Golf VII 1.2TSI 85KS
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Verovao bi i Mercu, koji je, čini mi se u 123-ku,200d stavljao motor od 60ks?
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Sve za svoje vreme, pa ljudi golf 1.2tsi 86ks ubrzava do stotke kao bmw 525td od 115ks iz 2000 godine.
Послато са GT-N7100
Послато са GT-N7100
-
- Postovi: 1280
- Pridružio se: 04 Maj 2012, 10:59
- Garaža: kia ceed 1.4, pezo 206 1.4 hdi
- Lokacija: Loznica
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Covek ima dvoje dece i vozi opusteno,ne planira jurcanje preko 120 na ap.
Jedino gde moze da nestane snage je na usponu,a i tada se ceka pogodna prilika za preticanje.
Neki komprimis se mora napraviti kod kupovine novog auta.Jedino ako se zivi u Zapadnoj Srbiji,gde je planina do planine,slabasni auto nema sta da trazi.Uverimo se svaki put kad idemo za Cg.
Ali Beograd i Vojvodina, ravnica, skoro totalno nebitno koliko ks ima za defanzivan stil voznje(po propisima).
Jedino ako ce da se hvali po forumu i da se meri na valjcima
Jedino gde moze da nestane snage je na usponu,a i tada se ceka pogodna prilika za preticanje.
Neki komprimis se mora napraviti kod kupovine novog auta.Jedino ako se zivi u Zapadnoj Srbiji,gde je planina do planine,slabasni auto nema sta da trazi.Uverimo se svaki put kad idemo za Cg.
Ali Beograd i Vojvodina, ravnica, skoro totalno nebitno koliko ks ima za defanzivan stil voznje(po propisima).
Jedino ako ce da se hvali po forumu i da se meri na valjcima

- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32242
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Tema je o Golfu iako čovek razmatra kupovinu Octavie. To ne treba zaboraviti. Ista je platforma, slični automobili, ali ne i isti.
Po meni je Octavia odličan izbor za porodicu. Pitanje izbora motora i opreme najčešće diktira novčanik, ali slažem se da bi mnogim vozačima ii taj najslabiji motor sasvim odgovarao. Setite se da je pre 10 godina Octavia A5 bila u ponudi sa 1.4 atmo benzincem od 80KS ako se ne varam. Ovaj 1.2TSI je više nego pristojna zamena. A i taj stari 1.4 se dobro prodavao i verovatno se vozi i dan danas.
Meni je bitnije da je motor pouzdan, da nema skupih kvarova i troškova održavanja. A što kaže Dragan, prilagodiš se autu i nema brige.
Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
Po meni je Octavia odličan izbor za porodicu. Pitanje izbora motora i opreme najčešće diktira novčanik, ali slažem se da bi mnogim vozačima ii taj najslabiji motor sasvim odgovarao. Setite se da je pre 10 godina Octavia A5 bila u ponudi sa 1.4 atmo benzincem od 80KS ako se ne varam. Ovaj 1.2TSI je više nego pristojna zamena. A i taj stari 1.4 se dobro prodavao i verovatno se vozi i dan danas.
Meni je bitnije da je motor pouzdan, da nema skupih kvarova i troškova održavanja. A što kaže Dragan, prilagodiš se autu i nema brige.
Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
E to je masina, ko to savlada uzbdro naucio je da vozi sveaviator napisao:Verovao bi i Mercu, koji je, čini mi se u 123-ku,200d stavljao motor od 60ks?

Levi zmigavac je nepotrebna oprema, ko se usudi da obilazi bas je hrabar

Celih 55 konja kada je nov. Ali zato odlicno vucno vozilo bolje od mnogih danasnjih sa "iljadu" konja na papiru.
Slazem se sa svima koji saljivo komentarisu potrebu minimum 150 KS da bi se vozio auto.
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Ja imam fabiju karavan mk1 1.4tdi sa 75ks i za voznju autoputem je dovoljno, kada se oseti manjak konja jeste kada ima vise ljudi u kolima, a to je kod mene uvek 350-400kg, onda zna biti problem voznja uzbrdo jer mu treba da se zaleti. Tako da smatram da je ovaj motor u oktaviji dovoljan za neke iste uslove, ali da bi tek u fabiji bio pravi izbor.
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Trojke, a zašto se dobro prodavao? Zbog performansi ili cene? Svi proizvodjači su, na ovom tržištu, u "C" segmentu, nudili motor od 80ks. Zašto?trojanac napisao:Tema je o Golfu iako čovek razmatra kupovinu Octavie. To ne treba zaboraviti. Ista je platforma, slični automobili, ali ne i isti.
Po meni je Octavia odličan izbor za porodicu. Pitanje izbora motora i opreme najčešće diktira novčanik, ali slažem se da bi mnogim vozačima ii taj najslabiji motor sasvim odgovarao. Setite se da je pre 10 godina Octavia A5 bila u ponudi sa 1.4 atmo benzincem od 80KS ako se ne varam. Ovaj 1.2TSI je više nego pristojna zamena. A i taj stari 1.4 se dobro prodavao i verovatno se vozi i dan danas.
Meni je bitnije da je motor pouzdan, da nema skupih kvarova i troškova održavanja. A što kaže Dragan, prilagodiš se autu i nema brige.
Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
Kaži to Saši. On im veruje da je to tada bilo dovoljno.ljubitelj napisao:E to je masina, ko to savlada uzbdro naucio je da vozi sveaviator napisao:Verovao bi i Mercu, koji je, čini mi se u 123-ku,200d stavljao motor od 60ks?![]()
Levi zmigavac je nepotrebna oprema, ko se usudi da obilazi bas je hrabar![]()
Celih 55 konja kada je nov. Ali zato odlicno vucno vozilo bolje od mnogih danasnjih sa "iljadu" konja na papiru.
Slazem se sa svima koji saljivo komentarisu potrebu minimum 150 KS da bi se vozio auto.
Ovo je poenta. Sve u svoje vreme.Ivan napisao: Sve za svoje vreme, pa ljudi golf 1.2tsi 86ks ubrzava do stotke kao bmw 525td od 115ks iz 2000 godine.
- Saša
- Postovi: 14289
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Pa zbog cene, naravno. Dobiješ veliki auto po pristupačnoj ceni. Da taj motor izbaciš iz ponude - ostao bi bez velikog broja kupaca. A da čak i tako "slabašan" motor može bez problema da zadovolji potrebu većine takvih kupaca - naravno da može, itekako. Nisu svi trkači, većina ljudi vozi lagano i štedljivo. 

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
1.2 tsi je zamena za 1.4 atmo koji je ujedno najprodavaniji motor u golfu 5(i 6?) i tako ga treba posmatrati. U odnosu na 1.4 atmo ima znatno bolji obrtni moment pa ce se tako opterecenje poput vise ljudi u kolima ili brdo ili preticanje, osecati mnogo manje nego u predjasnjoj generaciji sa atmosferskim motorom. Po meni 1.2 tsi se mnogo lepse vozi od 1.6 atmo(95 ks) u fokusu ili kiji ceed 1.4(100 i kusur konja). Sad ko kako voli i preferira al mislim da ljudi najvise imaju predrasudu zbog te kolicine kubika(1,200) tj. vise bi voleli da cuju da je to bar 1,600 pa nek i ide slabije.
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
1.4 atmo? 

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Da da, iznosen je taj podatak jos odavno.
- carov2
- Postovi: 4961
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Ne znam koja je razlika u ceni, ali je Heroj napisao najbolje rešenje.
Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Mislim da 1.2 TSI menja i 1.4 i 1.6, u svoje dve verzije. 86KS = 1.4, 110KS = 1.6.
Sigurno bolje idu TSI u odnosu na atmosferce, turbo pravi veliku razliku krivi snage, tj. iako je u piku nema više, kroz obrtaje je ima.
Sigurno bolje idu TSI u odnosu na atmosferce, turbo pravi veliku razliku krivi snage, tj. iako je u piku nema više, kroz obrtaje je ima.
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
@carov2
Ako misliš na predlog za čipovanje, ovi nude 102 ks za 700€.
http://www.chiptuning.rs/golf-7/chiptun ... lMRr27vn6g
Ako neko zna, ko i pošto "diže" na 130 ks, nek napiše.
PS
Kolika je fabrička razlika u ceni medj 86 i 105 ks?
Sve jedno, VW ili Škoda.
Ako misliš na predlog za čipovanje, ovi nude 102 ks za 700€.
http://www.chiptuning.rs/golf-7/chiptun ... lMRr27vn6g
Ako neko zna, ko i pošto "diže" na 130 ks, nek napiše.
PS
Kolika je fabrička razlika u ceni medj 86 i 105 ks?
Sve jedno, VW ili Škoda.