Slabije punjenje akomulatora na Corsi

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
reb0rn
Reactions:
Postovi: 102
Pridružio se: 03 Apr 2014, 19:14
Lokacija: Serbia

Re: Slabije punjenje akomulatora na Corsi

Post od reb0rn »

Sve je to ispitano, cak sam masu i plus u jednom servisu dodano ocistili i prelemili dodatno masu... jer sam imao jednu glupost da kad stavim minus na hladnjak a plus na klemu dobijao sam 0.5v vise struje prilikom rada auta.. dok je minus od unimera bio na bloku, akomulatoru, karosriji vrednosti su bile problizno ista ali manja dosta od hladnjaka sto mi bas i nije bilo jasno

U servisu su merili i struju na alternatoru jedino se nesecam kolika je bila razlika ali znam da su tvrdili da je ok

Sad cu svako jutro pre paljenja da merim struju na akomulatoru i da belezim da probam da utvrdim kad koliko pada i gde se zadrzava..

Na drugom forumu neko mi je potvrdio da sa fiatom Grande Punto (identican je corsi D isti motor i isti alternator) kaze on ide kratke relacije 2km i zimi ga dopunjuje svake 2 nedelje :(, akze tek ako ide na duze ralacije 30km onda ga ne dopunjuje
Nemogu da verujem kolika je to djubrestina od alternatora! kakvih crnih 90 ili 120A, ako daje 10A na leru bice dobro!!!

Moja stara astra kad sam to davno merio na leru je akomulatoru davala 37A sa alternatorom od 70A

Ja nemam garazu, vec treba 20kg da vucem u stan!
Odgovori