Biciklizam
Re: Biciklizam
Stavi bilo šta na lanac da ne ostane suv.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15277
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Biciklizam
Znaci mora nesto da se stavi na lanac. Onda cu da mu roknem WD pa neka stoji tako do marta.
@Bajker, amortizer je Suntour NEX 4510 ili 4610, ne mogu lepo da vidim sa slike da li je 5 ili 6.
@Bajker, amortizer je Suntour NEX 4510 ili 4610, ne mogu lepo da vidim sa slike da li je 5 ili 6.

Re: Biciklizam
Da, da, obavezno stavi nešto, a WD je odličan za tu svrhu. Ja pre par godina očistio lanac na jesen i ostavio ga tako suvog (nisam hteo da se lepi prašina). Na proleće sam imao šta da vidim - lanac na nekim mestima zarđao. 

Ђенерал Јанковић
Re: Biciklizam
Hteo bih da vas obavestim da je u toku je glasanje koje moze omoguciti da se proizvod nekolicine entuzijasta iz Srbije nadje na sajmu u Minhenu. Radi se o drvenim biciklima za ciji razvoj su utroseni meseci i sada konacno imamo par primeraka koji su reprezentativni. Planira se predstavljanje dva bicikla - jedan je planinski, dok je drugi gradska varijanta. Slike postoje na stranici za glasanje.
Dakle, zamolio bih vas da odete na ISPO BRANDNEW Hottest Brands facebook stranicu i lajkujte je. Nakon toga ce se pojaviti link za glasanje. Kliknite, nadjite brend DVOIKA (u vrhu ima opcija sortiranja po abecednom redu) i glasajte za njega.
evo i link: https://apps.facebook.com/hottestbrands/
Hvala svima koji glasaju. Nadam se da ovo nece biti protumaceno kao spam.
Re: Biciklizam
Ovih dana uradjen tuning bicikla.
Kratke kros kantri V brake zamenjene trenutno najboljim V brake bremzama Avid ULIMATE Single Digit.
Takodje standardni buziri zamenjeni Jagwire buzirima.
Avid su kovane, CNC obradjene kocnice sto bi trebalo da znaci da su vrlo jake a olaksane bremze.
Ono sto mi je bitno, je da su sa industrijskim lezajevima i koiko ja pratim materiju, meni jedine poznate kao takve (i skupe ko djavo)
Ono sto sam primetio bez prilike da ga provozam:
Jagwire buzir je daleko kruci od prethodnog, kojeg sam takodje birao da bude kruci od normalnih (u to vreme), te su gubitci na sabijanje prakticno minimalni, sto ce reci da je odziv kocnica mnogo bolji.
Sve prethodne kocnice sam stelovao na najvece sabijanje opruge, pa ih jos dodatno rukom spanovao, da bih dobio sto brze vracanje. To je sa druge strane uslovilo vecu silu na rucici kocnice.
U ovom slucaju, zbog postojanja lezaja, vracanje kocnice je trenutno pa je naspanovana na srednju rupu, a sila na rucici kocnice je prakticno zanemariva.
Utisci iz voznje, kad stignem...
Kratke kros kantri V brake zamenjene trenutno najboljim V brake bremzama Avid ULIMATE Single Digit.
Takodje standardni buziri zamenjeni Jagwire buzirima.
Avid su kovane, CNC obradjene kocnice sto bi trebalo da znaci da su vrlo jake a olaksane bremze.
Ono sto mi je bitno, je da su sa industrijskim lezajevima i koiko ja pratim materiju, meni jedine poznate kao takve (i skupe ko djavo)
Ono sto sam primetio bez prilike da ga provozam:
Jagwire buzir je daleko kruci od prethodnog, kojeg sam takodje birao da bude kruci od normalnih (u to vreme), te su gubitci na sabijanje prakticno minimalni, sto ce reci da je odziv kocnica mnogo bolji.
Sve prethodne kocnice sam stelovao na najvece sabijanje opruge, pa ih jos dodatno rukom spanovao, da bih dobio sto brze vracanje. To je sa druge strane uslovilo vecu silu na rucici kocnice.
U ovom slucaju, zbog postojanja lezaja, vracanje kocnice je trenutno pa je naspanovana na srednju rupu, a sila na rucici kocnice je prakticno zanemariva.
Utisci iz voznje, kad stignem...
Re: Biciklizam
Dogodine? Možda!zuzazu napisao:Utisci iz voznje, kad stignem...

Lepo sve ovo izgleda. Koje gumice si stavio na kraju? One karbonske?
Re: Biciklizam
Ostavio sam kako jeste, dok ne probam. Ove trokomponentne u karbonskom telu imaju malo vise "mesa" pa kraci kocnice prilicno odudaraju cak i ovako, sa najtanjom podloskom.
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Biciklizam
Nedovoljan mi je podatak jer ima gomila viljusaka kod SunTour-a sa tom sifrom, evo ti pa se veri http://www.srsuntour-cycling.com/index. ... &query=NEXKuzmanovic napisao:
@Bajker, amortizer je Suntour NEX 4510 ili 4610, ne mogu lepo da vidim sa slike da li je 5 ili 6.

Re: Biciklizam
Zuzazu, svaka čast za kočnice, nego ne vidim sa slike jesu li parallel-push (pretpostavljam da moraju biti, ali se mehanizam ne vidi)?
Imaju li ti Jagwire bužiri da se kupe kod nas? Ja imam očajan odziv kočnica, verovatno zato što sam odmah posle kupovine zamenio pozicije (volim da mi prednja bude desna), a pri tome me je mrzelo da stavim druge bužire, pa su kraći i imaju manji poluprečnik krivine nego što treba. Sajle kočnica mi takođe nisu nerđajuće, samo za menjače jesu. I sajle i bužiri standardni Shimanovi. Kočnice su LX - BR-M570, ove (slika sa interneta):

Znam da to za vas eksperte nije neka klasa, ali morale bi imati mnogo bolji osećaj nego što je to sada slučaj (moje stare Shimano STX nisu bile parallel-push, a osećaj je bio bolji).
Imaju li ti Jagwire bužiri da se kupe kod nas? Ja imam očajan odziv kočnica, verovatno zato što sam odmah posle kupovine zamenio pozicije (volim da mi prednja bude desna), a pri tome me je mrzelo da stavim druge bužire, pa su kraći i imaju manji poluprečnik krivine nego što treba. Sajle kočnica mi takođe nisu nerđajuće, samo za menjače jesu. I sajle i bužiri standardni Shimanovi. Kočnice su LX - BR-M570, ove (slika sa interneta):

Znam da to za vas eksperte nije neka klasa, ali morale bi imati mnogo bolji osećaj nego što je to sada slučaj (moje stare Shimano STX nisu bile parallel-push, a osećaj je bio bolji).
Ђенерал Јанковић
Re: Biciklizam
@snork, niposto nije paralel push. Od toga je i shimano odustao, tako da si sasvim dobro primetio da je stari sistem bio bolji.
Za Jagwire ne znam, jer sam svoj uzimao napolju, ali je @paja maher za stanje na berzi i u rafovima prodavnica, tako da ce ti on bolje reci.
Za Jagwire ne znam, jer sam svoj uzimao napolju, ali je @paja maher za stanje na berzi i u rafovima prodavnica, tako da ce ti on bolje reci.
Re: Biciklizam
Supplied as a complete brake and gear cable system and a claimed THIRTY PER CENT LIGHTER than standard models, the Jagwire Racer kit is a complete cable overhaul for your road steed. It incorporates some very clever detailing, and performance is better than most. They're unusually pleasant to install and are fairly keenly priced to boot.
The flexible KEVLAR outers employ a unique concertina section to improve cable runs on aero brakesets where they exit the lever. This coupled with Teflon inserts translates into very low friction: exactly the standard demanded from increasingly sensitive ten-speed derailleur transmissions. Double ended stainless inner wires are what you’d expect, guaranteeing a near universal fit, although the wires temselves aren't markedly better than other reputable brands.
Installation is a delight, the flexible outers and clever concertina section ensure graceful, flowing and friction free performance, even entering the rear mech. While lacking the fit and forget simplicity of the latest generation of weather-sealed systems, they’re much quicker to dial in and don’t feel like a builders hose. However, while they're reasonably forgiving of mistakes, razor sharp cutters and/or hydraulic arms are essential for a clean cut. Completing the package are clever rubberised frame protectors that slip atop the outers, protecting frames and livery from abrasion-especially around the head tube, eliminating the need for expensive patches that lift and peel at the first hint of dirt.
Paired to reverse action TT levers and pursuit bars, they’ve been buttery smooth from the outset with no additional lubrication and transformed the performance of a budget dual pivot brake. Gear cables improved the shifting performance of a very highly strung ten-speed setup. While they're designed as a road system, with a periodic shot of Teflon based lube they’ll cope admirably with cross and rough stuff duties. Four-season slave bikes, especially those in coastal regions might be better served by trickier to fit, fully enclosed weather sealed systems but otherwise the Racers are a very fine cableset.
Verdict
Nicely designed and reasonably priced performance cables
The flexible KEVLAR outers employ a unique concertina section to improve cable runs on aero brakesets where they exit the lever. This coupled with Teflon inserts translates into very low friction: exactly the standard demanded from increasingly sensitive ten-speed derailleur transmissions. Double ended stainless inner wires are what you’d expect, guaranteeing a near universal fit, although the wires temselves aren't markedly better than other reputable brands.
Installation is a delight, the flexible outers and clever concertina section ensure graceful, flowing and friction free performance, even entering the rear mech. While lacking the fit and forget simplicity of the latest generation of weather-sealed systems, they’re much quicker to dial in and don’t feel like a builders hose. However, while they're reasonably forgiving of mistakes, razor sharp cutters and/or hydraulic arms are essential for a clean cut. Completing the package are clever rubberised frame protectors that slip atop the outers, protecting frames and livery from abrasion-especially around the head tube, eliminating the need for expensive patches that lift and peel at the first hint of dirt.
Paired to reverse action TT levers and pursuit bars, they’ve been buttery smooth from the outset with no additional lubrication and transformed the performance of a budget dual pivot brake. Gear cables improved the shifting performance of a very highly strung ten-speed setup. While they're designed as a road system, with a periodic shot of Teflon based lube they’ll cope admirably with cross and rough stuff duties. Four-season slave bikes, especially those in coastal regions might be better served by trickier to fit, fully enclosed weather sealed systems but otherwise the Racers are a very fine cableset.
Verdict
Nicely designed and reasonably priced performance cables
Re: Biciklizam
Pajo, hvala! Inače, u opisu artikla im piše "set bužira", ali na slici pakovanja stoji da su uključene i sajle, tako da u tom slučaju i cena nije mnogo visoka.
Ђенерал Јанковић
Re: Biciklizam
Da, idu i sajle. Kupio ja jedan set pre neku nedelju. Dobiješ sve što ti treba.Ako budu trebala klještaza sečenje buržira javi se. Nisu namenska za buržire (nisam ja pacijent ko neki
) al vrše posao odlično.


Re: Biciklizam
Za Jagwire buzire koristim samo Jagwire secice. Karbonske, normalno



