Da podsetim na fenomen formiranja blata iza leve stopaljke. Mislim da do sada nije skidana, sudeci po sijalicama koje imaju utisnut datum proizvodnje Jun 2007. godine.
Nisu jos crkle sijalice na levoj strani ali ja sam resio da zamenim poziciju i za kocnicu na obe strane posto mi se povremeno javlja lampica na tabli kada stisnem kocnicu, pa da sve to izmenjam i ne razmisljam. Medjutim, uzeo sam pogresne sijalice za kocnicu, pa me opet ceka isti posao.
Nije to do čistoće kontakata niti do sijalice već oslabe/razmaknu se oni limići u konektoru štopaljke na tom kontaktu štop svetla. Kada opet budeš skidao pogledaj pažljivije konektor i oštrim šrafcigerom ponovo približi da bolje obuhvate kontakt koji hvataju (pogledaj moju temu, sređivao sam to nedavno).]
Razmakli su se taj gornji i donji limić i ne hvataju čvrsto muški deo konektora tamo u štopaljci. A čim je slab međusobni kontakt on se greje i varniči pa topi plastiku tamo oko kontakta, sve se to razmrda i zato se ujedno i pali signalizacija neispravne sijalice kada se pritisne kočnica jer se pali verovatno sijalica žmigavca umesto štop svetla kada se prikoči. Česta pojava kod Punta.
Ponovo sam skidao stopaljke da proverim jos jednom konektore i rekao bih da nije do njih. Takodje nema nikakve oksidacije niti tragoci varnicenja na stopaljkama.
Cene prednjih originalnih amortizera su najpovoljnije u Stojanov ovlascenom servisu i cena je 4200 po komadu.
U ostalim ovlascenim cena je 6 200 pa i do 11 000 po komadu cisto da znate ako nekome treba
Pa evo da podelim ovo sa vama u slucaju da imate isti problem. Fiat punto clasic 2009 poceo sa vremena na vreme da trokira posle paljenja radi na dva cilindra dodam gas i to prestane ponekad se ukljuci check engine lampica. Iz dana u dan to rtokiranje postajalo sve duze. Otisao u servis dijagnostika pokazuje da ne radi bobina br2 i losa smess. Majstor rotirao bobinu 1 i 2, ponovo greska ne radi bobina br2. Proverio svecice kablove sve je uredu. Onda je merio signal iz kompjutera gde je utvrdio da kopjuter daje svremena na vreme samo + a ne i -. Komp je skinut i poslat u servis na reparaciju tj popravku. Cenu popravke i kako se auto ponasa posle popravke javljam kad se komp vrati iz servisa. Pozz