Tesla automobili
Re: Tesla automobili
Procitace neko pomislice da je istina.
Re: Tesla automobili
@sasa
Sa ove distance najveći napredak smart telefona , ujedno i rešen problem od pre 10tak godina je veličina ekrana. Šta god da se radilo bilo je jako sitno.
Ja sam na mom HPu koliko god sam mogao koristio komandovanje glasom za korišćenje telefona, javljanje, pozivanje, imenik i naravno Bluetooth.
Još mi je živ HP Messenger, jedino mu baterija pravi problem. Naravno, ne koristim ga odavno.
Sa ove distance najveći napredak smart telefona , ujedno i rešen problem od pre 10tak godina je veličina ekrana. Šta god da se radilo bilo je jako sitno.
Ja sam na mom HPu koliko god sam mogao koristio komandovanje glasom za korišćenje telefona, javljanje, pozivanje, imenik i naravno Bluetooth.
Još mi je živ HP Messenger, jedino mu baterija pravi problem. Naravno, ne koristim ga odavno.

Re: Tesla automobili
Te glasovne komande no danas ne rade kako treba, mogu samo zamisliti kakva ne patnja bila tada. To samo pokazuje koliko je UI bio naporan za koriscenje.
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Tesla automobili
@Ljubitelj
Pa nije baš tako, bilo je i ranije velikih ekrana. Možda se neko seća Sony Ericssona P800 ili P900 - joj kako sam balavio na njih...
Svemirski brodovi tog vremena. 

Bila je tu i Nokia Comunicator sa još većim displejem i da ne nabrajam dalje. Naravno, nije to bilo masovno ali ih je bilo. Ja sam tada koristio Nokiu 3650, i ona je imala solidno veliki ekran ali nije bio touch. Po meni najveći napredak je u stvari KAPACITIVNI EKRAN jer pre njega si morao bukvalno ubadati i pritiskati po ekranu da bi on "ukapirao" da nešto hoćeš. Bilo je to vrlo nekomforno i neprecizno, pa su se obavezno koristile i one olovčice. Tek kada su se pojavili ti kapacitivni ekrani - a jedan od prvih je bio baš na iPhone-u - i kada je interfejs prilagođen potpuno za takvu upotrebu - to je dalo "krila" smartphonima kakve danas poznajemo.
Pa nije baš tako, bilo je i ranije velikih ekrana. Možda se neko seća Sony Ericssona P800 ili P900 - joj kako sam balavio na njih...



Bila je tu i Nokia Comunicator sa još većim displejem i da ne nabrajam dalje. Naravno, nije to bilo masovno ali ih je bilo. Ja sam tada koristio Nokiu 3650, i ona je imala solidno veliki ekran ali nije bio touch. Po meni najveći napredak je u stvari KAPACITIVNI EKRAN jer pre njega si morao bukvalno ubadati i pritiskati po ekranu da bi on "ukapirao" da nešto hoćeš. Bilo je to vrlo nekomforno i neprecizno, pa su se obavezno koristile i one olovčice. Tek kada su se pojavili ti kapacitivni ekrani - a jedan od prvih je bio baš na iPhone-u - i kada je interfejs prilagođen potpuno za takvu upotrebu - to je dalo "krila" smartphonima kakve danas poznajemo.
- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Tesla automobili
Ma krila su im dale aplikacije i naravno dovoljan bandwith za video, ne zanosite se s tim da je nešto bilo prvo ili je tehnički bolje i da je to sad kao nešto bitno - bitno je ko i ona priča o zlatnim kašikama u srednjem veku.
Ne kupuju ljudi Apple jer je bolji nego što radi bolje.
Ne kupuju ljudi Apple jer je bolji nego što radi bolje.
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Tesla automobili
HTC Diamond je izasao godinu dana posle Iphone-a, sredinom 2008. gpdine.
Tada je izasao Iphone 3G, koji je po svemu bio superioran uredjaj.
Windows Mobile nije dobro radio na touch telefonima, kao i Symbian, pa je zato i prekinut 2010. godine.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Tada je izasao Iphone 3G, koji je po svemu bio superioran uredjaj.
Windows Mobile nije dobro radio na touch telefonima, kao i Symbian, pa je zato i prekinut 2010. godine.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Tesla automobili
Ako se dobro sećam ovo je bio odgovor Nokie na iphone...
Nokia 5800

Sećam se da su ga zvali iPhone killer kada je izašao...
Nokia 5800

Sećam se da su ga zvali iPhone killer kada je izašao...

Re: Tesla automobili
Potpuni diletanti. Zato su i prsli, i ne samo oni.
Svi su tad bili potpuni diletanti. Imam neki osećaj da je Stiv olupao svoj Symbian i otišao pravo u R&D da im kaže da naprave IP, jer mu je dopizdilo da koristi to smeće.
Svi su tad bili potpuni diletanti. Imam neki osećaj da je Stiv olupao svoj Symbian i otišao pravo u R&D da im kaže da naprave IP, jer mu je dopizdilo da koristi to smeće.
Re: Tesla automobili
Znam samo da mi je vilica ispala do poda kad sam 2008. godine video prvi iPhone. Tada nije postojalo ništa slično na tržištu.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Tesla automobili
Imao sam pomenuti Sony, bas te plave boje.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- sasa lbg
- Postovi: 1575
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
- Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Tesla automobili
Merc i Nemacka auto industrija nemaju mnogo koristi od ele. auta jer tu ne treba njihova nadaleko čuvena i razvijena mašinska industrija.Ikac napisao:Ako je tako jednostavno napraviti el. automobil, zašto onda i ostali proizvođači ne naprave za svaki model i elektro varijantu? Zašto npr. Mercedes ne uzme npr. C klasu, ubaci baterije, motor i tako dobije elektro automobil? Izgleda da su baš velike budale kada ulažu milijarde evra u istraživanje i razvoj elektro automobila.
Oni pucaju kad se zavrte ele. automobili, samo je pitanje stepena.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Tesla automobili
Jeste... a onda ce mrmot zaviti cokoladu...
- igor_harris
- Postovi: 2210
- Pridružio se: 12 Jan 2017, 13:47
- Garaža: 2004 Mazda 3 (1.6CD)
- Lokacija: Beograd
Re: Tesla automobili
Ima istine u tome, ali prilagodice se i tom trzistu oni.
I ja sam sumnjao u kompleksnost principa elektricnog automobila, dok pre mesec dana nisam video jedan. Ljudi su od Rimca kupili bateriju i motor i ubacili u Opel Asconu koju ce koristiti za trke ubrzanja. 5x jednostavnije sve izgleda u odnosu na SUS, jedino otvoreno pitanje je autonomija. Ne smem jos uvek da objavim slike i snimke, u svakom slucaju, vrlo zanimljiva prica, okacicu negde ovde.
I ja sam sumnjao u kompleksnost principa elektricnog automobila, dok pre mesec dana nisam video jedan. Ljudi su od Rimca kupili bateriju i motor i ubacili u Opel Asconu koju ce koristiti za trke ubrzanja. 5x jednostavnije sve izgleda u odnosu na SUS, jedino otvoreno pitanje je autonomija. Ne smem jos uvek da objavim slike i snimke, u svakom slucaju, vrlo zanimljiva prica, okacicu negde ovde.
- sasa lbg
- Postovi: 1575
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
- Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Tesla automobili
Neće mrmot ali hoće KineziLaki021 napisao:Jeste... a onda ce mrmot zaviti cokoladu...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Tesla automobili
^ Hehhe, kao da Mercedes nista ne radi po tom pitanju.
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Послато са m2 уз помоћ Тапатока