Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Javi kako si očistio rezervoar pre ugradnje nove pumpe ...
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Sinoć mi je upao bitan fiskalni račun između šoferke i gornje table, jbg kad si baksuz
, valjda kada sam pustio ventilaciju odgurnula ga je prema šoferci i umesto da odem po pincetu ja pokušao bangavim prstima i ... jbga.
Nema totorijal na youtube kako se skida gornja tabla, zapravo podiže i pomera prema nazad, da bih dobio mesta da zavučem prste pored šoferke i izvučem ga. Pretpostavljam da treba da odvrnem tri inbus šrafa na gornjoj tabli (koja su sktivena ispod trapezodndnih poklopaca na gornjoj tabli, jedan tačno na sredini i dva sa strane) pa kad je podignem i povučem pema sebi, dobiću prostora da zavučem prste i izvadim ga. Ako je potreno skidati volan, odustaću od aktivnosti.
Da li treba odvrnuti samo ta tri inbus šrafa ili još nešto ?

Nema totorijal na youtube kako se skida gornja tabla, zapravo podiže i pomera prema nazad, da bih dobio mesta da zavučem prste pored šoferke i izvučem ga. Pretpostavljam da treba da odvrnem tri inbus šrafa na gornjoj tabli (koja su sktivena ispod trapezodndnih poklopaca na gornjoj tabli, jedan tačno na sredini i dva sa strane) pa kad je podignem i povučem pema sebi, dobiću prostora da zavučem prste i izvadim ga. Ako je potreno skidati volan, odustaću od aktivnosti.
Da li treba odvrnuti samo ta tri inbus šrafa ili još nešto ?
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ja koliko se secam kad smo rasklapali potopljenog punta, nismo skidali volan, mada mozda sam i zabotavio, inace to je smor posao, ima mnogo cimanja da se skine tabla.
Sent from my Redmi 7A using Tapatalk
Sent from my Redmi 7A using Tapatalk
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Da cela tabla je smor, na primer ako se želi zameniti hladnjak kabine, nisam na to mislio, sam ne bih pokušao ni u ludilu, znam da za ruke traže i do 80e.
Meni treba samo par cm da zavučem prste između šofreke i table, jer to izvodljivo sa samo tri gornja šrafa ?
Malo pre sam probao inbusom sa kratkom drškom da odvrnem srednji, međutim kao da je zapekao nemam snage, ako ta tri šrafa nisu dovoljna, čisto da bespotrebno ne jurim alat (inbus sa dužom drškom ili na šrafilici)
Meni treba samo par cm da zavučem prste između šofreke i table, jer to izvodljivo sa samo tri gornja šrafa ?
Malo pre sam probao inbusom sa kratkom drškom da odvrnem srednji, međutim kao da je zapekao nemam snage, ako ta tri šrafa nisu dovoljna, čisto da bespotrebno ne jurim alat (inbus sa dužom drškom ili na šrafilici)
Poslednja izmena od Arogan u 19 Dec 2021, 09:19, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Pa probaj, to ti je 5 min posla. Mozda potone i dublje.
Sent from my Redmi 7A using Tapatalk
Sent from my Redmi 7A using Tapatalk
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Dopunio sam gornju poruku ali si bio brži
, pa da ponovim:
malo pre sam probao inbusom sa kratkom drškom da odvrnem srednji, međutim kao da je zapekao nemam snage, ako ta tri šrafa nisu dovoljna, čisto da bespotrebno ne jurim alat (inbus sa dužom drškom ili na šrafilici).
Danas ne mogu da dođem do alata (i crveno slovo je) ali pokušaću sutra popodne pa javljam.

malo pre sam probao inbusom sa kratkom drškom da odvrnem srednji, međutim kao da je zapekao nemam snage, ako ta tri šrafa nisu dovoljna, čisto da bespotrebno ne jurim alat (inbus sa dužom drškom ili na šrafilici).
Danas ne mogu da dođem do alata (i crveno slovo je) ali pokušaću sutra popodne pa javljam.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Probaj da skineš poklopac osigurača kod levog kolena, možda možeš tu da dohvatiš.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Probao odmah kad je upao ali nije upao sa leve strane šoferke nego baš po sredini, jer je stajao u onoj plitkoj otvorenoj pregradi iznad radija, a poleteo je prema šoferci kad sam u toku vožnje hteo da napravim malu promaju da odmaglim prozore. ...
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
onda skini radio, pa vidi jel moze negde da mu pridjes,
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Uspeo !
Dete mi je predložilo da probam krivom tankom pincetom, nabavio sam jaku baterijsku lampu a ona mi je sa polja namestila veliko uveličavajuće ogledalo pod odgovarajućim uglom (ženska deca se stalno ogledaju
) pa sam na njemu video gde guram pincetu, nije palo duboko, ali iznutra se zaista ništa nije videlo kad sam bio sam ...
Dete mi je predložilo da probam krivom tankom pincetom, nabavio sam jaku baterijsku lampu a ona mi je sa polja namestila veliko uveličavajuće ogledalo pod odgovarajućim uglom (ženska deca se stalno ogledaju

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Sale,
i ja treba uskoro da menjam auspuh, sve mi je glasniji, pogotovo kada ga upalim i prvi minut. Ona rupa za kondenz je baš velika i oko nje donji deo auspuha je crn.
Ja sam pre dve godine bio u poznatom auspuh servisu K**** na proveri i rekli su mi da nije baš u najboljem stanju, ali da nema potrebe još da ga menjam, osim ako me ne žuljaju pare, i procenili su da će da traje još godinu dana. Dobro je što sve ravnomerno odlazi, i mrežica i cev i lonac, i da će cena kompletne zamene, sa rukama, biti 11.400 din.
Evo prošlo je već 2 godine, a mene još uvek ne žuljaju pare, ali voleo bih da se pripremim.
Kojeg si proizvođača odabrao i zašto (na slici vidim slovo W, ali nije Walker, nečitljivo je kad uveličam), koja je cena (ako nije tajna), i pošto ja ne bih samostalno da ga menjam niti imam garažu, kolika je otprilike cena usluge auspuh servisa kad im doneseš da ugrade nešto što nije njihova proizvodnja.
Pitam da vidim da li mi se isplati tvoj odabir (verovatno je bolji kvalitet) ili da ipak odradim u napred pomenutom servisu, njihova proizvodnja, za 11.400.
i ja treba uskoro da menjam auspuh, sve mi je glasniji, pogotovo kada ga upalim i prvi minut. Ona rupa za kondenz je baš velika i oko nje donji deo auspuha je crn.
Ja sam pre dve godine bio u poznatom auspuh servisu K**** na proveri i rekli su mi da nije baš u najboljem stanju, ali da nema potrebe još da ga menjam, osim ako me ne žuljaju pare, i procenili su da će da traje još godinu dana. Dobro je što sve ravnomerno odlazi, i mrežica i cev i lonac, i da će cena kompletne zamene, sa rukama, biti 11.400 din.
Evo prošlo je već 2 godine, a mene još uvek ne žuljaju pare, ali voleo bih da se pripremim.
Kojeg si proizvođača odabrao i zašto (na slici vidim slovo W, ali nije Walker, nečitljivo je kad uveličam), koja je cena (ako nije tajna), i pošto ja ne bih samostalno da ga menjam niti imam garažu, kolika je otprilike cena usluge auspuh servisa kad im doneseš da ugrade nešto što nije njihova proizvodnja.
Pitam da vidim da li mi se isplati tvoj odabir (verovatno je bolji kvalitet) ili da ipak odradim u napred pomenutom servisu, njihova proizvodnja, za 11.400.
- Saša
- Postovi: 14322
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Originalni lonac iz prve ugradnje mi je otpao sa auta posle 4 godine vožnje i tada sam stavio "Magnum" lonac zrenjaninske firme Optima i bio mi je na autu sve do pre par dana. Izdržao je dakle više od 6 godina, 50% duže od originalnog. I sada je spolja bukvalno kao nov ali je neka cev unutra stradala od korozije/kondenza, izvukla se iz lonca, počeo se tu čuti pa je morala pasti zamena. No prezadovoljan sam koliko je izdržao pa sam ga zato ponovo kupio i stavio, a takođe i njihovu cev sa fleksibilnim mrežastim delom. Lonac je koštao 3.490 dinara a cev 4.340 dinara. Na to sam kupio i šelnu (150 din) i dihtung (250 din). Dakle, sve zajedno me izašlo 8.230 din a ugradio sam ga sam. Posle ovog ličnog iskustva sa Magnumom/Optimom mislim da prave kvalitetne delove (pogotovo za taj novac) i zato sam im ponovo poklonio poverenje. Više o svemu tome ćeš moći pročitati malo kasnije u mojoj temi. 

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
OK,
hvala na detaljnoj informaciji.
Ovi "moji kandidati", imam od trojice poznanika preporuku za njih, ugrađivali su komplet pre 3-5 godina i neko od njih nema najave da će da probije bilo gde ili nešto da otpadne.
Ako mi potraje 5 godina, super, dakle i ja ću domaće, za 11.400, ali sa rukama, to je otprilike to (+ Beograd je za sve najskuplji).
hvala na detaljnoj informaciji.
Ovi "moji kandidati", imam od trojice poznanika preporuku za njih, ugrađivali su komplet pre 3-5 godina i neko od njih nema najave da će da probije bilo gde ili nešto da otpadne.
Ako mi potraje 5 godina, super, dakle i ja ću domaće, za 11.400, ali sa rukama, to je otprilike to (+ Beograd je za sve najskuplji).
- Saša
- Postovi: 14322
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Da. To je tu negde, ušedio sam eto koji dinar za ruke majstora. Sve što izdrži 5+godina je odlično, a pogotovo za taj novac.
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.