Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Rekao bih da je manji problem po klizavom, veci po suvom kada je prijanjanje bolje, pa samim tim i teze okretanje volana. Da moze da bude neprijatno - moze. Da se od toga gine, gine se kao i zbog rupa na putu...
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Zajebao sam se, izvini.
Ipak je velja napisao.
Niko me nece ubediti, da to nije bruka FIATovih inzenjera, jer to tako ne sme da bude.
Petrorobetru je riknu na 30.000km.
Ipak je velja napisao.
Niko me nece ubediti, da to nije bruka FIATovih inzenjera, jer to tako ne sme da bude.
Petrorobetru je riknu na 30.000km.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- starac vujadin
- Postovi: 11442
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Opet - nigde nisam rekao da je isto.Velja napisao:Ja sam rekao i mislim da je to realno ako servo zezne u raskrsnici ili krivini po klizavom kolovozu.
starac vujadin napisao:Kao što ne znam skoro nikog ko nije imao problem s podizačima prozora na Golfu IV...to ne znači da baš svako ima tajproblem.E nek' si mi rek'o , to je isto
Hajde, popij kafu, doručkuj, ne ide ti nešto od jutros...

- samo polako
- Postovi: 3361
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Kao neko ko je doživeo da mu se u toku vožnje isključi servo mogu da vam prenesem svoje utiske.
Radilo se o desnom skretanju na auto put, blaga krivina.
Volan je otežao i imao sam utisak da se pravac ispravlja, nikako da vuče nešto na stranu.
Ni jednog trenutka nisam osetio preteran otpor, jeste teže ali ni ne savladivo.
Držao sam obe ruke na volanu i bez većih napora uspeo da rešim situaciju.
Polako ljudi Španija je jako velika zemlja i ima mnogo više vozača Punta od nas, i naravno da se tamo pokazalo mnogo više mana jer ih i ima više i ko zna kako se sve koriste.
Sigurno je da Italijani znaju mnogo drugih mana koje se kod nas možda nikada neće ni pojaviti.
Ne bih se složio sa tvrdnjom da svaki Punto ima loš servo koji će pre ili kasnije da crkne.
Radilo se o desnom skretanju na auto put, blaga krivina.
Volan je otežao i imao sam utisak da se pravac ispravlja, nikako da vuče nešto na stranu.
Ni jednog trenutka nisam osetio preteran otpor, jeste teže ali ni ne savladivo.
Držao sam obe ruke na volanu i bez većih napora uspeo da rešim situaciju.
Polako ljudi Španija je jako velika zemlja i ima mnogo više vozača Punta od nas, i naravno da se tamo pokazalo mnogo više mana jer ih i ima više i ko zna kako se sve koriste.
Sigurno je da Italijani znaju mnogo drugih mana koje se kod nas možda nikada neće ni pojaviti.
Ne bih se složio sa tvrdnjom da svaki Punto ima loš servo koji će pre ili kasnije da crkne.
Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
'Ajde ljudi, čuvajte energiju za važnije stvari...
Dizajn i ergonomija savršeni, kvalitet karoserije odličan, kvalitet motora odličan, ali... elektro-inženjeri u Marelliju nisu baš sjajni. Nije samo servo, ima tu još "bubica". Npr. onaj fazon kad se pali auto sa pritisnutim gasom, pa se posle gasi čim se gas pusti.
Jači motori koji imaju Bosch kompjuter npr. nemaju taj problem.

Dizajn i ergonomija savršeni, kvalitet karoserije odličan, kvalitet motora odličan, ali... elektro-inženjeri u Marelliju nisu baš sjajni. Nije samo servo, ima tu još "bubica". Npr. onaj fazon kad se pali auto sa pritisnutim gasom, pa se posle gasi čim se gas pusti.

Ђенерал Јанковић
- samo polako
- Postovi: 3361
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Znam da ako mi se nešto (pu pu daleko bilo, i pomeri se s'mesta) desi sa servom ima da tepam ove što prizivaju
samo tako!




Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Pri većim brzinama servo ima manju ulogu, pa se njegov otkaz tada lakše iskontroliše.samo polako napisao:Kao neko ko je doživeo da mu se u toku vožnje isključi servo mogu da vam prenesem svoje utiske.
Radilo se o desnom skretanju na auto put, blaga krivina.
Volan je otežao i imao sam utisak da se pravac ispravlja, nikako da vuče nešto na stranu.
Ni jednog trenutka nisam osetio preteran otpor, jeste teže ali ni ne savladivo.
Držao sam obe ruke na volanu i bez većih napora uspeo da rešim situaciju.
Ja pričam o skretanjima po gradu, prestrojavanjima, kretanju izmedju pešaka i drugih kola. Ne vidim razlog nadmud(r)ivanju oko jasnih i jednostavnih stvari

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Nemaju svi ni isto jake ruke.
Sent from my ZTE-SKATE
Sent from my ZTE-SKATE
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- samo polako
- Postovi: 3361
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Veljo prijatelju sa kojim ti to brzinama po gradu skrećeš, prestrojavaš se ili obilaziš pešake pa će servo uticati na te radnje?
Pitanje nije nadmud(r)ivanje?
Pitanje nije nadmud(r)ivanje?
Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10676
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Meni se jednom prilikom Pug ugasio kada sam ubacivao u nižu brzinu prilikom skretanja u poprečnu ulicu i umalo nisam saobraćajni znak pokupio. Dakle, ne samo servo, nego se motor ugasio pa sa njim i servo. Tu je ključan faktor iznenađenja, a ne snaga ruku. Kao što neko reče, voziš najnormalnije i počneš da ispravljaš krivinu a da nisi još ni svestan zašto. Pokušavaš da uradiš korekciju na volanu, ali on odbija da se okreće jer je mala sila kojom deluješ. Dok shvatiš da moraš jače da ga okreneš, sranje se već dogodilo ili je moglo da se dogodi. Mislim da je to poenta priče oko bezbednosti i nebezbednosti, dakle ništa specijalno i za razglabanje.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Nisam misli na tebesamo polako napisao:Veljo prijatelju sa kojim ti to brzinama po gradu skrećeš, prestrojavaš se ili obilaziš pešake pa će servo uticati na te radnje?
Pitanje nije nadmud(r)ivanje?

Evo, kod mene na Miljakovcu i sa 30-40 km/h bi to bio veliki problem, a da li bi se završilo samo sa ulubljenim branikom ili uletanjem na trotoar ili autobusko stajalište

@Sloba
Upravo to

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ko nije doziveo, zabranjeno je da komentarise 
Sent from my ZTE-SKATE

Sent from my ZTE-SKATE
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- samo polako
- Postovi: 3361
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
@veljo
@Bax-neki mačići ti zagledaju auto
Ne udaraj na tekovine demokratije ovog foruma!
Drugari ali faktor iznenađenja može da bude pucanje gume, otkazivanje kočnica, spone i dr. zar ne?

@Bax-neki mačići ti zagledaju auto

Drugari ali faktor iznenađenja može da bude pucanje gume, otkazivanje kočnica, spone i dr. zar ne?
Poslednja izmena od samo polako u 03 Dec 2013, 12:13, izmenjeno 1 put ukupno.
Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Nije isti otpor volana na automobilu kome otkaže servo(ugasiš auto recimo) i na onom koji fabrički nema. U prvom slučaju je mnogo teže okretati volan.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Upravo me je prilikom pomeranja Punta sa ugašenim motorom ovo zabrinulo.
Pa zar nisu ovo kobne i smrtonosne situacije?samo polako napisao:Drugari ali faktor iznenađenja može da bude pucanje gume, otkazivanje kočnica, spone i dr. zar ne?