Fiat 500L

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Fiat 500L

Post od methane.master »

Ma da ginemo, je*o i EU i NCAP, sve je to prevara laminata. :D
Širim haos!
Korisnikov avatar
snork
Reactions:
Postovi: 4937
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: Fiat 500L

Post od snork »

'Ajde ne zezajte, Punto mk2b je bio jedan od najbezbednijih automobila u klasi. Ono što nije bilo po EU propisima je Actual verzija bez zadnjih pojaseva i naslona za glavu. Takođe, u međuvremenu je ABS u EU postao obavezan. Ako bi ga isporučivali sa odgovarajućim nivoom opreme, valjda bi bio po EU standardima? Ili ima još nešto?
Ђенерал Јанковић
Korisnikov avatar
Heinz
Reactions:
Postovi: 20410
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Fiat 500L

Post od Heinz »

ESP
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23509
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Fiat 500L

Post od Day Walker »

Bio je u svoje vreme kada je projektovan. Danas su drugaciji standardi. Pitanje je koliko bi dobio zvezdica na danasnjem testu.
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
Heinz
Reactions:
Postovi: 20410
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Fiat 500L

Post od Heinz »

Suluda je priča, jer bi opet koštalo poreske obveznike da se pravi model od pre 100 godina.
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14222
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Fiat 500L

Post od Saša »

Da mu stave više vazdušnih jastuka kao što je imao u italijanskim verzijama i da ABS + ESP bude standardna opcija - verujem da bi bez problema prošao. Malo modernizovati unutrašnjost i da vidiš. :)

TT
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23509
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Fiat 500L

Post od Day Walker »

U tom slucaju je isplativije praviti samo osnovni 500L :)
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21745
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Fiat 500L

Post od nidza »

Ćorava posla.

Ne treba još jedna Jugo priča.

Oživljavati platformu staru 20 godina je suludo.

Tapatalk
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Fiat 500L

Post od Velja »

Ali samo za Z10 imamo licencu, što bi nam dozvolili da radimo 500L :-|
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14222
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Fiat 500L

Post od Saša »

nidza napisao:Ćorava posla.

Ne treba još jedna Jugo priča.

Oživljavati platformu staru 20 godina je suludo.

Tapatalk
Što bi bilo suludo? Taj auto je vrlo lako modernizovati na nivo bilo kojeg današnjeg automobila B segmenta. Sve ove danas aktuelne male Fiatove motore (sem 1.2 Twin Air) jer već imao, tempomat, automatsku klimu, ABS i ostale sisteme takođe (a i što nema šta je problem dodati?), realno jedino za novijim modelima zaostaje arhaičnim enterijerom i LED dnevnim svetlima. Nema tu neke specijalne svemirske tehnologije, pogotovo ne u toj klasi. Mali fejslift i da vidiš. Ja bih prvi stao u red da ga opet kupim. :)

TT
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21745
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Fiat 500L

Post od nidza »

Naravno da nije lako modernizovati zastarelu platformu. Mi ni nemamo kapacitet za to, jedino da štancujemo to što imamo. Scenario Jugo 45 i 55 u najavi.

Menjamo boju i branike 50 godina.

Tapatalk
Korisnikov avatar
nmaric1993
Reactions:
Postovi: 516
Pridružio se: 15 Maj 2015, 15:13
Garaža: Volvo v40 1.9 TD

Re: Fiat 500L

Post od nmaric1993 »

Pa mozda bi proslo trzistu i kini i indiji gde bi dosta imao kupaca, ovde gde bi mozda se prodavao par hiljada komada godisnje nije vredno truda :)
Pa 500l je bolji od punta pa vidis da ne ide pa ne ide.... Ne vidim razlog zasto bi putno bolje isao....
Korisnikov avatar
Delija
Reactions:
Postovi: 18946
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Fiat 500L

Post od Delija »

Mozda bi se i prodavao da lici na nesto.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14222
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Fiat 500L

Post od Saša »

Par hiljada godišnje? Napravili su ih i prodali u Srbiji za 3-4 godine preko 40.000 komada, što je za ovako malo tržište brojka za respekt. Istina, uz žešće subvencije države ali niko te aute nije dobio za dž, štaviše lepo su i preplaćeni.
Što se tiče naših kapaciteta za modernizaciju - ne treba nam ni to, sve te sisteme proizvode velike firme u svetu poput Boscha, na tebi je samo da to implementiraš u auto. I sada je kompletan kočioni i sigurnosni sistem na Puntu Boschov, svetlosne grupe su Valeo i tako dalje. Sve se može kad se hoće, i sa parama, naravno. 500L se ne prodaje bajno jer je to skup auto za nas, 11.000 € u osnovnoj varijati je previše, daj nešto ponovo za 6-7-8 i poguraj to opet povoljnim kreditima i da vidiš. :)

TT
Korisnikov avatar
Heinz
Reactions:
Postovi: 20410
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Fiat 500L

Post od Heinz »

Bosch više ne pravi kočne sisteme, samo aftermarket.
A kapacitet FAS je 200k vozila godišnje.

TT
Odgovori