Najzad, još komunalnih policajaca
Beograd
Re: Beograd
Nisi mnogo ni pogrešio, videćemo kad se razmile po ulicama 
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Beograd
Nisam protiv komunalne policije. Ali sam VEOMA protiv vecine onoga čemu sluzi. Počev od maltretiranja putnika bez karte u gradskom prevozu, pa dalje...
- Nikolaa
- Postovi: 1320
- Pridružio se: 09 Feb 2014, 10:58
- Garaža: Reasonably Priced Car
- Lokacija: Beograd
Re: Beograd
ma bitno da moze za dzabe da se vozi u gsp-u 
ja bih voleo sve te sto se svercuju i jos pametuju kad im dodje kontrola da doooobro izmlate. makar neka vajda od njih bi bila.
skoro mi pricao drugar da su poprilicno brzo reagovali kad je zvao za buku(imao komsiju dva sprata iznad koji je posle 23h pustao preterano glasnu muziku svaku noc, popizdeo i zvao komunalce). tipa stigli za 10min.
inace cekam samo da pocnu da kaznjavaju bacanje djubreta na ulici. i to da krenu sa 5k din kaznama pa redom tresi, da se "beogradjani" malo edukuju kako se zivi u gradu...
ako se to desi uskoro, vise nikad necu reci jednu losu rec o komunalnoj policiji
ja bih voleo sve te sto se svercuju i jos pametuju kad im dodje kontrola da doooobro izmlate. makar neka vajda od njih bi bila.
skoro mi pricao drugar da su poprilicno brzo reagovali kad je zvao za buku(imao komsiju dva sprata iznad koji je posle 23h pustao preterano glasnu muziku svaku noc, popizdeo i zvao komunalce). tipa stigli za 10min.
inace cekam samo da pocnu da kaznjavaju bacanje djubreta na ulici. i to da krenu sa 5k din kaznama pa redom tresi, da se "beogradjani" malo edukuju kako se zivi u gradu...
ako se to desi uskoro, vise nikad necu reci jednu losu rec o komunalnoj policiji
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Beograd
Niko nije rekao da trebaju dzabe da se voze. Cena karte u gradskom prevozu je druga tema. Ali ako sam uhvacen bez karte i budem lepo zamoljen da kao ,,neispravan,, putnik napustim vozilo i uradim isto, mislim da nema potrebe za bilo kakvom primenom sile. A ako necu da izadjem i pravim budalama sve koji su kupili kartu, a jedini sam ja pametan, jer se vozim za dzabe, onda nemam osnovu da se bunim za batine. Propisi su propisi i tu su da se postuju.
Ali da me mlate, samo zato sto nemam kartu, kao da su me uhvatili da dilujem drogu, a bez drugog resenja (izlazak iz vozila), kojim bi se izbegla ta situacija, nije na mestu.
Ali da me mlate, samo zato sto nemam kartu, kao da su me uhvatili da dilujem drogu, a bez drugog resenja (izlazak iz vozila), kojim bi se izbegla ta situacija, nije na mestu.
- branja
- Postovi: 3726
- Pridružio se: 25 Feb 2015, 10:44
- Garaža: jtd,bajo moj; cannondale bad boy
- Lokacija: Pančevo
Re: Beograd
Mada kakvi su autobusi i nije cudo sto se svercuju. Druga stvar ima ljudi koji dodju jednom u 5 godina za Bg, a karte kod vozaca nema,a ona plastika za busplus je 240 dinara, a gde su voznje. Ove godine sam prvi put usao u gradski posle, mislim 6-7 godina, i jedva sam cekao da izadjem. Stanem na sredinu, a ono rupetina u "harmonici", a da ne govorim o vozacima.
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Beograd
To kakvi su autobusi i koja je cena karata, kao i sistem naplate je posebna prica. Ali ukratko - za nas standard i ono kakvu uslugu dobijes za cenu te karte nema smisla.
Mislim da je tragikomicno da npr. nekoga ko trune u trafici za 20000 ceo mesec, pitaš : ,,Zašto i kako nemaš za kartu?,,
Mislim da je tragikomicno da npr. nekoga ko trune u trafici za 20000 ceo mesec, pitaš : ,,Zašto i kako nemaš za kartu?,,
- pedja
- član 001
- Postovi: 15617
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Beograd
Zavisi ko gde zivi. Mene "pokriva" pogon Karaburma i vecinom su Solarisi u saobracaju. Hlade, greju, ne prokisnjavaju...
Na prethodnom radnom mestu su direktno uplacivali mesecnu kartu na BusPlus, preko JMBG. Ko ima ima, ko nema - 0 din i to je to, nema opcija na ruke ili racun. I opet neki ne izvade BusPlus, vec se svercuju i psuju kontrolu
Na prethodnom radnom mestu su direktno uplacivali mesecnu kartu na BusPlus, preko JMBG. Ko ima ima, ko nema - 0 din i to je to, nema opcija na ruke ili racun. I opet neki ne izvade BusPlus, vec se svercuju i psuju kontrolu
- schonenk
- Postovi: 1994
- Pridružio se: 17 Jan 2014, 15:56
- Garaža: honda civic ep3, honda civic ek3
- Lokacija: beograd
Re: Beograd
Sve je ok dok ne shvatis da imaju jako selektivan pristup obavljanju duznosti. Ne znam odakle bih krenuo. Samo primer kiosaka u Bulevaru koji su nikli ko pecurke posle kise, pa pijacarsko suzavanje prolaza pomocu frizidera sa picem i sladoledom, letnje baste na svakom ukljucenju u Bulevar iz male ulice, rupe od pola metra na plocniku i slicno, a gospoda tuda prolaze svaki dan po duznosti.Nikolaa napisao:ma bitno da moze za dzabe da se vozi u gsp-u
ja bih voleo sve te sto se svercuju i jos pametuju kad im dodje kontrola da doooobro izmlate. makar neka vajda od njih bi bila.
skoro mi pricao drugar da su poprilicno brzo reagovali kad je zvao za buku(imao komsiju dva sprata iznad koji je posle 23h pustao preterano glasnu muziku svaku noc, popizdeo i zvao komunalce). tipa stigli za 10min.
inace cekam samo da pocnu da kaznjavaju bacanje djubreta na ulici. i to da krenu sa 5k din kaznama pa redom tresi, da se "beogradjani" malo edukuju kako se zivi u gradu...
ako se to desi uskoro, vise nikad necu reci jednu losu rec o komunalnoj policiji
Citav kraj leti terorise restoran Djeram muzikom od 3 miliona decibela. Kad nazoves komunalce kazu ti da pises predsedniku opstine.
Re: Beograd
Autokomanda puna rupa, do zime krateri?
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1064795
Asfalt na nedavno potpuno rekonstruisanom kružnom toku propao u rekordnom roku. Duž linije tramvajskih šina mnogo rupa i pukotina, ali i na prostoru za pešake.
Drži vodu dok majstori odu - to je istina o Autokomandi, koja, posle višemesečne rokonstrukcije, a otvorena pre samo četiri meseca, već ima oštećenja, pišu Večernje novosti.
Doduše, "drži vodu", pa je petnaestominutni pljusak dovoljan da se napravi jezero, parališe saobraćaj i izazove potop obližnjih lokala.
Mnoge projektantske greške uočene su tokom, kao i posle završetka radova. Nažalost, iako su građani sugerisali, ostale su da čekaju neku novu rekonstrukciju. Međutim, ako kolovoz ne izdrži ni do prve zime, već se otvore rupe, i posle svega nekoliko meseci od otvaranja saobraćajnice za vozila, na njemu se već vide zakrpe, nije do projekta, nego do kvaliteta asfalta ili kvaliteta radova.
U kružnom toku, rupe i pukotine prate liniju tramvajskih šina. Asfalt se kruni i osipa, a oštećenja posle svake padavine sve više se šire. Ovim tempom, do prvog snega bi mogli da se otvore čitavi krateri.
I na prostoru za pešake rupe niču kao pečurke. Iako su putari završili prekopavanje, tek uređene trotoare prekopava kako ko stigne. Ili, ploče posle raznih iskopavanja nisu vraćene u prvobitno stanje, nego su krive, štrče, te su trotoari neravni, "idealni" za saplitanje.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1064795
Asfalt na nedavno potpuno rekonstruisanom kružnom toku propao u rekordnom roku. Duž linije tramvajskih šina mnogo rupa i pukotina, ali i na prostoru za pešake.
Drži vodu dok majstori odu - to je istina o Autokomandi, koja, posle višemesečne rokonstrukcije, a otvorena pre samo četiri meseca, već ima oštećenja, pišu Večernje novosti.
Doduše, "drži vodu", pa je petnaestominutni pljusak dovoljan da se napravi jezero, parališe saobraćaj i izazove potop obližnjih lokala.
Mnoge projektantske greške uočene su tokom, kao i posle završetka radova. Nažalost, iako su građani sugerisali, ostale su da čekaju neku novu rekonstrukciju. Međutim, ako kolovoz ne izdrži ni do prve zime, već se otvore rupe, i posle svega nekoliko meseci od otvaranja saobraćajnice za vozila, na njemu se već vide zakrpe, nije do projekta, nego do kvaliteta asfalta ili kvaliteta radova.
U kružnom toku, rupe i pukotine prate liniju tramvajskih šina. Asfalt se kruni i osipa, a oštećenja posle svake padavine sve više se šire. Ovim tempom, do prvog snega bi mogli da se otvore čitavi krateri.
I na prostoru za pešake rupe niču kao pečurke. Iako su putari završili prekopavanje, tek uređene trotoare prekopava kako ko stigne. Ili, ploče posle raznih iskopavanja nisu vraćene u prvobitno stanje, nego su krive, štrče, te su trotoari neravni, "idealni" za saplitanje.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...

Re: Beograd
I niko ništa
Re: Beograd
A šta ko može, čak i da hoće.

