
radi se na 15k
Za 2.2 CDi, 170hp, redovan servis sa svim filterima - 130 evra, radi se na 20k. Filteri Hengst, ulje Mobil1 ESP formula 5w30.
Nemoj zezati, koliko je taj isti seris u Oml. brigada?NexT napisao:Burazera u Hit autu redovan servis za Fluence 1.6 16v sa plinom izasao preko 16k.... Od toga je servis plina oko 2000-2500...![]()
radi se na 15k
Za 2.2 CDi, 170hp, redovan servis sa svim filterima - 130 evra, radi se na 20k. Filteri Hengst, ulje Mobil1 ESP formula 5w30.
Evo pogledaj u ovoj temi koliko košta prosečan servis u ovlašćenom. Ko prođe ispod 150e, dobro je prošao. Barem kad su veći automobili u pitanju, ne pričam o Puntu.Stjepa napisao:Pokušavam već dva puta da sročim post a da ima smisla.trojanac napisao:cena je čak i manja od očekivane![]()
Ja bih rekao da nije ni malo manaj od očekivane. Naprotiv standardno je jaka i očekivana.
Moje iskustvo, mada ima par godina od tad, za 2,0 D-4D u ovlašćenom Toyotinom servisu mali servis na 160000km + zamena pločica je koštalo 21000din. Ne sećam se sad koliko je koja stavka koštala ali pođimo od toga da pločice nisu naplatili sigurno manje od 4-5000din+ rad na ugradnji istih, dođe se do toga da "čist" mali servis bude sigurno ispod 15000din.
Što i u ovom slučaju kada bi odbio gumice brisača dolazi na simu koja se razlikuje ~1000din (zanemarujem filter polena jer to ume da spada u podrazumevani mali servis, mada i to da se uzme opet ne pravi drastičnu razliku).
Tako da, kao što već rekoh, mislim da je cena u rangu sa ostalima. Ništa neočekivano.
grujicd napisao:Cena je neočekivana u smislu da ljudi očekuju da je održavanje za SUV mnogo skuplje, a u stvari je skoro isto kao i za obična kola.
Aj sad realnoADrei napisao:uradio jutros servis na polupremiumu, ulje i filter ulja.... cena 6700din
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4