Dueli u klasama

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
ftj
Reactions:
Postovi: 13920
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od ftj »

Ne znam kako da se politički korektno izrazim ali nerealno je porediti bmwa sa bilo kojim opelom u bilo kom slučaju.
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23524
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Day Walker »

@Floyd, isto tako tebe Dragan u Cliu ostavi u prasini :mrgreen:
Mene bi na tvom mestu bilo sramota.. iskreno..


Salim se, ali shvatas valjda poentu da je tek na tu temu ciji je duzi kad se potegnemo, glupo raspravljati.
taj sa A4 bi verovatno posisao tu prasinu u nekim jacim krivinama :D
Kao sto moj brat sa cipovanim A4 ne moze da pobegne meni u Astri :opustanje:
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
kvcali
Reactions:
Postovi: 3007
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od kvcali »

ljudi , na testu u UK Fifth Gear-u je S4, bio tek nesto brzi od insignije opc, na stazi, ne nesto dramaticno tek onako jedva primetno
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Floyd »

Day Walker napisao:@Floyd, isto tako tebe Dragan u Cliu ostavi u prasini :mrgreen:
Mene bi na tvom mestu bilo sramota.. iskreno..
A zasto bi me bilo sramota?
Moj auto je slabiji od njegovog i dva segmenta veci...glupo bi bilo da RS nije brzi.
Problem koji ti ne kontas je da je OPC sporiji od 70-80 ks slabijih konkurenata istog segmenta :kuku:
ftj napisao:Ne znam kako da se politički korektno izrazim ali nerealno je porediti bmwa sa bilo kojim opelom u bilo kom slučaju.
Ne mora sa BMW-om, poredi ga sa drugim konkurentima :pardon:
Ni Nissan i BMW ne mogu da se porede pa je GTR opet brzi od M6...ni to mi nije problem da kazem.
Nadam se da sad razumes sta sam hteo da kazem.
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23524
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Day Walker »

Floyd napisao:
Day Walker napisao:@Floyd, isto tako tebe Dragan u Cliu ostavi u prasini :mrgreen:
Mene bi na tvom mestu bilo sramota.. iskreno..
A zasto bi me bilo sramota?
Moj auto je slabiji od njegovog i dva segmenta veci...glupo bi bilo da RS nije brzi.
Problem koji ti ne kontas je da je OPC sporiji od 70-80 ks slabijih konkurenata istog segmenta :kuku:
Mislim da ti ne shvatas da on sa tih 70-80ks mora da nadoknadi svu svoju tezinu od par stotina kg, koliko je tezi od ostalih. Ali sve prebacujes na brojke, kao da ce ga 90% vlasnika voziti na trkama ili juriti se sa nekim od semafora do semafora
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
maniaxxx
Reactions:
Postovi: 6545
Pridružio se: 14 Nov 2012, 20:34
Lokacija: Slovenija

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od maniaxxx »

A niko od vas ne shvača da je OPC insignia koliko je teža toliko i jeftinija od BMW ili merca :mrgreen: . Znači, svakome svoje, a opelu bar 200kg manje u novim generacija astre insignije i barem 100 kod corse i onda bih i 325 konja bilo 325 konja.
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Floyd »

kvcali napisao:ljudi , na testu u UK Fifth Gear-u je S4, bio tek nesto brzi od insignije opc, na stazi, ne nesto dramaticno tek onako jedva primetno
Na Hockenheim-u je razlika vise od 2 s, sto nije malo ;)
Day Walker napisao:Mislim da ti ne shvatas da on sa tih 70-80ks mora da nadoknadi svu svoju tezinu od par stotina kg, koliko je tezi od ostalih.
A zasto ima 200 kg vise? Pa zato sto je lose isprojektovan...o tome pricamo.
Svi (ne samo premium proizvodjaci) se trude da naprave sto laksi sportski auto, a Opel u mrcinu od 2 tone stavio motor od 320 ks i resio problem :kezo:
Day Walker napisao:Ali sve prebacujes na brojke, kao da ce ga 90% vlasnika voziti na trkama ili juriti se sa nekim od semafora do semafora
Ma ne, auto sa sportskom znackom i V6 benzinjarom od +300 ks, ce ljudi kupovati kao racionalni prevoz na relaciji posao-kuca :)
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23524
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Day Walker »

Ok, da zakljucim opet, sranje je :)
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
maniaxxx
Reactions:
Postovi: 6545
Pridružio se: 14 Nov 2012, 20:34
Lokacija: Slovenija

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od maniaxxx »

Ali 4 godina star bmw ima još uvek 1400kg, a opel namesto 1800 samo 1500, znači, što je stariji, bolji je :D
Korisnikov avatar
Misha
Reactions:
Postovi: 3684
Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
Lokacija: Novi Sad

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Misha »

Floyd napisao:A zasto ima 200 kg vise? Pa zato sto je lose isprojektovan...o tome pricamo.
Insignija OPC ima 2t jer je urađena valjano antikoroziona zaštita,sada je polu blindiran. :D
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28237
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Xepoj87 »

A onda Floyd uzme i pogleda da je Insignia karavan duza od novog Bmw-a 3 karavana za 28cm,sira 4cm(jer na prvi pogled izgleda kao da ga zanima Insignia,a ne samo da hvali Bmw), i skapira zasto mu je neko rekao da nisu ista klasa.
Bmw 3 je kompakt,Insignia je porodicni sedan.
To su 2 potpuno razlicite klase i nisu za poredjenje.

Inace,Bmw 328i xDrive kosta samo 3.000e manje od Insignie OPC,ide svega 0.4s brze od Insignie.
Dodas na 328 svu opremu koju OPC ima i izadje te otprilike 10.000e skuplje...
A opet, ne mogu da se porede kada su u pitanju performanse,osim na pravcu,jedino gde Bmw ima sansu.

Insignia je teza od Bmw-a za 170kg,a s obzirom da je brutalno veci auto i da ima V6 2.8 motor,u odnosu na R4 2.0 u Bmw-u,jel to znaci da Floyd smatra da je Bmw 3 lose isprojektovan automobil?


Ne znam sta se zaludjujete,ali za toliki auto sa 2.8 V6 motorom,to su odlicni rezultati.
Pogotovo po toj ceni.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: AW: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Floyd »

:kuku:

Gesendet von meinem GT-I9505
Korisnikov avatar
HKS
Reactions:
Postovi: 11164
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od HKS »

maniaxxx napisao:Ali 4 godina star bmw ima još uvek 1400kg, a opel namesto 1800 samo 1500, znači, što je stariji, bolji je :D

http://vukajlija.com/opel/333249
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21786
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od nidza »

Gabariti nisu osnovni parametar u D segmentu. Priča je poprilično rastegljiva. Čak ni oprema nije merilo, tj Octavia A7 opremljena do daske je dimenzija kao poslednji Accord, a ima više opreme. Zdravom logikom bi neko pomislio da su barem tu negde, i jesu, ali nisu. :-D

Octavia po gabaritima prevazilazi neke limuzine iz D, pa ne pripada tom segmentu. Fluence, recimo, takođe. Imam ja dobru slidžu C180 pored moje 159tke (još spuštena). Merc izgleda kao mlađi brat, ali to ne znači na nisu u segmentu.

Insignia je po sred srede te klase kola, nevezano koliko je veća od zemljaka direktnih konkurenata.

Tapatalk 4
Korisnikov avatar
maxer
Reactions:
Postovi: 6672
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
Lokacija: Zaječar

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od maxer »

Ma mož bre da postavite šta oćete pored ovoga:

Slika

i opet će Mečka da izgleda do jaja :mrgreen:
Odgovori