Ne mogu da probam u 5. sa 50, nece uopste ici ubrzavanje , to mu je tek 1.000 obrtaja a tu je mrtav konj.cozmo napisao: 12 Maj 2019, 09:31 Ljubitelju, probao sam 2.0HDI 90ks u vise vozila i bucan je mnogo vise od 1.6 HDI. Probaj u 5. brzini sa 50 da ubrzas pa ces videti vibrcije.
Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
Ako hoces da ubrzas za to je treca, tu ima vec 1700 obrtaja.- nema vibracija.
Vec sam pisao, ispod 1.200 obrtaja je auto nevozljiv, a 1.200-1.400 ide uz dosta muke, tek od 1.500 je dovoljno elastican da se glatko i tecno vozi.
Ne znam za 1.6HDI, ali 2.0 se ne cuje u kabini ni pri 50 ( u cetvrtoj) a ni pri 130 u petoj. Jace se cuju gume, brisaci, ventilator. Radio se koristi na polozaju jacine zvuka 6-7, originalni radio.
Ventilator hladnjaka se uopste ne cuje a druga brzina se nikada ni ne ukljucuje, pa i prva brzina se veoma retko ukljuci, samo leti kada auto dugo stoji u mestu i ne krece se pa nema prirodne cirkulacije.
Bas gledao na dijagnostici.
Da, malo sam presao sa 307 jer na raspolaganju imam vise auta, a nesto ne verujem prema dosada poznatim saznanjima od drugih da je 307 toliki krs da se za par desetina hiljada km raspadne do te mere da se svasta cuje sto inace ne psotoji na normalnom autu.
A prelazicu jos manje, imam posao na 2.400 metara i 4 minuta voznje bez ijednog semafora i sa jednom raskrsnicom. Do posla i sa posla unutar 10minuta

