Vozilo do 30k
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32102
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Vozilo do 30k
Koju novu Toyotu si vozio?
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
Re: Vozilo do 30k
A novi Austral za ~30k?
Re: Vozilo do 30k
Karavana nije tesko voziti, pregledni su, za parkiranje je kamera, tako da ne vidim probleme.damjannn4 napisao: 12 Maj 2025, 09:45 Novopecenom vozacu i jos zenskom karavan...pritom sa najnizim mogucim klirensom, ne znam sta bih ti rekao sem sa srecom...trebace ti)
Re: Vozilo do 30k
Ja nedavno sagledavah cene novog Yarisa hibrida i ako ćeš da ima LED farove, ali i opciono parking senzore, za njega ti ( sa onim slabijim hibridnim sklopom ) treba ( sa popustom ) najmanje 25 hiljada ( mada mu je kao hibridu ulazna cena za "klotaru" 20.490 ).noob napisao: 16 Maj 2025, 15:30Ono što sam već komentarisao kod Tojote, Tojota ima poentu da se kupi samo u višim paketima, da to bude onaj auto sa rekleme jer idu na bezbednost. Nema parking senzore ni led svetla u osnovnom paketu i to danas u 2025. god kada ih Kinezi imaju po sistemu "normlano da ima a ima i ovo i ovo", a u paketu koji ima parking senzore Tojota nekoliko hiljada eur više košta. A ti "3rd party senzori" nisu ni blizu funkcionalni jer nisu "aktivni" senzori tj. ne koče, nije samo vizuelni prikaz razlika, velika i bitna razlika što oni imaju automatsko kočenje.grujicd napisao: 12 Maj 2025, 09:36 Kad je zet kupovao Corolu rekli su mu da ako u paketu nema parking senzora mogu oni da ih ugrade - samo što su to klasični 3rd party senzori, nisu integrisani u centralni displej. Daleko od idealnog, ali ako je budžet ograničen šta da se radi.
E to Kamiq u osnovnom paketu ima, voziš u rikverc umoran, pišti senzor ali ti ne čuješ, auto ukopa u mestu, zakoči, ne udarš u zid zahvaljujući baš tim senzorima.
Na sličan način, Yaris Cross hibrid, sa slabijim pogonskim sklopom, sa LED farovima i parking senzorima, sa popustom košta najmanje skoro 29.000.
U odnosu na njih, Jazz hibrid ( bilo kao Cross ili kao Sport ), cenom dodje negde na pola, a ima mnogo potentniji hibridni sklop, ali i mnogo bolju opremu. Za mene, sam ugodjaj vožnje Hondinog hibridnog sklopa je značajno prijatniji. Pri čemu je Toyota nešto ekonomičnija.
Za moj ukus, Toyota cenovno ima smisla samo kao klotara, jer je Toyota u iole boljoj opremi preskupa, pošto i tada i dalje u enterijeru imaš plastiku "mekanu" koliko je mekan i "Jablanički granit".
Tako ja to doživljavam.
Re: Vozilo do 30k
Meni je i dalje po ceni ovde najbolja kupovina Nissan QQ - za 30k u N conn. paketu opreme (automatik, 160ks, čini mi se i sa staklenim krovom, dosta bezbedonosnih sistema uključeno).
Kompaktan auto i odličan za grad (pregledan, povišen), plus nije uopšte loš i za duža putovanja
Kompaktan auto i odličan za grad (pregledan, povišen), plus nije uopšte loš i za duža putovanja
- srdjanyo
- Postovi: 3480
- Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
- Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Vozilo do 30k
Onda se Toyota po škrtarenju u opremi ravna sa VAG. Ali opet ljudi idu na pouzdanost.noob napisao:Ono što sam već komentarisao kod Tojote, Tojota ima poentu da se kupi samo u višim paketima, da to bude onaj auto sa rekleme jer idu na bezbednost. Nema parking senzore ni led svetla u osnovnom paketu i to danas u 2025. god kada ih Kinezi imaju po sistemu "normlano da ima a ima i ovo i ovo", a u paketu koji ima parking senzore Tojota nekoliko hiljada eur više košta. A ti "3rd party senzori" nisu ni blizu funkcionalni jer nisu "aktivni" senzori tj. ne koče, nije samo vizuelni prikaz razlika, velika i bitna razlika što oni imaju automatsko kočenje.grujicd napisao: 12 Maj 2025, 09:36 Kad je zet kupovao Corolu rekli su mu da ako u paketu nema parking senzora mogu oni da ih ugrade - samo što su to klasični 3rd party senzori, nisu integrisani u centralni displej. Daleko od idealnog, ali ako je budžet ograničen šta da se radi.
E to Kamiq u osnovnom paketu ima, voziš u rikverc umoran, pišti senzor ali ti ne čuješ, auto ukopa u mestu, zakoči, ne udarš u zid zahvaljujući baš tim senzorima.
Evo moj primer. Ljubitelj sam VAG, ali zaista su precenjeni. Cene su im otišle u nebo, oprema je preskupa i doslovno može se za viši paket opreme, npr. Škoda kupiti 2 primerka u klot varijanti. Zaista idu na to obožavanje njihovih brendova na Balkanu.
Zato sam odustao i od Karoqa i od Octavije.
Samo se nadam da će automobili poskupeti (samo) 5-7 %, a da će plata nastaviti da prati "inflatorne trendove" i onda bi trebalo i ja, posle 10 godina aktivnog pisanja na ovom forumu da otvorim svoju garažu sa novim autom. Novim podrazumevam to da ga ja prvi izvezem iz salona.
Послато са SM-S926B помоћу Тапатока
Re: Vozilo do 30k
Ne bih francuza da je 20k, mislim da sam bas ovde citao liku posle 12k km krenuo da izbacuje dim i da riknjava.... Spolja zaista lep, ali iznutra trulez.
Re: Vozilo do 30k
Rode mozes i rendgen da imas, 5m ne mozes da upakujes na parking mesto od 4, zene nemaju osecaja ni za punta a ne za kobru od auta.maniaxxx napisao: 16 Maj 2025, 19:16Karavana nije tesko voziti, pregledni su, za parkiranje je kamera, tako da ne vidim probleme.damjannn4 napisao: 12 Maj 2025, 09:45 Novopecenom vozacu i jos zenskom karavan...pritom sa najnizim mogucim klirensom, ne znam sta bih ti rekao sem sa srecom...trebace ti)
Re: Vozilo do 30k
Auuu matori koja matematika, kao da kupujes raketusrdjanyo napisao: 17 Maj 2025, 11:44Onda se Toyota po škrtarenju u opremi ravna sa VAG. Ali opet ljudi idu na pouzdanost.noob napisao:Ono što sam već komentarisao kod Tojote, Tojota ima poentu da se kupi samo u višim paketima, da to bude onaj auto sa rekleme jer idu na bezbednost. Nema parking senzore ni led svetla u osnovnom paketu i to danas u 2025. god kada ih Kinezi imaju po sistemu "normlano da ima a ima i ovo i ovo", a u paketu koji ima parking senzore Tojota nekoliko hiljada eur više košta. A ti "3rd party senzori" nisu ni blizu funkcionalni jer nisu "aktivni" senzori tj. ne koče, nije samo vizuelni prikaz razlika, velika i bitna razlika što oni imaju automatsko kočenje.grujicd napisao: 12 Maj 2025, 09:36 Kad je zet kupovao Corolu rekli su mu da ako u paketu nema parking senzora mogu oni da ih ugrade - samo što su to klasični 3rd party senzori, nisu integrisani u centralni displej. Daleko od idealnog, ali ako je budžet ograničen šta da se radi.
E to Kamiq u osnovnom paketu ima, voziš u rikverc umoran, pišti senzor ali ti ne čuješ, auto ukopa u mestu, zakoči, ne udarš u zid zahvaljujući baš tim senzorima.
Evo moj primer. Ljubitelj sam VAG, ali zaista su precenjeni. Cene su im otišle u nebo, oprema je preskupa i doslovno može se za viši paket opreme, npr. Škoda kupiti 2 primerka u klot varijanti. Zaista idu na to obožavanje njihovih brendova na Balkanu.
Zato sam odustao i od Karoqa i od Octavije.
Samo se nadam da će automobili poskupeti (samo) 5-7 %, a da će plata nastaviti da prati "inflatorne trendove" i onda bi trebalo i ja, posle 10 godina aktivnog pisanja na ovom forumu da otvorim svoju garažu sa novim autom. Novim podrazumevam to da ga ja prvi izvezem iz salona.
Послато са SM-S926B помоћу Тапатока
Re: Vozilo do 30k
Na papiru da, ali buduci da imam par prijatelja i svi sa problemima, mislim da je Skoda pouzdanijaDzona napisao: 17 Maj 2025, 09:06 Meni je i dalje po ceni ovde najbolja kupovina Nissan QQ - za 30k u N conn. paketu opreme (automatik, 160ks, čini mi se i sa staklenim krovom, dosta bezbedonosnih sistema uključeno).
Kompaktan auto i odličan za grad (pregledan, povišen), plus nije uopšte loš i za duža putovanja

- carov2
- Postovi: 4821
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Vozilo do 30k
Pouzdano troši ulje. 
Sent from my CPH2581 using Tapatalk

Sent from my CPH2581 using Tapatalk
Re: Vozilo do 30k
Predstavi nam svoje savrsenstvo slobodno, ne plasi se 

Re: Vozilo do 30k
Ne znam koje probleme imaju ovi novi primerci, može detaljniji info?damjannn4 napisao:
Na papiru da, ali buduci da imam par prijatelja i svi sa problemima, mislim da je Skoda pouzdanija
Znam da su prethodne generacije, na početku proizvodnje 2013/14 imale problema mahom sa sistemima bezbednosti koji mogu preterano da odreaguju (pre svega radar i detekcija prepreka, kao i line assist koji je znao da bude nepredvidiv). Mi imamo, za suprugu i zimske avanture, XTrail-a 2016o godište (uzet polovan 2020e) i kod nas je prešao nešto iznad 100k km bez ikakvih većih problema (jedino smo imali problem sa ventilatorom (zamenjen) i sa zaprljanim EGR-om koji je bacao grešku na auto-putu i to uvek kada pada kiša. Nakon čišćenja nema više tih probelma. Ali u pitanju je polovan auto sa sada već 220k+ km ).
Sad moguće je da su imali neke slične probleme na početku nove generacije (valjda je 1.3Tce imao problema sa posudom rashladne tečnosti na početku (ali je je već prethodna generacija), stvarno ne znam...
Re: Vozilo do 30k
1. slucaj menjac i kasnije nesto sa motorom ali nisam siguran tacno sta, uglavnom ljudi su ga makli za manje od god dana i uzeli rav4(ne hibrid) nakon cega su "progledali"
2.slucaj klima i infotainment
Oba bila salon nova.
2.slucaj klima i infotainment
Oba bila salon nova.
Re: Vozilo do 30k
Tako ako gledaš onda ne postoji brend koji nema problema...
Ukoliko postoje poznati problemi sa vozilom, onda je to druga priča
Ukoliko postoje poznati problemi sa vozilom, onda je to druga priča