
Snork, jel osecas smrad spaljenog kvacila u tim opisanim situacijama?
Ne znam... prazan auto, uglavnom samo ja u njemu i po 45 min stani-kreni vožnje. Zimi je trebalo duže da se pojavi problem, a u vožnji na putu se nije ispoljavao uopšte.ljubitelj napisao: 18 Okt 2019, 21:44 Kako je doslo do tolikog pregrevanja je bas cudno, da si vukao non stopo po 1,5tonu tereta na nekim planinskim prevojima pa ajde.....ili je prosto greska u izradi tj materijalu.
Ne osećam nikakav neobičan miris. Nije se osećao ni pre zamene cilindara i seta kvačila. Tada je problem (posle nekog vremena stani-kreni vožnje kad se pojavi) bio mnogo izraženiji. Sada je sve skoro ok, ali se ipak primeti, i što je najčudnije, opet tek posle nekog vremena stani-kreni vožnje. Do Grčke i nazad ništa.dragvorl napisao: 18 Okt 2019, 22:02 Pa ne znam sta je morao da mu uradi da ne moze da spoji, da skine par mm?Ja sam vidjao spaljene zamajce na kamionima, poplavi to, i onda se lepo poravna na strugu, tacno se vide mesta gde je materijal promenio osobine,. Rekao majstor odskakao noz na strugu. Nije bas najbolje resenje ali eto.
Snork, jel osecas smrad spaljenog kvacila u tim opisanim situacijama?