Ako stavim 1.5 onda definitivno moram i nove unutrasnje?grujicd napisao:Ja sam prešao sa 1.95 na 1.5, isto slik. Oduševljen sam tim prelaskom - brže je, tiše, bolje se obara bajs, upravljivije je... Vozio sam regularno i preko zemlje i tucanika koji je sad na putu od sajma do Ade - znači može čak i ta vrsta offroada. Jedino verujem da bi poklekle na rastresitijoj podlozi, ali ako voziš po asfaltu takve gume su mnogo bolji izbor.
Isto sam se i ja raspitivao ranije u ovoj temi, možeš tamo da vidiš diskusiju. Oko 150. strane, ili na ovom linku:
viewtopic.php?f=25&t=182&start=2235
Biciklizam
- Darko
- Postovi: 9491
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Biciklizam
Re: Biciklizam
Vrlo verovatno. Jedini način da to utvrdiš je da na sadašnjim unutrašnjim vidiš za koji su raspon spoljašnjih. Koliko vidim uglavnom ide raspon 1.75 - 2.1 tako da ako imaš takve onda bi ih valjalo zameniti.
- Darko
- Postovi: 9491
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Biciklizam
Ili ako su bas dobre unutrasnje da stavim 1.75.. i ova mi je super sa belom linijom, pravi je trayal i 1.75 je..


Re: Biciklizam
Mogao bi da skine taj penzionerski desetofaz ili vec sta li je, i stavi nesto sitno. Kao ja, na primerBAJKER napisao:Cek da ga Zuzazu osacuje, ima odma da ti da predlog gde jos moze bajk da smrsa pa da bude laksi

A mogao bi i da unutrasnje gume zameni sa cetvrtinu uzima od trenutnih spoljnih. Male tajne velikih majstora kuhinje

Cek da vidi moje nove buzire........ Bruka!

I sad kad mu kupim CNC titanijumske nosace za zid, pa kad ga okacim, ima da stoji ko upisan
Re: Biciklizam
Ako si dobio one i-link buržire za čije postojanje si saznao od mene imaćeš najnadrkaniji zidni sat na titanijumskim nosačima.
E da, promenom guma skidam po kile dok trepneš. Samo ove da iscepam.

E da, promenom guma skidam po kile dok trepneš. Samo ove da iscepam.

Re: Biciklizam
To je sledeća faza kad kupim točkove lakše za kilo od postojećih. 

- grujicd
- Postovi: 9063
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Biciklizam
Danas vozim bajs, dole trenerka, gore trenerka, aktivni veš i majica... I još uvek mi je malo hladnjikavo. U tom dolazi u susret lik od nekih 50-tak godina, šorc i majica bez rukava
Faca mu deluje skandinavska, verovatno u tom grmu leži zec.

Faca mu deluje skandinavska, verovatno u tom grmu leži zec.
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Biciklizam
Subjektivni osecaj, ja jos uvek vozim u kratkim nogavicama preko dana a gore dres dugih rukava 


Re: Biciklizam
Ja sam na 1,25 gume, stavljao debele unutrasnje, malo se zguzva, ali nema drugih problema, teram tako....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Biciklizam
На бициклу 35 километара дневно, а за аутомобил „неспособан”
Деведесетједногодишњи Живорад Жика Мићић најстарији је активни бициклиста у престоници.– И данас вози сваки дан, и лети и зими, кад год је суво, али возачку дозволу није успео да продужи.

Сећа се сваке трке, датума и стазе. Од прве вожње 1937. године превезао је више од 300.000 километара. Деведесетједногодишњи Живорад – Жика Мићић – најстарији је активни бициклиста у престоници, бивши репрезентативац. И данас вози сваки дан, и лети и зими, кад је суво.
Почетком тридесетих био је само навијач, када су се на Авалском путу, где је живео, одржавале трке. У такмичарски бициклизам 1938. године увео га је комшија и бициклиста Сава Павловић.
– Он ме је уписао у клуб „Фортуна”. Бицикл је тада био скуп, а ми сиротиња, па ми је набавио специјални тркачки бицикл и показао све – како се вози, како да се понашам када паднем... – присећа се Мићић.
Већ 1939. као јуниор такмичио се у трци кроз Србију и заузео осмо место. Две године касније букнуо је Други светски рат, али су Жика и његови другови наставили да тренирају.
– Када су ослобођени први делови Београда, један корпус је нас петорицу ангажовао да управљамо мотоциклима и превозимо официре јер није било обучених возача. Са њима смо ослобађали остале делове града, а потом наставили на Сремски фронт – наводи Мићић.
У послератним годинама, као клупски такмичар, али и као репрезентативац, Жика је учествовао на уличним и друмским домаћим и међународним тркама. У држави су се надметали са Словенцима и Хрватима, а заједно са њима на међународним тркама утирали су пут југословенског послератног бициклизма.
– Тада није било путева, већ само камењар. Није било ни хране, па смо често јели дудиње, а један возач је имао тетку у Алексинцу која нам је кувала чорбу кад год је знала да ћемо доћи. У неким крајевима, кроз које смо пролазили, мештани су нам давали грожђе како бисмо се окрепили – препричава Мићић.
До 1960. Жика је освојио многа такмичарска признања. Али, због пехова, поједини трофеји и високи пласмани измицали су му за длаку. У једној од првих послератних трка кроз Трст, Југославију и Бугарску, отпао му је точак, због чега је изгубио трећу позицију у генералном пласману. У другој трци, у којој су прва петорица тркача добијали по бицикл, био је шести јер му је пукао рам.
– Нису то биле неке награде, већ ситне ствари. У трци у Бугарској сам у једној етапи за треће место добио штоф, а као награде добијао сам и материјал за ципеле или изливену пикслу. Прижељкивана премија био је и радио-апарат. Ко је њега добио имао је разлога за радост – присећа се Мићић.
Иако је возио по камењару, блату, снегу и киши, здравље га је беспрекорно служило. Повређивао се само у групним сударима на тркама. Сећа се кривине испред Прага на којој је 1948. неколико возача проклизало, јер је коловоз био углачан и мокар.
– Када смо стигли у Праг, одмах су нас одвезли у болницу да примимо тетанус. Морао сам на своју одговорност да потпишем да не желим, како бих сутра могао да возим трку – илуструје своју оданост бициклизму.
Иако дуго вози, каже, променио је само неколико бицикла. Најновији, који је добио прошле године од сина из Америке, користи да „скокне” до куће у Гроцкој, до Обреновца, Умке или стазе дуж СЦ „Милан – Гале Мушкатировић”.
– Возим до куће у Гроцкој 35 километара. Стигнем за нешто више од сат. Раније, док је мој брат имао викендицу у Сланкаменачким Виноградима, и тамо сам често возио. На путу ме возачи ГСП-а и други препознају по дресу, па ме пажљиво заобилазе – закључује Мићић.
--------------------------------------------------------------------------------
Положио тестове, али за возачку дозволу телесно неспособан
Донедавно је Жика Мићић управљао и аутомобилом. У јулу је отишао на рутински преглед и продужио дозволу, али убрзо је без ње остао.
– Узели су ми је уз образложење да сам телесно и душевно неспособан. На прегледима сам прошао све нивое, а када сам стигао до психијатра, докторка ме је само питала када сам рођен. Одмах сам одговорио. Онда је изашла из ординације, када се вратила, рекла ми је да одем код докторке која потписује лекарска уверења. Када сам видео шта пише, питао сам зашто, а они су одговорили да имам право жалбе – препричава Мићић.
Жику је саобраћајни полицајац кога познаје са бициклистичких трка посаветовао да оде у други дом здравља. Мићић га је послушао и после обављених прегледа убрзо је добио уверење да је способан. Са свим потребним папирима отишао је у СУП. Када је у заказаном термину дошао по дозволу, сазнао је да је ипак одбијен.
– Како су имали увид у лекарска уверења са оба прегледа, одлучили су да одбију. Онда сам отишао на другостепену комисију и опет прошао све прегледе. После тога у полицији и болници нису знали код кога се налази документација, а, када је тај проблем решен, поново је стигла одлука да сам одбијен – жали се Мићић који ових дана прикупља папире како би доказао да никада није био кажњаван и да никада није имао здравствених проблема који би га омели у вожњи.
---------------------------------------------------------------------------------
Олимпијске игре – неостварена жеља
Пред Олимпијске игре 1948. нашао се међу најбољим бициклистима у земљи, али учешће му је измакло због „братства и јединства”. Неколико дана пред пут обавештен је да неће учествовати, јер један такмичар из Србије мора бити из покрајине, па је уместо њега отишао Мађар.
Деведесетједногодишњи Живорад Жика Мићић најстарији је активни бициклиста у престоници.– И данас вози сваки дан, и лети и зими, кад год је суво, али возачку дозволу није успео да продужи.

Сећа се сваке трке, датума и стазе. Од прве вожње 1937. године превезао је више од 300.000 километара. Деведесетједногодишњи Живорад – Жика Мићић – најстарији је активни бициклиста у престоници, бивши репрезентативац. И данас вози сваки дан, и лети и зими, кад је суво.
Почетком тридесетих био је само навијач, када су се на Авалском путу, где је живео, одржавале трке. У такмичарски бициклизам 1938. године увео га је комшија и бициклиста Сава Павловић.
– Он ме је уписао у клуб „Фортуна”. Бицикл је тада био скуп, а ми сиротиња, па ми је набавио специјални тркачки бицикл и показао све – како се вози, како да се понашам када паднем... – присећа се Мићић.
Већ 1939. као јуниор такмичио се у трци кроз Србију и заузео осмо место. Две године касније букнуо је Други светски рат, али су Жика и његови другови наставили да тренирају.
– Када су ослобођени први делови Београда, један корпус је нас петорицу ангажовао да управљамо мотоциклима и превозимо официре јер није било обучених возача. Са њима смо ослобађали остале делове града, а потом наставили на Сремски фронт – наводи Мићић.
У послератним годинама, као клупски такмичар, али и као репрезентативац, Жика је учествовао на уличним и друмским домаћим и међународним тркама. У држави су се надметали са Словенцима и Хрватима, а заједно са њима на међународним тркама утирали су пут југословенског послератног бициклизма.
– Тада није било путева, већ само камењар. Није било ни хране, па смо често јели дудиње, а један возач је имао тетку у Алексинцу која нам је кувала чорбу кад год је знала да ћемо доћи. У неким крајевима, кроз које смо пролазили, мештани су нам давали грожђе како бисмо се окрепили – препричава Мићић.
До 1960. Жика је освојио многа такмичарска признања. Али, због пехова, поједини трофеји и високи пласмани измицали су му за длаку. У једној од првих послератних трка кроз Трст, Југославију и Бугарску, отпао му је точак, због чега је изгубио трећу позицију у генералном пласману. У другој трци, у којој су прва петорица тркача добијали по бицикл, био је шести јер му је пукао рам.
– Нису то биле неке награде, већ ситне ствари. У трци у Бугарској сам у једној етапи за треће место добио штоф, а као награде добијао сам и материјал за ципеле или изливену пикслу. Прижељкивана премија био је и радио-апарат. Ко је њега добио имао је разлога за радост – присећа се Мићић.
Иако је возио по камењару, блату, снегу и киши, здравље га је беспрекорно служило. Повређивао се само у групним сударима на тркама. Сећа се кривине испред Прага на којој је 1948. неколико возача проклизало, јер је коловоз био углачан и мокар.
– Када смо стигли у Праг, одмах су нас одвезли у болницу да примимо тетанус. Морао сам на своју одговорност да потпишем да не желим, како бих сутра могао да возим трку – илуструје своју оданост бициклизму.
Иако дуго вози, каже, променио је само неколико бицикла. Најновији, који је добио прошле године од сина из Америке, користи да „скокне” до куће у Гроцкој, до Обреновца, Умке или стазе дуж СЦ „Милан – Гале Мушкатировић”.
– Возим до куће у Гроцкој 35 километара. Стигнем за нешто више од сат. Раније, док је мој брат имао викендицу у Сланкаменачким Виноградима, и тамо сам често возио. На путу ме возачи ГСП-а и други препознају по дресу, па ме пажљиво заобилазе – закључује Мићић.
--------------------------------------------------------------------------------
Положио тестове, али за возачку дозволу телесно неспособан
Донедавно је Жика Мићић управљао и аутомобилом. У јулу је отишао на рутински преглед и продужио дозволу, али убрзо је без ње остао.
– Узели су ми је уз образложење да сам телесно и душевно неспособан. На прегледима сам прошао све нивое, а када сам стигао до психијатра, докторка ме је само питала када сам рођен. Одмах сам одговорио. Онда је изашла из ординације, када се вратила, рекла ми је да одем код докторке која потписује лекарска уверења. Када сам видео шта пише, питао сам зашто, а они су одговорили да имам право жалбе – препричава Мићић.
Жику је саобраћајни полицајац кога познаје са бициклистичких трка посаветовао да оде у други дом здравља. Мићић га је послушао и после обављених прегледа убрзо је добио уверење да је способан. Са свим потребним папирима отишао је у СУП. Када је у заказаном термину дошао по дозволу, сазнао је да је ипак одбијен.
– Како су имали увид у лекарска уверења са оба прегледа, одлучили су да одбију. Онда сам отишао на другостепену комисију и опет прошао све прегледе. После тога у полицији и болници нису знали код кога се налази документација, а, када је тај проблем решен, поново је стигла одлука да сам одбијен – жали се Мићић који ових дана прикупља папире како би доказао да никада није био кажњаван и да никада није имао здравствених проблема који би га омели у вожњи.
---------------------------------------------------------------------------------
Олимпијске игре – неостварена жеља
Пред Олимпијске игре 1948. нашао се међу најбољим бициклистима у земљи, али учешће му је измакло због „братства и јединства”. Неколико дана пред пут обавештен је да неће учествовати, јер један такмичар из Србије мора бити из покрајине, па је уместо њега отишао Мађар.

- Kuzmanovic
- Postovi: 15277
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Biciklizam
Sta reci za Ziku osim svaka cast. On u 91. godini vozi 35 km dnevno, dok neko u dvadesetim godinama ne moze da odvoza ni pola od toga, tj nije da ne mogu, nego ih mrzi.
Inace, Zika nije jedini koji vozi u tim godinama, vidjam jos nekoliko starijih biciklista koji svakodnevno voze na Adi, starom Obrenovackom, prema Avali itd.
Sent from my LG-P705 using Tapatalk 2
Inace, Zika nije jedini koji vozi u tim godinama, vidjam jos nekoliko starijih biciklista koji svakodnevno voze na Adi, starom Obrenovackom, prema Avali itd.
Sent from my LG-P705 using Tapatalk 2
Re: Biciklizam

Re: Biciklizam
Ja ne znam ni jednog biciklistu,a da ne moze da odvoza 35km... A matorom svaka cast,svakako! Svaka mu cast najvise na tome kako je uspeo da ostane tokiji zdrav u tim godinama. Da Bog da ziveo jos 50 
Sent from my HTC One using Tapatalk 4

Sent from my HTC One using Tapatalk 4
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.