
Kvalitet našeg Punta
- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: Kvalitet našeg Punta
Ljubitelj tvoje izlaganje me podseca na clanove CK saveza komunista sve fraza do fraze
..nismo mi u nemackoj druze ,jel znas da su svakog dana puni servisi fiata od ak vozdovca do banovog brda sa jednim te istim ljudima koji pokusavaju da rese probleme ..da ne govorim o onima koji prvi put dodju ne sanjajuci da ce morati jos najmanje tri-cetri puta da dolaze da bi im najsitniji problem bude resen..classic bar kod svakog petog je sumnjiv ko penal na ivici sesnesterca..nema veze prica sa poredjenjme sa astrom classic ..ovo je prica za sebe

- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: Kvalitet našeg Punta
Classic se prodavao normalno u italiji sve do 2011 a mozda i 2012 koliko sam ga vidjao na Fiat italia sajtu ..i bio skuplji jedva 2500 evraljubitelj napisao:Klasik se ne prodaje u Evropi jer ne ispunjava vazece tehnicke standarde, izmedju ostalog.
EDIT by mod: Slanje više uzastopnih poruka nije dozvoljeno. Postoji dugme

Re: Kvalitet našeg Punta
Imas neki link ?
I to sve bez naslona za glavu za sve putnike, i bez euro3 homologacije koja to zahteva a u 2011toj ?
Ono sto sam napisao je opis manje vise stvarnosti a to sto su servisi kako kazes puni sta je tu cudno.
Pa nije to Tojota ili nesto iz vrha kvaliteta izrade.
Fiat pa jos jeftilen izrade koliko se moze, sigurno nije recept za vrhunsku klasu.
Gde je, kako, od koga i sa kakvom tradicijom kvaliteta lokalne fabrike je sklapan jos je i dobro da je u funckionalnom stanju odmah po kupovini.
To sto ispusta zvuke,vibracije i slicno...to je tradicija KG fabrike
Pa nije to prodato u Svajcarskoj, zasto ne bi smelo da ode u prodaju u Srbiji.Jako trziste sa ozbiljnom konkurencijom, jaka pravna drzava, jaka udruzenja potrosaca, efikasan i brz sudski sistem, borba za reputaciju kod kupaca,.... nista od toga nema ovde a oni su se samo racionalno prilagodili trzistu gde se prodaje. Videli sa prvom serijom da se narod grabi, zauzeli poveliki udeo na trzistu i dalje se zna kada nema ozbiljne konkurencije.
Jos je i drzava podrzavala prodaju takvog proizvoda.
I to sve bez naslona za glavu za sve putnike, i bez euro3 homologacije koja to zahteva a u 2011toj ?
Ono sto sam napisao je opis manje vise stvarnosti a to sto su servisi kako kazes puni sta je tu cudno.
Pa nije to Tojota ili nesto iz vrha kvaliteta izrade.
Fiat pa jos jeftilen izrade koliko se moze, sigurno nije recept za vrhunsku klasu.
Gde je, kako, od koga i sa kakvom tradicijom kvaliteta lokalne fabrike je sklapan jos je i dobro da je u funckionalnom stanju odmah po kupovini.
To sto ispusta zvuke,vibracije i slicno...to je tradicija KG fabrike

Zar je potrebno pitanje, Fiat.
Pa nije to prodato u Svajcarskoj, zasto ne bi smelo da ode u prodaju u Srbiji.Jako trziste sa ozbiljnom konkurencijom, jaka pravna drzava, jaka udruzenja potrosaca, efikasan i brz sudski sistem, borba za reputaciju kod kupaca,.... nista od toga nema ovde a oni su se samo racionalno prilagodili trzistu gde se prodaje. Videli sa prvom serijom da se narod grabi, zauzeli poveliki udeo na trzistu i dalje se zna kada nema ozbiljne konkurencije.
Jos je i drzava podrzavala prodaju takvog proizvoda.
Poslednja izmena od ljubitelj u 05 Feb 2013, 21:35, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Kvalitet našeg Punta
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- Saša
- Postovi: 14232
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Kvalitet našeg Punta
Ja sam svog kupio u martu 2011. i nije imao te naslone pozadi, iako su zakonom bili obavezni i kod nas. Ko ga je kupio kasnije tokom 2011. a pogotovo 2012. mislim da je ipak dobio naslone... Baxov ih ima, ako sam dobro pratio njegovu temu...
Re: Kvalitet našeg Punta
Posle razgovora sa rođakom koji je radio do pre 5 meseci u FAS-u nisam siguran da bih 500L uopšte uzeo u razmatranje za kupovinu iako mi se auto sviđa.
Takođe, koleginici sa posla je rođeni brat, koji radi na kontroli kvaliteta u FAS-u, pre tri godine, prilikom kupovine Punta klasik doslovno rekao da on nikada ne bi bacio pare na to đubre. Doduše, nisam čuo da se koleginica žalila na auto.
Prema svemu što se šuška među radnicima FAS-a i ja počinjem da se plašim da ne pukne bruka u Evropi.
Takođe, koleginici sa posla je rođeni brat, koji radi na kontroli kvaliteta u FAS-u, pre tri godine, prilikom kupovine Punta klasik doslovno rekao da on nikada ne bi bacio pare na to đubre. Doduše, nisam čuo da se koleginica žalila na auto.
Prema svemu što se šuška među radnicima FAS-a i ja počinjem da se plašim da ne pukne bruka u Evropi.
- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: Kvalitet našeg Punta
Ljubitelj :
Bio je na Fiat .it celu 2011 garantovano i to sva tri modela lpg,1.2 i 1.3 ..za sve ovo si u pravu mi smo 4 to trziste u evropi za svakojaku robu ..osecam da su se otarasili mnogih delova za classica ugradjujuci ih u domaci classic ..nemam neko objasnjenje zasto toliko ljudi menjaju set kvacila na 20 ,sajle menjaca,viljuske osim da je losa roba
gledajuci ovaj gezin link http://www.autoscout24.it/Details.aspx? ... asrc=st|fs 2011 je zadnja godina i u italiji..
ps. ja mislio da je classic euro 4 standarda
Bio je na Fiat .it celu 2011 garantovano i to sva tri modela lpg,1.2 i 1.3 ..za sve ovo si u pravu mi smo 4 to trziste u evropi za svakojaku robu ..osecam da su se otarasili mnogih delova za classica ugradjujuci ih u domaci classic ..nemam neko objasnjenje zasto toliko ljudi menjaju set kvacila na 20 ,sajle menjaca,viljuske osim da je losa roba
gledajuci ovaj gezin link http://www.autoscout24.it/Details.aspx? ... asrc=st|fs 2011 je zadnja godina i u italiji..
ps. ja mislio da je classic euro 4 standarda
Re: Kvalitet našeg Punta
Od 2011 svi imaju naslone.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Saša
- Postovi: 14232
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Kvalitet našeg Punta
Moj je onda lako moguće kraj 2010. (što sam odmah i posumnjao), no svi papiri i sama registracija kažu da je 2011. godište, odnosno tako je registrovan...
Re: Kvalitet našeg Punta
2000km - Punto Classic made in Kragujevac
-cvrci tabla, priliko motanja, i na odredjenim obrtajima
-zadnji branik u tackicama, i suzicama
-cvili vozacko sediste (nekako resio sa vezanicama)
-krov ostetio izmet ptice tokom lagerovanja
-gume deformisane, i neispravne, propale tokom lagerovanja, nemoguca misija da se reklamiraju, proces traje vec 3 meseca
-trecu kocnice na 120km/h , mozda ima veze sa gumama
-zadnje vesanje skrguce
-cuje se druk lager
-kvacilo trese na polasku, ako je slabiji gas
-motor ima tendenciju da zabrekce dok je hlada, obrtaje ponekad obori
-na hladnom motoru se desila i knedla pre neki dan
-zastitu podvozja mogu rukom da skinem, krta je, nije gumicasta i lepljiva kao na Z10
-klima radi ko na Zastavi posle 4 godine, sto ce reci da je verovatno i ona iscurela
-----------------------------------------------------------------------------------
60.000km Zastava 10, 2006 made in Italy
-kvacilo tvrdje u odnosu na prvi dan posto je preuzeta
-sediste mekse u odnosu na prvi dan
-zamenjen akumulator, zadnji lonac i cilindar kvacila
-3 puta upalio lampicu serva, i nikad check engine....
-cvrci tabla, priliko motanja, i na odredjenim obrtajima
-zadnji branik u tackicama, i suzicama
-cvili vozacko sediste (nekako resio sa vezanicama)
-krov ostetio izmet ptice tokom lagerovanja
-gume deformisane, i neispravne, propale tokom lagerovanja, nemoguca misija da se reklamiraju, proces traje vec 3 meseca
-trecu kocnice na 120km/h , mozda ima veze sa gumama
-zadnje vesanje skrguce
-cuje se druk lager
-kvacilo trese na polasku, ako je slabiji gas
-motor ima tendenciju da zabrekce dok je hlada, obrtaje ponekad obori
-na hladnom motoru se desila i knedla pre neki dan
-zastitu podvozja mogu rukom da skinem, krta je, nije gumicasta i lepljiva kao na Z10
-klima radi ko na Zastavi posle 4 godine, sto ce reci da je verovatno i ona iscurela
-----------------------------------------------------------------------------------
60.000km Zastava 10, 2006 made in Italy
-kvacilo tvrdje u odnosu na prvi dan posto je preuzeta
-sediste mekse u odnosu na prvi dan
-zamenjen akumulator, zadnji lonac i cilindar kvacila
-3 puta upalio lampicu serva, i nikad check engine....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Kvalitet našeg Punta
Interesantne su mi ovakve teme, jer, iako nemaju ocitu vezu, ipak imaju itekako dodirnih tacaka sa temama kao "zasto je srbija tu gde jeste", "kvalitet benzina u SRB" itd.
Osnovni problem je nas mentalitet. Sklepani smo brate nekako....nakrivo. Ne, nije mene sramota sto sam SRB i ne zelim nesto preterano odavde(bio, probao....) ali da razjasnimo par stvari:
Sta znaci tacno sintagma "Sta si ti tacno ocekivao"....dokle cemo da verujemo vise u urbanu legendu "Kakva plata takva vrata?". Kolika je prosecna plata u SRB? Nek bude 300E(mada je manja)...nek je Z-10 5000e, znaci prosecna porodica mora da radi skoro godinu dana da kupi auto, bez da jede, pije itd. Izvinite, ali za takvo odricanje, mora da postoji barem neka doza postovanja.
Ja ne razumem radnike FAS, kao ni naslove koje provejavaju u novinama poslednjih par dana: radi 2 god ne prima platu itd. Ja sam mom rodjenom ocu rekao da nije normalan, jer ide na posao, a plate nema. Cekaj, jel sam ja samo lud, ili je populacija od cca 5-6 mil otisla van libele? Mom ocu je problem isto kao i vecini ljudi: bolje da "ide" na posao i ne radi nista, nego da ide na posao, prima platu i RADI.
Ne kazem, ima i gorih slucajeva, ali MAZOHIZAM ne razumem(i ne podrzavam).
Jel primas platu? Primas. Radi. Profesionalno. Ako smatras da si ostecen idi. Bolje je za tebe. Ne za poslodavca. Ako ti neko ne daje platu 12 meseci, a ti i dalje dolazis na posao, ja ne znam ko je glup u toj situaciji....
Nema ama bas nikakvog opravdanja da je Z-10 prve generacije, bolja od druge. Nije bitno da li je ovo Dzibuti, Island, Somalija ili Srbija.
Problem je samo i iskljucivo do nas, sto dopustamo da mnoge bitne stvari prolaze kako prolaze, i UVEK idemo linijom manjeg otpora.
Nemoj da talasas.
Ja se izvinjavam za malo duzi post, mozda i nije 100% vezan za temu, ali mislim da me razumete.
Osnovni problem je nas mentalitet. Sklepani smo brate nekako....nakrivo. Ne, nije mene sramota sto sam SRB i ne zelim nesto preterano odavde(bio, probao....) ali da razjasnimo par stvari:
Sta znaci tacno sintagma "Sta si ti tacno ocekivao"....dokle cemo da verujemo vise u urbanu legendu "Kakva plata takva vrata?". Kolika je prosecna plata u SRB? Nek bude 300E(mada je manja)...nek je Z-10 5000e, znaci prosecna porodica mora da radi skoro godinu dana da kupi auto, bez da jede, pije itd. Izvinite, ali za takvo odricanje, mora da postoji barem neka doza postovanja.
Ja ne razumem radnike FAS, kao ni naslove koje provejavaju u novinama poslednjih par dana: radi 2 god ne prima platu itd. Ja sam mom rodjenom ocu rekao da nije normalan, jer ide na posao, a plate nema. Cekaj, jel sam ja samo lud, ili je populacija od cca 5-6 mil otisla van libele? Mom ocu je problem isto kao i vecini ljudi: bolje da "ide" na posao i ne radi nista, nego da ide na posao, prima platu i RADI.
Ne kazem, ima i gorih slucajeva, ali MAZOHIZAM ne razumem(i ne podrzavam).
Jel primas platu? Primas. Radi. Profesionalno. Ako smatras da si ostecen idi. Bolje je za tebe. Ne za poslodavca. Ako ti neko ne daje platu 12 meseci, a ti i dalje dolazis na posao, ja ne znam ko je glup u toj situaciji....
Nema ama bas nikakvog opravdanja da je Z-10 prve generacije, bolja od druge. Nije bitno da li je ovo Dzibuti, Island, Somalija ili Srbija.
Problem je samo i iskljucivo do nas, sto dopustamo da mnoge bitne stvari prolaze kako prolaze, i UVEK idemo linijom manjeg otpora.
Nemoj da talasas.
Ja se izvinjavam za malo duzi post, mozda i nije 100% vezan za temu, ali mislim da me razumete.
What i do for the livin'? I live for the livin'.
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Kvalitet našeg Punta
Apsolutno se slazem cak sebe nalazim u situacijama da se prepustim opstoj apatiji i odreagujem bas tako kako si naveo pod geslom "sam sam kriv" sto sam dozvolio da budem zajeban, sto sam kupovo jeftino, sto sqm birao ove a ne one. Cak ni pokvaren jogurt koji je Bax pomenuo ne vracam iako uvek proveravam rok trajanja a radnja mi je pored ulaza.
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD
- pedja
- član 001
- Postovi: 15320
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Kvalitet našeg Punta
Bas sam hteo danas napisati nesto slicno superboss-ovom postu.
Jednostavno, nas narod je navikao da ga magarce, a to i rade jer znaju da ce da prodje.
Sta reci kada su uspeli da ovakav auto prodaju Baxu, coveku koji je napravio nauku od kupovine auta, te koji ima oko sokolovo za sitnice. Ne da su prodali, nego ce jos i on da im dodje nesto na kraju, kao odstetu sto ih neoprevdano pljuje...
Koliko para - toliko muzike. To je uvek bilo.
Ipak, i minimum muzike mora da ima neki kvalitet. Svaka roba mora zadovoljavati neki standard, ma koliko kostala. To sto smo mi navikli na skart, to je druga stvar.
Automobil mora biti tehnicki ispravan, kao nov. Kao takav, mora imati garanciju od najmanje dve godine. Ukoliko nesto ne valja, i zbog toga je jeftin, to mora biti navedeno u kupoprodajnom ugovoru, tj jasno istaknuto.
U redu je da kupite falican auto za male pare, ali to mora biti transparentno.
Dakle: Automobil Punto Classic 1,3 mjet dynamic - cena xxxx€ - za te pare dobijate auto kojem su falicne gume, kvacilo, los lak... Bez skrivenih mana. Hoces? OK. Izvoli.
Slazem se za plastiku i slicno. To se vidi, pa da li je gore ili bolje od Z10, nije ni bitno. Jednostavno se kupuje sto je vidjeno. Auto je takav - losa plastima, manji ili veci retrovizori, neudobna sedista... To vec zavisi od kupca i dat mu je izbor hoce li kupiti.
Meni, u svoj ovoj prici, najgori deo nije FAS, vec drzava u kojoj ne mozes isterati svoja prava. Treci faktor, a to smo mi sami, ne znam gde da svrstam, da li uz FAS ili drzavu. Naravno da nista ne pere FAS, ali da je drzava normalna, drugaciju bi pesmu oni pevali.
Veci efekat ce covek postici da krene da pljuje automobil po stranim 500L forumima, dostavlja slike fals auta (sa izvestajima iz servisa, sa balansiranja, AMSS merenja debljine laka i sl) stranim casopisima, pa da vidis kako bi primetili. Ako nista, primetila bi drzava - kojoj dosta zavisi od tog 500L-a, pa bi se sve zataskalo (na ovaj ili onaj nacin - ili srecan kupac ili kupac kome se zatro svaki trag
)
Jednostavno, nas narod je navikao da ga magarce, a to i rade jer znaju da ce da prodje.
Sta reci kada su uspeli da ovakav auto prodaju Baxu, coveku koji je napravio nauku od kupovine auta, te koji ima oko sokolovo za sitnice. Ne da su prodali, nego ce jos i on da im dodje nesto na kraju, kao odstetu sto ih neoprevdano pljuje...
Koliko para - toliko muzike. To je uvek bilo.
Ipak, i minimum muzike mora da ima neki kvalitet. Svaka roba mora zadovoljavati neki standard, ma koliko kostala. To sto smo mi navikli na skart, to je druga stvar.
Automobil mora biti tehnicki ispravan, kao nov. Kao takav, mora imati garanciju od najmanje dve godine. Ukoliko nesto ne valja, i zbog toga je jeftin, to mora biti navedeno u kupoprodajnom ugovoru, tj jasno istaknuto.
U redu je da kupite falican auto za male pare, ali to mora biti transparentno.
Dakle: Automobil Punto Classic 1,3 mjet dynamic - cena xxxx€ - za te pare dobijate auto kojem su falicne gume, kvacilo, los lak... Bez skrivenih mana. Hoces? OK. Izvoli.
Slazem se za plastiku i slicno. To se vidi, pa da li je gore ili bolje od Z10, nije ni bitno. Jednostavno se kupuje sto je vidjeno. Auto je takav - losa plastima, manji ili veci retrovizori, neudobna sedista... To vec zavisi od kupca i dat mu je izbor hoce li kupiti.
Meni, u svoj ovoj prici, najgori deo nije FAS, vec drzava u kojoj ne mozes isterati svoja prava. Treci faktor, a to smo mi sami, ne znam gde da svrstam, da li uz FAS ili drzavu. Naravno da nista ne pere FAS, ali da je drzava normalna, drugaciju bi pesmu oni pevali.
Veci efekat ce covek postici da krene da pljuje automobil po stranim 500L forumima, dostavlja slike fals auta (sa izvestajima iz servisa, sa balansiranja, AMSS merenja debljine laka i sl) stranim casopisima, pa da vidis kako bi primetili. Ako nista, primetila bi drzava - kojoj dosta zavisi od tog 500L-a, pa bi se sve zataskalo (na ovaj ili onaj nacin - ili srecan kupac ili kupac kome se zatro svaki trag

Re: Kvalitet našeg Punta
"U redu je da kupite falican auto za male pare, ali to mora biti transparentno.
Dakle: Automobil Punto Classic 1,3 mjet dynamic - cena xxxx€ - za te pare dobijate auto kojem su falicne gume, kvacilo, los lak... Bez skrivenih mana. Hoces? OK. Izvoli."
Normalno i jedino pravilno. Ako mi se isplati da ga kupim, izbor je samo moj. Mnogo vece firme su sa SVETSKOG trzista povlacile modele sa greskom. Z-10 ima mnogo falinki (meni najgora je ona sa kocnicama), ovo ne bi smelo da prodje ovako.
Ne vidim dokle cemo da trpimo zbog Zastave, FAS-a...ok oni "hrane pola Kragujevca", postujem ja i razumem to. Ali to ne daje nikom za pravo da zajebava ostatak naroda. A ovako ili onako, trpeli smo razna ogranicenja zbog njih.
Dakle: Automobil Punto Classic 1,3 mjet dynamic - cena xxxx€ - za te pare dobijate auto kojem su falicne gume, kvacilo, los lak... Bez skrivenih mana. Hoces? OK. Izvoli."

Normalno i jedino pravilno. Ako mi se isplati da ga kupim, izbor je samo moj. Mnogo vece firme su sa SVETSKOG trzista povlacile modele sa greskom. Z-10 ima mnogo falinki (meni najgora je ona sa kocnicama), ovo ne bi smelo da prodje ovako.
Ne vidim dokle cemo da trpimo zbog Zastave, FAS-a...ok oni "hrane pola Kragujevca", postujem ja i razumem to. Ali to ne daje nikom za pravo da zajebava ostatak naroda. A ovako ili onako, trpeli smo razna ogranicenja zbog njih.
What i do for the livin'? I live for the livin'.
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Kvalitet našeg Punta
A sve je pocelo tako sto si trazio auto do 10000 viewtopic.php?f=9&t=808&hilit=auto+za+baxa
I bilo je tu lepih ponuda, od Astre do Suzukija SX4 (Dag81 ti ga je predlozio i danas bi se srecno vozio
) ali dzaba je bilo te teme i njenih 62 stranice sve se zavrsilo sa ovom temom o losem puntu. Moj ti je savet ako mozes prodaj to i pazari nesto sa srcem pa nek ide zivot, jedan je u svakom slucaju 
I bilo je tu lepih ponuda, od Astre do Suzukija SX4 (Dag81 ti ga je predlozio i danas bi se srecno vozio


