glavni razlog takvom utisku pri spuštanju niz Frušku, a ne što su 13-ice...

Inače, Gezine gume su takođe stare 9 godina, ako se ne varam. To se uplastičilo odavno, to je verovatno glavni razlog takvom utisku pri spuštanju niz Frušku, a ne što su 13-ice...

Poslednja izmena od Saša u 07 Sep 2018, 12:22, izmenjeno 1 put ukupno.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Na tehnicki ide sa fabrickim 17coli koje su taman zimski set jer pada registracija u novembru i nema problema 

-
- Postovi: 15
- Pridružio se: 10 Maj 2013, 12:20
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Misljenja su podeljena, neko kaze da delove treba menjati, neko kaze, fabricko je to, samo vozi. Kad kazes "dosta godina" i sam ne mogu da verujem, kao da je bilo juce kada sam sa ocem isao sa ga preuzmem u Mije Kovacevica u Bg, tog suncanog 24.9.2009. Iz zezanja sam se slikao sa radnikom dok mi je urucivao kljuceve kola. A prvi put sam ga ugledao 15 minuta pre toga, dok je bio na traci za nulti servis. Cak sam i ucenje zapostavio koliko sam bio uzbudjen.Saša napisao: 07 Sep 2018, 11:17 Mala pređena kilometraža, ali već dosta godina.... Veliki servis se po poslednjoj fabričkoj preporuci radi na 90.000 km (kod Z10 je preporuka bila 120.000 km i može sigurno toliko da izgura) ili vremenski na 5 godina odnosno 3 godine kod zahtevnije (gradske) upotrebe auta. Da sam tvojoj situaciji u najmanju ruku bih dobro pregledao kaiševe (zupčasti i PK) i zamenio ih ako je potrebno (uključujući i španer zupčastog), a vodenu pumpu ne bih dirao.Svećice se menjaju na svakom drugom malom servisu, odnosno na svakih 30.000 km. Antifriz pretpostavljam takođe nisi menjao? On se menja na 5 godina, ulje kočnica na 2 godine, ulje u menjaču na 90-100.000 km itd, itd...
Da, svecice zaista nisu menjane, kao ni antifriz, ni kociono ulje, ni ulje u menjacu... Svakako, hvala na savetima.
Auto je tehnoloski prevazidjen, al opet nekako svez, ne znam sta to nudi neki mladji auto (ok, abs, multimedija, udobnost mozda, savremeniji dizajn...) da bi se ovaj tek tako ostavio po strani. Ide on lepo, okretan je, naravno x puta sam u sebi rekao da mi je veci, "muzevniji" auto, ali i ovaj sluzi, i neka tako nastavi.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24655
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
@Beogradjanin
Ne moras slati dva puta istu poruku. Prethodna je prebacena u opstu temu o Puntu da se ne bi razvodnjavala Sasina tema. Prebacicu i ovo tamo, a u medjuvremenu nastavite na odgovarajucem mestu viewtopic.php?f=7&t=1673&p=836362#p836362
Ne moras slati dva puta istu poruku. Prethodna je prebacena u opstu temu o Puntu da se ne bi razvodnjavala Sasina tema. Prebacicu i ovo tamo, a u medjuvremenu nastavite na odgovarajucem mestu viewtopic.php?f=7&t=1673&p=836362#p836362

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Iskreno katastrofa je da 9 godina nisi menjao kocionu tecnost I antifriz na primer. To je neodgovorno prema autu I prema sebi i drugima. Apsolutno bih sve to odradio po hitnom postupku, ukljucujuci veliki servis.
- Saša
- Postovi: 14248
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Odgovoriću ovde, ali prebacite ove postove u opštu Punto temu. 
U jednu ruku razumem ljude koji jako malo prelaze mesečno/godišnje, auto je i dalje bukvalno kao nov, jedva da se "razradio. Da li raditi te servise ili ne, potpuno ili makar delimično... uvek je bila dilema. Ali, vreme ipak leti. Dok lupiš dlanom o dlan prođe 6-7-8 i više godina a kao da je bilo juče. Iako je to mala kilometraža, kaiševi i gume ipak stare, antifriz i ulje u motoru se vremenom sve više degradiraju, ulje kočnica kupi vlagu iz vazduha... Ja bih te servise ipak radio na vreme (odnosno na vremenski period kako fabrika preporučuje), iako nema dovoljno pređene kilometraže. Eventualno bih ostavljao neke delove za koje znam da se sigurno nisu stigli pohabati (kao što je pomenuta pumpa vode i sl.) i koje je zato šteta menjati. No svako je vlasnik svog auta, svoju glavu i familiju vozi u njemu, najbolje zna šta, kada i kako može...
TT

U jednu ruku razumem ljude koji jako malo prelaze mesečno/godišnje, auto je i dalje bukvalno kao nov, jedva da se "razradio. Da li raditi te servise ili ne, potpuno ili makar delimično... uvek je bila dilema. Ali, vreme ipak leti. Dok lupiš dlanom o dlan prođe 6-7-8 i više godina a kao da je bilo juče. Iako je to mala kilometraža, kaiševi i gume ipak stare, antifriz i ulje u motoru se vremenom sve više degradiraju, ulje kočnica kupi vlagu iz vazduha... Ja bih te servise ipak radio na vreme (odnosno na vremenski period kako fabrika preporučuje), iako nema dovoljno pređene kilometraže. Eventualno bih ostavljao neke delove za koje znam da se sigurno nisu stigli pohabati (kao što je pomenuta pumpa vode i sl.) i koje je zato šteta menjati. No svako je vlasnik svog auta, svoju glavu i familiju vozi u njemu, najbolje zna šta, kada i kako može...

TT
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Majstor koji tvrdi da posle 9 godina ne treba menjati kaiševe, nije majstor.
Sent from my LEX820 using Tapatalk
Sent from my LEX820 using Tapatalk
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Ajde da je podigao limit jer su stvari iz prve ugradnje na 6godina, pa čak i 8, ali da kaže da na 9 nema potrebe, a fabrika kaže na 5 je budala.
Sent from my STF-L09 using Tapatalk
Sent from my STF-L09 using Tapatalk