Servis - Razno

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Servis - Razno

Post od ljubitelj »

cozmo napisao: 12 Maj 2019, 09:31 Ljubitelju, probao sam 2.0HDI 90ks u vise vozila i bucan je mnogo vise od 1.6 HDI. Probaj u 5. brzini sa 50 da ubrzas pa ces videti vibrcije.
Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
Ne mogu da probam u 5. sa 50, nece uopste ici ubrzavanje , to mu je tek 1.000 obrtaja a tu je mrtav konj.
Ako hoces da ubrzas za to je treca, tu ima vec 1700 obrtaja.- nema vibracija.

Vec sam pisao, ispod 1.200 obrtaja je auto nevozljiv, a 1.200-1.400 ide uz dosta muke, tek od 1.500 je dovoljno elastican da se glatko i tecno vozi.

Ne znam za 1.6HDI, ali 2.0 se ne cuje u kabini ni pri 50 ( u cetvrtoj) a ni pri 130 u petoj. Jace se cuju gume, brisaci, ventilator. Radio se koristi na polozaju jacine zvuka 6-7, originalni radio.

Ventilator hladnjaka se uopste ne cuje a druga brzina se nikada ni ne ukljucuje, pa i prva brzina se veoma retko ukljuci, samo leti kada auto dugo stoji u mestu i ne krece se pa nema prirodne cirkulacije.
Bas gledao na dijagnostici.

Da, malo sam presao sa 307 jer na raspolaganju imam vise auta, a nesto ne verujem prema dosada poznatim saznanjima od drugih da je 307 toliki krs da se za par desetina hiljada km raspadne do te mere da se svasta cuje sto inace ne psotoji na normalnom autu.

A prelazicu jos manje, imam posao na 2.400 metara i 4 minuta voznje bez ijednog semafora i sa jednom raskrsnicom. Do posla i sa posla unutar 10minuta :) Za mene je to premija a moze i da pocne da krcka, toliko cu izdrzati :kezo:
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Servis - Razno

Post od nikaragva »

Meni nikad ni na jednom autu nisu škripale pločice, ni nove, ni posle x kilometara.
Korisnikov avatar
cozmo
Reactions:
Postovi: 5194
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Servis - Razno

Post od cozmo »

ljubitelj napisao: 12 Maj 2019, 20:07 Ne mogu da probam u 5. sa 50, nece uopste ici ubrzavanje , to mu je tek 1.000 obrtaja a tu je mrtav konj.
Ako hoces da ubrzas za to je treca, tu ima vec 1700 obrtaja.- nema vibracija.
Vec sam pisao, ispod 1.200 obrtaja je auto nevozljiv, a 1.200-1.400 ide uz dosta muke, tek od 1.500 je dovoljno elastican da se glatko i tecno vozi.
Ne znam za 1.6HDI, ali 2.0 se ne cuje u kabini ni pri 50 ( u cetvrtoj) a ni pri 130 u petoj. Jace se cuju gume, brisaci, ventilator. Radio se koristi na polozaju jacine zvuka 6-7, originalni radio.
Ventilator hladnjaka se uopste ne cuje a druga brzina se nikada ni ne ukljucuje, pa i prva brzina se veoma retko ukljuci, samo leti kada auto dugo stoji u mestu i ne krece se pa nema prirodne cirkulacije.
1.6 HDI je onda dosta elasticniji od 2.0 HDI. U trecoj brzini vec na 1200 obrtaja ubrzava bas dobro, za drugu da ne pricam, (slobodan si da probas ako ne verujes), a mozes da saltas i na 1000 obrtaja bez problema. U 5 na 50 kmh mora da ide na ubrzavanje - nije naravno neko ubrzanje ali nije ni da nije. Doduse malo se tad osete vibracije, pa tako i ne ubrzavam nikad, ali recimo ovaj 2.0 HDI 90 ks bogami zavibrira tako kao autobus GSP ka ide uz Ustanicku. Inace, na 1700 obrtaja u 2 ili 3 stepenu vec krece da "kida" da se narodski izrazim - bas bas jako ubrzanje ima. Ja svakako ne praktikujem niti volim voznju na obrtajima ispod 1500 jer se time cima zamajac i nosaci motora. Uvek volim ubrzavam u rasponu izmedju 2000 i 4000 obrtaja, a voznja mi je od 1700 do 2700 (zavisno od brzine i stepena prenosa), odnosno u rasponu 100 posto raspolozivog momenta. Ali motor itekako moze da ide lepo i od 1000 obrtaja, bez neke muke da kazem, kad po NS vozim po sitnim ulicicama tu i ne mozes vise, pa je opseg od 1000 do 1500 obrtaja maksimum, maltene bez gasa. I nit vibracije ima nit se nesto muci, samo klizi. Ali opet kazem, ne volim takvu voznju, zbog zamajca i ostalih sklopova, ali negde mora da se vozi tako.

Ti mislim brkas tvoj 2.0 100 kw u odnosu na 2.0 sa 66 kw. To je traktorski motor i tako se i ponasa i mnogo je bucan svakako. Vozio sam ga godinama i znam sta pricam. 1.6 HDI cujes samo pri ubrzanju, onako fin dubok zvuk kao Cune kad zapeva, a motor se u voznji ne cuje nebitno kojom brzinom vozis (cak ni na 160kmh). Dakle, kao sto si napisao, samo gume, podloga i vetar... Ventilator hladnjaka i ne sme da se cuje ni kod jednog auta. Kod mene se ne cuje nego mi je propao gumeni drzac hladnjaka (gore), te hladnjak krene da se mrda kad radi ventilator na drugoj brzini (ukljucena klima, regeneracija...), pa se oseti blaga vibracija hladnjaka na volanu. To sam procitao da im je mana i to treba zameniti, ili je mozda nekad menjan hladnjak a nisu to zamenili.

Druga brzina ventilatora se uvek ukljucuje kad radi klima ili regeneracija FAP-a. Ako se ne ukljucuje kad upalis klimu (kompresor kad radi), nije nesto ispravno. Prva brzina se i pali jako retko (eventualno ako je napolju +40 u stani kreni guzvi kad mu temp dodje do 90).
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Servis - Razno

Post od ljubitelj »

Moj je 2,0 79kW, i kao što sam napisao u kabini tokom vožnje motor šapuće ispod praga zvuka koji stvaraju gume i vetar..
Ne znam i ne poredim sa 1,6 hdi ali znam kako ide kroz obrtaje, a što se poklapa i sa fabrički datom krivom momenta (od 1600 rpm počinje da biva u okolini maksimalnog momenta).
2,0 HDI ima onako, mlako ubrzanje pa i na 1,700 ne bih rekao *kida* bilo u drugoj bilo u trećoj. Ide pristojno i ništa više, uostalom slabašan je to motor za mogućnosti inače 2 litra turbo.
Na 1,000 je potpuno nemoguće ubrzavati, ono može na silu i po svaku cenu ali em se motor muči em je efekat ubrzavanja kao bicikl sa pomoćnim motorom.
Ja ga svakako nisam birao ni uzimao zbog nekog ubrzavanja, ono što sam probao je iskustvo da obično od 200KS počinje solidno do vrlo dobro ubrzava a to da kida tek na 300+KS.

1,6HDI je gotovo 15 godina mladji motor pa verujem da je elastičniji kako kažeš, i boljih perfomansi. Što se njegovih mana tiče ja ne bih imao hrabrosti da ga uzmem polovnog zvog svojih poznatih falinki sa podmazivanjem i sa curenjem dizni.
PSA je napustio 1,6HDI u svim probanim kombinacijama dok je 2,0HDI i dalje aktuelan kao verzija po Euro 6d.

PSA u upustvu je napisao da se prva brzina ventilatora uključuje pri 98-102C (kod mene na 101C) a druga brzina na 120C (neposredno pred prokuvavanje).

Klima kada se upali ventilator ne treba da se pali sa kompresorom već je elektronski nezavisno upravljan od ECU vodjen pritiskom u kondenzaciji te se shodno tome po potrebi uključuje u prvoj brzini.

Kod mene se ponaša shodno tom PSA uputstvu, leti se pali ventilator dok se zimi ne pali ventilator dok radi kompresor.Što se rada sistema hladjenja motora ili klime nikakvih problema nisam imao ni pri +37C pročlog leta i na 1,700 nadomrske visine uz 110 km/h po usponu 8%, niti prijavljuje grešku niti temperatura prelazi 105C.

Za mene 2,0HDI nije uopšte bučan u autu ili drugačije rečeno kabina je dobro prigušena pa se u njoj ne čuje.
Najbolji deo Puzg307, e sad da li je kamionski ili traktorski sve dok pouzdano radi i ne čuje se u vožnji ne dotiče me. Kakav je 2,0 u drugim modelima i sestrinskim brendovima ne bih znao da uporedim.

Kako bih voleo da Pug ima uz ovaj *kamionski* motor i kamionska sedišta sposobna za duge udobne vožnje.

A vibracije ko vibracije svakog 4cilindraša bez balansiranja kontra rotirajučim tegovima, ništa posebno niti neočekivano. POstoje ali su minimalne na leru a u vožni ih nema, tj ne ometaju komfor.

Naravno prava stvar je redni šestak po finoći rada ali to je van dometa sada.
Korisnikov avatar
cozmo
Reactions:
Postovi: 5194
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Servis - Razno

Post od cozmo »

Meni uvek pali ventilator kad radi kompresor. Zimi i ne pali kompresor, na nizim temperaturama, pa shodno tome nema potrebe za ventilatorom. Nije svaki 307 isti. Kod mene radi ventilator uvek pri hladjenju i regeneraciji FAPa. Na Picassu se isto palio ventilator cim upalis kompresor klime, odnosno hladjenje. Sto se tice curenja dizni, to je smesno, zamene se bakarne podloske od 200 dinara i to je to. Doduse nisi ti video 1.7 CDTI... e to je curenjr dizni, ono pliva non stop u ulju. Drugo, za 1.6 Hdi samo redovan servis je bitan. Napolju na 20, ovde na 10.000 km. Ako je tvoj 79kw, moj kum je imao odna isti kao tvoj i dosta je bucniji i tromiji od 1.6 HDI.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk

"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Korisnikov avatar
passenger
Reactions:
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Servis - Razno

Post od passenger »

passenger napisao: 08 Maj 2019, 20:50 mislim da sam pominjao E90 320d 2008. godište od kolege. Kupio ga malo pre no ja Pasata. Stalno mu gasio auto kad ga upali, nekad i po 10 minuta pokušava: upali, radi par sekundi i ugasi ga. Bilo je zezanja i 45 minuta na parkingu.

S obzirom da imao garanciju 6 meseci, otera ga u BMW i zamene mu neki senzor. Isto se dešava. Kasnije uzeo zamenski auto od tog lika, pa ovaj ga vodao od majstora do majstora, svi sa nekim teorijama i niko ne zna šta je problem. Menjali mu DPF i EGR 1800 chf, valjda menjali još nešto itd. Na kraju rekli da je pumpa visokog pritiska. Ne znam je l menjali i to, ali eto ga sad u BMW već 4 dana stoji, čeka na red da se popravi. Sumnjaju na dizne (700 chf 4x + ruke).

Od svega je najgore što taj lik koji je prodao auto nikom ne plaća te radove. Još duguje za dpf i još nešto, ukupno 4300 chf jednom majstoru.

Drugar poludeo, preko mesec dana sa zamenskim VW Polom. Treba za Hrvatsku uskoro da ide, nema čime. Danas zvali BMW da ih poguraju malo da poprave auto, stoji 4 dana već, a dobili dogovor: ''kad dodje na red srediće se. Ako vam se ne svidja, dođite i pokupite auto''

A ja mu našao taj auto :glavomuzid:

Baš pričam danas sa njim o benzin-dizel. I nek troši Passat 8.5 litara, al benzinac ''u godinama'' je jako bolji izbor, barem u CH gde su popravke skupe.

Reče nikad više dizel i nikad više bmw
Jedna dizna otkazivala. Zamena 700 CHF + ruke.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9324
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Servis - Razno

Post od OMP »

znaci ono usput sto iz menjali su bacene pare, jaki neki majstori u CH :) kod nas prvo se odradi dijagnostika u voznji i isprate svi parametri, tu bi pokazalo koja dizna i koliko baca ili ne baca
Korisnikov avatar
passenger
Reactions:
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Servis - Razno

Post od passenger »

Pa menjali DPF i EGR - 1800 CHF. Platio vlasnik placa, tako da kolega nema ništa sa tim. Dobio i senzor radilice i bregaste usput pokušavajući da reše problem.

Sad je pitanje kakve su ostale 3 dizne. Ide u CRO iduće nedelje, predložio sam mu da proveri i reparira ako je potrebno.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9324
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Servis - Razno

Post od OMP »

ma nebitno ko je platio, konstatujem kakvi su to majstori kad menjaju neke stvari za koje nisu sigurni, ko je tu lud oni ili onaj ko to plaća? meni nije nasno kako odmah nisu provalili da su dizne kad danas na savremenim automobilima to se lako vidi preko dijagnostike u voznji i korekcija dizni
Korisnikov avatar
passenger
Reactions:
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Servis - Razno

Post od passenger »

dijagnostika ništa nije pokazivala, ali ne znam je l su gledali u voznji.

To je na kraju BMW našao u Cirihu. Ovaj lokalni BMW nije našao grešku.

Rekao sam mu da bi mu dole sredili auto za jedan dan. Zna i on to, kaze da su dole super majstori, al ne bi se cimao da on plaća nešto što ima garanciju.

Danas sam od uzbudjenja nije mogao da radi. Samo šetkao po hali i išao u wc da kenja od uzbuđenja :kezo:
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9324
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Servis - Razno

Post od OMP »

pa ako se kaci klasicno dijagnostika da iscita greske dizna se nece videti, ali ako se odradi dijanostika u leru i voznji mora se pokaze koje su korekcije dizni, pa ako neka drasticno odskace to je to, kod nasih majstora se prvo to uradi kad sumnjas na nesto a i kad ne sumnjas kreces od tako nekih stvari ako klasicna dijagnostika nista ne pokaze.
Korisnikov avatar
passenger
Reactions:
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Servis - Razno

Post od passenger »

pa eto, dole bi rešil za jedan dan problem, još repariranom diznom.

Koliko daju garanciju na reparirane dizne dole? Koliko li su reparacije?
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9324
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Servis - Razno

Post od OMP »

drugar mi rece, posto i on juri tako neki bmw pa se raspitivao, da nova dizna za taj 2.0 kosta oko 400e, polovna upola cene, reparacija ne znam.
Ja sam radio na jtd ali za njih je povoljno, 40-50e komad, garancija 6 meseci u mom slucaju (nova dizna za jtd je oko 200e)... uglavnom ovde svi kupuju polovne dizne kao brze i jeftinije resenje, drugar za mazdu 6 placao 100e komad, za mondeo 80 valjda, problem kod tih nekih kola je sto su kodirane dizne pa skuplje izlazi.
Korisnikov avatar
passenger
Reactions:
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Servis - Razno

Post od passenger »

Ja kontam 90-100 eura reparacija.
Opet jeftinije nego ovde. Tri dizne 1800 eura plus ruke.
Neće taj više dizel da vozi :kezo:
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9324
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Servis - Razno

Post od OMP »

zato vecina nasih gastoza kad dodje ovde sredjuje na kolima sve sto treba, sad oko uskrsa kod drugara u servisu par gastoza, svaki po par stotina eura imao ceh :) dok bi u CH to bilo mozda i par hiljada :)
Odgovori