Potopljeni Punto - povratak u život
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Pa taj deo za tablu jeste bitan, videcu da li ja mogu da izvucem stampu...
Treba i za GP DIZELA izvuci.
Videcu na buvljaku da kupim tu ispitnu lampicu, eventualno kilo kljuc....
Treba i za GP DIZELA izvuci.
Videcu na buvljaku da kupim tu ispitnu lampicu, eventualno kilo kljuc....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32246
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Heroj još spava. Valjda će se javiti kad ustane.
Onda okvirno važi dogovor za sutra, negde od 15-16h da dođu ovi koji mogu ranije, a kasnije stiže pojačanje.
Onda okvirno važi dogovor za sutra, negde od 15-16h da dođu ovi koji mogu ranije, a kasnije stiže pojačanje.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Ima li koristi od ovog pdf-a što sam poslao, za Mk2b je i pokriva 1.3 JTD?Rakhil napisao: Baxe, 200-211 strana je sema koju vec imamo u koloru i koju sam odstampao. Da li ostatak manuala ima poente stampati ili ne, posto vidim da je los sken, plus je za starog Punta benzinca?
Ђенерал Јанковић
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Bice naravno koristi, pratitite, ako neko ima alate koje ljubitelj trazi, da ne kupujemo za dzabe...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Ne znam za to italijansko, moraju bax i ljubitelj da pogledaju.
A3 seme su odstampane svakako, javite mi do 4 sta da dalje pustam na stampu
A3 seme su odstampane svakako, javite mi do 4 sta da dalje pustam na stampu
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Imam ja ispitnu lampu 12V, kao i neki kineski instrument ako treba da se premeri koješta. Za ispuštanje ulja imam sve što treba. Jedino neku praznu ambalažu da to ulje i gorivo iz rezervoara skupimo. Možda i plastične flaše.
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Evo ovde šarajte šta vam treba i pravite ček-liste, da ne bude posle "A gde nam je ...."
http://1drv.ms/1mjN0P9
http://1drv.ms/1mjN0P9
Širim haos!
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Treba plasticna flasa od 5 l za ulje, moze i dve, i makaze.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Rakhil napisao:Ne znam za to italijansko, moraju bax i ljubitelj da pogledaju.
A3 seme su odstampane svakako, javite mi do 4 sta da dalje pustam na stampu
Pusti ako mozes ceo taj manual, moze u A4.
Ja cu da vidim ovaj od GP da pustim na stampu.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Nemoj kupovati, napravicu ja lampicu.Bax napisao:Pa taj deo za tablu jeste bitan, videcu da li ja mogu da izvucem stampu...
Treba i za GP DIZELA izvuci.
Videcu na buvljaku da kupim tu ispitnu lampicu, eventualno kilo kljuc....
Mali kilo kljuc nije nuzan, ako ga imamo dobro ako ga nemamo sve se moze i bez njega uz dodatnu paznju da se ne izlome srafovi.
edit> dodatna lampica je resena koliko vidim. to je samo radi brzeg rada.
Sa jednom proveravamo napon pre osiguraca/ prekidaca nekog uredjaja, sa drugim proveravamo napon posle i tako odmah znamo u kakvom je stanju kablaza i konektorski spoj.
Poslednja izmena od ljubitelj u 27 Maj 2014, 14:23, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Uzeo sam i lampcu, nece da se baci, uvek mi je to falilo...
Uzeo sam i extra cevastu osmicu, nek neko obavezno ponese veliki lkljuc za odvijanje filtera ulja, to sigurno nemam, ili francuza.
EDIT: ovaj italijanski manual za Punta j eodlican ali je PDF zasticen od stampe, najbolje ako ponesemo neki lapac, pa da citamo na licu mesta ako nam sta treba, jel ima neko neku starudiju da otvori PDF samo?
Uzeo sam i extra cevastu osmicu, nek neko obavezno ponese veliki lkljuc za odvijanje filtera ulja, to sigurno nemam, ili francuza.
EDIT: ovaj italijanski manual za Punta j eodlican ali je PDF zasticen od stampe, najbolje ako ponesemo neki lapac, pa da citamo na licu mesta ako nam sta treba, jel ima neko neku starudiju da otvori PDF samo?
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Hocemo li podizati auto na klocne ?
ispustanje tecnosti bi bilo mozda lakse, ima vise prostora da se nesto podmetne. mozemo skinuti tockove radi pregleda stanja kocnica i slicno.
ispustanje tecnosti bi bilo mozda lakse, ima vise prostora da se nesto podmetne. mozemo skinuti tockove radi pregleda stanja kocnica i slicno.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Sutra tesko, sutra uz malo srece ga startujemo. Ulje vadimo sa dizalicom.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Ako nađemo nešto to bi glumilo klocne, onda možemo da ga podignemo. To je najmanji problem, a biće stabilniji nego na dizalici.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Bax napisao:
EDIT: ovaj italijanski manual za Punta j eodlican ali je PDF zasticen od stampe, najbolje ako ponesemo neki lapac, pa da citamo na licu mesta ako nam sta treba, jel ima neko neku starudiju da otvori PDF samo?
probaj http://www.pdfunlock.com/