Nista, tada je forum bio u fazonu: "A ovaj auto je sranje, 3s je sporiji na Nordschleife, reciklirajte ga", pa smo vremenom malo iskulirali sa tim stotinkama na stazi
Ali, previse mi je dosadno, cim blejim na forumu, pa sto da ne

Reci cu ti samo da je A45 AMG brzi na stazi, jer ono sto ti ne racunas, jeste da Cupra dolazi na semi-slick CUP gumama, a A45 na ne bas srecnom civilnom Dunlopu i na tim gumama se voze staze.
E sada, ako si dovoljno lud, mozes ti da vozis i sa cup gumama svaki dan

Mada, onda mozes cup gume i na A45 da stavis.
A u realnosti ces na oba verovatno staviti najbolju opciju, Michelin Super Sport, gde ces na kupri izgubiti 10%, a na a45 dobiti 10%.
4x4 je nezamenjiv, jer koliko god neko pricao da je to glupost, na autu od 300 i vise konja, to bas znaci.
Onda, A45 ima 90ks vise i do 100 je Cupra preko 30% sporija. Eto, vec taj podatak meni vise znaci od vremena na stazi, a da ne pricamo o zvuku motora, kvalitetu enterijera, dodatnoj opremi i svemu ostalom.
Onda, taj A45, koji ces da platis 10k eura vise(realno 15),ima posle 5 godina da vredi 10k eura vise od Cupre, pa ces tako za 5k eura vise, ti voziti lepsi, kvalitetniji, brzi i iskreno, sveukupno bolji auto, jer ne mogu da nadjem da je nesto bolje na Cupri.
Evo na kraju poredjenja vremena na stazi:
http://fastestlaps.com/comparisons/thaff3e26bul
A veci deo onog posta koji me je bacio u nostalgiju cu da iskuliram
