noodles je napisao: ↑25 Apr 2022, 12:33
Nema šanse da uradiš polukružno i da ostaneš u krajnjoj levoj traci, osim ako ne voziš smarta
Nije Smart a upravo to da ostaneš u krajnjoj levoj traci može da se isproba uživo. Zato moj klasik Volvo i cenim toliko
Ali, da slažem se da mnogo automobila su kao šleper da se vozi, ograničenih sposobnosti manevrisanja. Imam i sa takvim iskustava pa unapred znam i da ne pokušavam polukružno.
Prosto takav je, loša konstrukcija.
Konkretno meni dobro poznati primeri iz prakse, Volvo 4,9m (9,8) potrebno za polukružno što je taman iz svoje leve u levu pri polukružnom (ima 5,0 metara) dok Pežo 5,6m (11,2) zahteva i sa njim trebaju 3 trake da se zauzmu.
Pri tome je Volvo dobrih 30cm duži a toliko mnogo okretniji.
Dok sam koristio Volvo 340 kojem je dovoljno 4,6m (ili 9,2m za puni okret) rado sam ga uzimao za po gradu. Skoro je iste dužine kao Pug307 a nepunih 2 cela metra manje potrebno za pun krug. Auto na nivou Smarta po okretnosti a sa 4 sedišta...
Ne znam zašto danas deluje skoro nesavladivo proizvodjačima da prave okretne aute, gde je problem koji je nekada bio rešiv.
Isto i problem preglednosti iz kabine, toliko su postali nepregledni za vožnju da su naporni.