Kuzmanovic napisao:Jel moze neko da mi objasni kako da skinem prednji pogon sa onog mog starog italijana bez viljuske, i sta mi sve treba od alata?
Da bi skinuo kurble sa pogona kojeg imas a predpostavljam da je klasicna osovina sa vencem lezajeva, prvo se pristupa skidanju leve kurble, odvije se odgovarajuca matica ili sraf (sve zavisi da li je na osovini rupa sa navojem ili samo navoj na krajevima osovine) zatim se uvrce radapciger do kraja (ovo je veoma bitno jer ako nije uvrnut do kraja prilikom skidanja moze navoj na kurbli da se iscupa a onda nastaje veliki problem) Potom se uvrce drugi deo radapcigera koji se oslanja na osovinu pogona te se tako skidaju kurble. Isto ponovis i na desnu kurblu.
Radapciger za skidanje kurbli
Vrteću su krevetu od brige.
Neće grom u koprive koje sam posedio na kacigi za svaki slučaj , a kiše se ne bojim. Ko još vozi po kiši? Mislim zadovoljstva radi.
Direktor Sky-a je potvrdio da će Frum biti prvi vozač ekipe na Turu. Prošle godine sam često imao utisak da bi oduvao Viginsa samo da su ga pustili.
BAJKER napisao:On ne sme ni kada grmi i seva da vozi, a o prolasku ispod visokonaponskih dalekovoda ne sme ni da pomisli, ima da bude ostale su samo pedale
Karbonska vlakna su zatopljena u smolu (plastiku)... a i da nisu, opet čelik, a pogotovo aluminijum, bolje provodi struju.
Ali za aceton ste u pravu.
EDIT:
Da li ste nekada vozili bicikl sa čeličnim bandašima? Sa standardnim gumenim paknovima, po kiši ostajete bez kočnica. Postojali su specijalni kožni paknovi za kišu.
Sveo sam izbor na Cateye Velo 7 i 8. Osmica je skuplja za nekih 100 din u Planetu i ima opciju vise tj. prikazuje broj sagorelih kalorija, sto mi je nebitna opcija.
Jel ima neko iskustva za ove brzinomere, da li je u jos necemu bolji Velo 8, npr. brzi odziv promene brzine i slicno? Ili imate neki bolji predlog za brzinomer do max 1800 din(i to mi je mnogo )?
Imao sam Velo 8 na KTM-u i skroz je ok, al je ta potrošnja kalorija potpuna besmislica. Mislim da sa tim žičanim nema greške. Pogledaj model mislim da se zove CatEye enduro 8. Umesto kalorija ima valjda parcijalnu klometražu što je daleko bolja opcija.
Obim točka bi bilo najpreciznije izmeriti u mm i taj podatak upisati u brzinomer. Tablični podaci su dosta neprecizni jer se uglavnom svode na srednju vrednost svih guma koje mogu da idu na neki točak.
EDIT Sad sam pogledao PB nema na stanju enduro 8, a i skuplji je 1000 dinara od zacrtanog budžeta tako da ga zaboravi.