Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Drugar je uzeo u Nemackoj w211 ph2, 220 cdi, avantgarde oprema, kraj 2008. god., 130k km
1500 km pred prodaju uradjene kocnice, servis, dve nove gume, brisaci i jos neke sitnice, a auto je prodat jer ga je zena koja je vozila (vlasnik advokatske firme) zveknula u cosak zardinjere kad je isla u rikverc.
Kupljen nov branik, vezni lim, desni stop i vraceni aktivni zadnji nasloni koji su izleteli. Sa farbanjem, PDV i svim ostalim troskovima ga je izasao 13000 evra...
Takav isti, samo da nije trenutno udaren bi izasao bar 18000 u Srbiji...
1500 km pred prodaju uradjene kocnice, servis, dve nove gume, brisaci i jos neke sitnice, a auto je prodat jer ga je zena koja je vozila (vlasnik advokatske firme) zveknula u cosak zardinjere kad je isla u rikverc.
Kupljen nov branik, vezni lim, desni stop i vraceni aktivni zadnji nasloni koji su izleteli. Sa farbanjem, PDV i svim ostalim troskovima ga je izasao 13000 evra...
Takav isti, samo da nije trenutno udaren bi izasao bar 18000 u Srbiji...
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Ja rekoh da se polovan preko 100kkm isplati jer im tek tad dobro padne cena...jedino treba izabrati dobar primerak.
Sto se tice tog tvog primera, kad je lupan auto u pitanju, isti moze da se dobije za dosta manju cenu jer mnogi kontaju da im je bolje da naplate osiguranje i uzmu nov a ovaj lupani prodaju nekom Srbinu ili Rumunu, nego da uloze par hiljada evra u popravku auta koji ne vredi ni 15.000e. Citao sam da su te popravke u Nemackoj jako skupe a u Srbiji se to odradi za par stotina eura.
Skoro je jedan lik odavde kog poznajem, kupio G6 GTI sa nekom smesnom kilometrazom za 12.000 chf odnosno 10ke ali je bocno udaren.
Isti je spakovao na kamion i poslao na sredjivanje u RS a kad ga zavrsi planira da ga vrati ovde i ponovo registruje...to su neke druge stvari i nemaju veze za pricom "nov vs polovan"
Sto se tice tog tvog primera, kad je lupan auto u pitanju, isti moze da se dobije za dosta manju cenu jer mnogi kontaju da im je bolje da naplate osiguranje i uzmu nov a ovaj lupani prodaju nekom Srbinu ili Rumunu, nego da uloze par hiljada evra u popravku auta koji ne vredi ni 15.000e. Citao sam da su te popravke u Nemackoj jako skupe a u Srbiji se to odradi za par stotina eura.
Skoro je jedan lik odavde kog poznajem, kupio G6 GTI sa nekom smesnom kilometrazom za 12.000 chf odnosno 10ke ali je bocno udaren.
Isti je spakovao na kamion i poslao na sredjivanje u RS a kad ga zavrsi planira da ga vrati ovde i ponovo registruje...to su neke druge stvari i nemaju veze za pricom "nov vs polovan"

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Nisam video da je lupan,moja greska...
Elem,neka je usteda 20.000e za nelupan...
S5 je 65.000e klot ovde... bilo koji koji sam ja gledao nema ispod 15.000e opreme... Znaci 80.000e...
I cene se krecu od 40-45.000e...
Gume su na 40.000km vec svakom menjane,a 17" gume su 600e,18" 800e,a 19" 1.000e...
Takodje,vecina ima i zimski set guma,koji ti moras da kupis i koji za 17" kosta 800e,da ne pominjem vece dimenzije,jer idu debelo preko 1.000e...
A sto se garancije tice,do 2 godine je fabricka garancija,bez obzira ko je vlasnik,tako da je garancija ista,jer se garancija ne gubi menjanjem vlasnika,znam to,jer sam ja imao garanciju kada sam kupio automobil i ako je uvezen iz Nemacke...
I ne,auto me izlazi svega mozda maximum 2.000e skuplje u Srbiji sa sve registracijom i to zato sto je 3.0 motor,a da je ispod 2.0,manje od 1.000e bi bio skuplji...
Ali si i nov automobil morao da registrujes,tako da ta razlika moze biti svega 500e...
To sto si ti nabasao na lupan primerak,ne znaci da su svi lupani i izakani,jer to nije slucaj,ali ti to moras da pominjes kao da je pravilo,ne bi li dodao na znacaju toj prici...
Izvini,ali ti kada kupis S5 i divljas sa njime,kako je to razlicito od toga kada ja kupim S5 i divljam njime?
Evo,ja cu da ti kazem,davao ja pun gas ili neko drugi,nije bitno... Bitno je stanje u kome je vozilo...
Svejedno posle godinu dana dodjes u situaciju da imas automobil sa 40.000km koji je stiskan do maximuma,samo sto si u situaciji da si ga platio skoro kao 2 ta polovna
Ko kupi nov auto od 40,50,80.000e iz razloga sto dobije 2.000e servisa besplatno i sto nece platiti popravke 2,3.000 za te 2 godine garancije,ima ozbiljan problem sa logikom...
Elem,neka je usteda 20.000e za nelupan...
S5 je 65.000e klot ovde... bilo koji koji sam ja gledao nema ispod 15.000e opreme... Znaci 80.000e...
I cene se krecu od 40-45.000e...
Gume su na 40.000km vec svakom menjane,a 17" gume su 600e,18" 800e,a 19" 1.000e...
Takodje,vecina ima i zimski set guma,koji ti moras da kupis i koji za 17" kosta 800e,da ne pominjem vece dimenzije,jer idu debelo preko 1.000e...
A sto se garancije tice,do 2 godine je fabricka garancija,bez obzira ko je vlasnik,tako da je garancija ista,jer se garancija ne gubi menjanjem vlasnika,znam to,jer sam ja imao garanciju kada sam kupio automobil i ako je uvezen iz Nemacke...
I ne,auto me izlazi svega mozda maximum 2.000e skuplje u Srbiji sa sve registracijom i to zato sto je 3.0 motor,a da je ispod 2.0,manje od 1.000e bi bio skuplji...
Ali si i nov automobil morao da registrujes,tako da ta razlika moze biti svega 500e...
To sto si ti nabasao na lupan primerak,ne znaci da su svi lupani i izakani,jer to nije slucaj,ali ti to moras da pominjes kao da je pravilo,ne bi li dodao na znacaju toj prici...
Izvini,ali ti kada kupis S5 i divljas sa njime,kako je to razlicito od toga kada ja kupim S5 i divljam njime?
Evo,ja cu da ti kazem,davao ja pun gas ili neko drugi,nije bitno... Bitno je stanje u kome je vozilo...
Svejedno posle godinu dana dodjes u situaciju da imas automobil sa 40.000km koji je stiskan do maximuma,samo sto si u situaciji da si ga platio skoro kao 2 ta polovna

Ko kupi nov auto od 40,50,80.000e iz razloga sto dobije 2.000e servisa besplatno i sto nece platiti popravke 2,3.000 za te 2 godine garancije,ima ozbiljan problem sa logikom...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Xepoj87 napisao: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/me ... LSO_EXPORT
Ajde,reci mi,koliko je kostao prosle godine,pre tacno 12 meseci, kada je kupljen ovaj C 350 CDI 4matic?
Ja cu ti reci da je lagano prelazio 60.000e... Sada posle 44.000km i 12 meseci,jos u originalnoj garanciji,kosta 30.000e...
Znaci,da je cena i do 40.000e,kako ti mislis da racionalizujes tih 20,30.000e?
Vidi, taman planiram da dogodine kupujem auto, ima da te angazujem da mi nadjes 535? xDrive u full-u za 35 000e (posto je nov oko 70 000e) 12 meseci star i 40 000km

U principu itekako bih rado kupio takav auto za 50% pocetne cene, samo je problem sto takvi danas kostaju preko 55 000e a ne 35 000

I ako nadjem tako neki povoljan primerak rado cu ga kupiti.
Sa druge strane smatram a to sam vec pisao ranije da ili se kupuje nov auto ili polovan sa 100 000km, sve izmedju mi nema previse ekonomske racunice (sem ako ne nadjes na neki jako povoljan iz nekog razloga). Uglavnom kada poredite uvek za polovne nalazite neke specijalne price, koje ne kazem da ne mogu da se nadju, ali su vise izuzetak nego pravilo. Sa druge strane, za nova kola gledate katalo, a kazem vam po 5i put manite se kataloske cene. Uzmite onda i kod novog cenu sa raznim gimnastikama


Sve u svemu, zavisi i dosta od toga kakva vam se prilika ukazuje i za nov i za polovan, mislim da nema nekog generalnog zakljucka.
Takodje Srbija i neke skuplje zemlje opet imaju svoju razlicitu racunicu. Evo samo na brzinu da navadem kako u CH izgleda odrzavanje polovnjaka, posto je neko pitao...
Moj drug je pre godinu ipo kupio Alfu 147 JTDm, tada je bila presla 120 000km, sada je na 160 000km. Pre nekih 6 meseci poceli su prvi problemi, a sada ti problemi pocinju exponencijalno da rastu. Vecinu stvari je morau u CH da sredjuje.
1. Pokvario se podizac vozacevog prozora, popravka 300chf (moj brat to u Sr sredio za 30e)
2. Dva stabilizatora i sajla rucne, cena prava sitnica 600chf
3. Dva lezaja prednjih tockova 650chf
4. Puklo crevo za vazduh kod intecoolera 250chf
5. Diskovi zreli za zamenu a tehnicki se priblizava 600chf
6. U Srbiji je sredjivao par stvari, cistio dizne (koje su bile katastrofalno prljave iako se auto vozi na CH gorivo, zato i kazem da se u Sr malo preteruje sa kritikama na gorivo i krivljenja istog za sve), menjao grejace, plocice i jos par sitnica sve zajedno oko 400CHF, da je to radio u CH bilo bi par puta vise...
7. Morao je sve gume da menja, jeste potrosno ali na novom autu ih jos ne bi menjao, sve u svemu 500chf
8. Imao je jos par problema koje sam mu ja resavao, tipa 2x skidanje i ciscenje EGR-a, vracanje auta iz Safe moda zbog brljavljenja elektronike, zamene sijalica i sl...
9. Dva mala servisa koja je radio u Sr.
Koliko kosta zamena plivajuceg i kvacila culi ste od Floyda koji je to menjao a to im na 160 000km visi u vazduhu

Jasno je da bi racunica tj sve ove cifre u Sr bile osetno manje... Plus jel treba pomenuti koliko je vremena i zivaca izgubljeno na sva ova ebavanja?
Sve u svemu u PM mnogo para za ovaj auto koji sad vredi oko 5000chf a sa njim je presao tek 40 000km, plus se opet nesto cuje u voznji, mislim da i zadnji amortizeri skripe i gori lampica AirBaga, bas treba to da vidim da mu sredim... Sada i on razmislja kako kupovina novog auta ima smisla a plus je skontao kako su moj BMW i njegova alfa ko dupe i glava po pitanju kvaliteta i kako se i ta razlika vremenom itekako isplacuje... Takodje ovde je nov BMW jos zanimljiviji i sve sto sam pisao je jos izrazenije jer nudi i besplatno odrzavanje, mobility assist, duzu garanciju...
Inace bas ono sto smo pominjali o 4god garancije za BMW u Srbiji danas i na b92 :
http://www.b92.net/automobili/vesti.php ... _id=643135
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
pa upravo to i pricam, neverovatne razlike u ceni rada. Sami delovi su manje-vise priblizne cene.Floyd napisao:Ja rekoh da se polovan preko 100kkm isplati jer im tek tad dobro padne cena...jedino treba izabrati dobar primerak.
Sto se tice tog tvog primera, kad je lupan auto u pitanju, isti moze da se dobije za dosta manju cenu jer mnogi kontaju da im je bolje da naplate osiguranje i uzmu nov a ovaj lupani prodaju nekom Srbinu ili Rumunu, nego da uloze par hiljada evra u popravku auta koji ne vredi ni 15.000e. Citao sam da su te popravke u Nemackoj jako skupe a u Srbiji se to odradi za par stotina eura.
Skoro je jedan lik odavde kog poznajem, kupio G6 GTI sa nekom smesnom kilometrazom za 12.000 chf odnosno 10ke ali je bocno udaren.
Isti je spakovao na kamion i poslao na sredjivanje u RS a kad ga zavrsi planira da ga vrati ovde i ponovo registruje...to su neke druge stvari i nemaju veze za pricom "nov vs polovan"
Tim pre sto ovaj auto zaista nije bio lupan, tj nije imao sudar nego je cuknut na parkingu...
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Kao sto sam vec 2 puta rekao,nigde nisam rekao da polovan godisnjak kosta upola cene novog...
Cekaj,pominjes polovnjaka Alfu,a novog Bmw-a?
Sto ne das tvoj primer,Bmw vs Bmw i sta bi ti dobio kupovinom novog tada?
A kada smo kod Alfe,koliko je kostala nova ta 147? Preko 20.000e,zar ne,a mozda i preko 25.000e ako je dizel? Naravno,da kada ga kupis za 5.000 chf ili ti 4.000e,da je em u losem stanju,da ga je pregazilo i vreme i kilometraza,ali takodje da mozes takvih 5,6 da kupis za cenu jednog novog... I onda je mnogo u njega uloziti 2.000e,a nije mnogo dati jos 5 takvih automobila ili ti jos 20.000e za nov?
Kupovina polovnjaka do 2 godine starosti i sa malom kilometrazom je iz razloga sto je i dalje u kao novom stanju,a kosta osetno manje...
Posle 100,150.000km pocinju redji kvarovi,ceo trap pocinje da oseca kilometrazu,ogibljenje,felne,kojekakvi nosaci,turbine,kvacila,sitnice oko elektronike...
Ja ovo cak i potvrdjujem iz licnog iskustva... To mlad polovnjak nema,zato je i osetno manja usteda...
A znas li ti da to besplatno odrzavanje i tu garanciju dobija i neko ko kupi godinu dana star automobil?
Kao sto sam rekao,garancija i sve ostalo ide na automobil,ne vlasnika i ne gubi se promenom vlasnika.
I samim tim sto je sada na Bmw garncija 4 godine,a ne 2,cini mlad polovnjak jos privlacnijim...
Cekaj,pominjes polovnjaka Alfu,a novog Bmw-a?
Sto ne das tvoj primer,Bmw vs Bmw i sta bi ti dobio kupovinom novog tada?
A kada smo kod Alfe,koliko je kostala nova ta 147? Preko 20.000e,zar ne,a mozda i preko 25.000e ako je dizel? Naravno,da kada ga kupis za 5.000 chf ili ti 4.000e,da je em u losem stanju,da ga je pregazilo i vreme i kilometraza,ali takodje da mozes takvih 5,6 da kupis za cenu jednog novog... I onda je mnogo u njega uloziti 2.000e,a nije mnogo dati jos 5 takvih automobila ili ti jos 20.000e za nov?
Kupovina polovnjaka do 2 godine starosti i sa malom kilometrazom je iz razloga sto je i dalje u kao novom stanju,a kosta osetno manje...
Posle 100,150.000km pocinju redji kvarovi,ceo trap pocinje da oseca kilometrazu,ogibljenje,felne,kojekakvi nosaci,turbine,kvacila,sitnice oko elektronike...
Ja ovo cak i potvrdjujem iz licnog iskustva... To mlad polovnjak nema,zato je i osetno manja usteda...
A znas li ti da to besplatno odrzavanje i tu garanciju dobija i neko ko kupi godinu dana star automobil?
Kao sto sam rekao,garancija i sve ostalo ide na automobil,ne vlasnika i ne gubi se promenom vlasnika.
I samim tim sto je sada na Bmw garncija 4 godine,a ne 2,cini mlad polovnjak jos privlacnijim...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Au bracala, opravke Alfe usi otpadaju. 


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- TheWickerMan
- Postovi: 11201
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Totalno nerealno zvuči,dva ležaja 600 franaka eeeej
Tek za kočnice da ne pričam... A gledam na shop.alfisti.net,u najgorem slučaju,diskovi Brembo i Brembo pločice za sva 4 toćka su do 200e max... znači,350 evra ruke?

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Koliko je meni poznato klot S5 ne postoji vec je u startu sa dosta opreme.
Na audi.de konfiguratoru je pocetna cena za S5 kabrio 63.300e...malo sam se zezao i ubacivao sve u njemu (osim onih individualnih sranja) i izasao je 71.000e a to ti je za kupca bar 70.000e ako ne i manje.
Taj od 46.000e koji sam ti linkovao ne moze u Srbiji da izadje bez 50.000e jer je PDV veci, placa se carina, transportni troskovi, takse i sl.
Ne znam otkud ti ideja da uz sve polovnjake (posebno te godinu-dve stare) imas i zimski set na poklon?
To mozes dobiti ako kao Laki kupis auto od coveka koji je isiti vozio 5 godina...ovi sluzbeni, testni, rent a car i slicni sigurno nemaju zismki set tj. ima ali ako platis.
Garancija verovatno vazi ako auto kupis od nekog pojedinca ali za "Junge Sterne" koje prodaje Mercedes, nema fabricke garancije, odnosno to i jeste na neki nacin od fabrike ali je garancija koja se daje za polovnjake...to mi je covek i naglasio.
Za polovne Audije svuda pise 12 meseci garancije...pa valjda je njima u interesu da napisu da ima jos 4 godine (ako je godinu dana star) jer bi tako privukli musterije.
Sto se divljanja tice, nisam mislio na brzu voznju nego potpuno nepravilnu upotrebu auta...izivljavanje.
Cesto vozim rentirana vozila, i svaceg sam se nagledao...eto i na mojoj Alfi je otislo kvacilo na 80kkm jer ko zna kako ga je konj pre mene vozio.
Evo ja da kupujem neki auto pored ovog za vikend uzivanje i povremeno zezanje, uzeo bih polovan M3 ali ne godinu dana star, nego bar 5 godina sa blizu 100kkm, lepo bih ga sredio i za par hiljada km godisnje, meni bi bio dobar i takav.
Kad prelazis 30.000km godisnje, kad ti i posao posredno zavisi od stanja auta, veruj mi ne zelis da imas posla sa majstorima, ne zelis da gubis vreme na takve stvari da bi mozda ustedeo cca 100chf na mesecnom nivou
I neznam zasto navodis Lakijev primer...covek je kupio 5 godina star auto sa 120kkm kome je cena vec fino opala. Auto je vozio jedan covek i putovao snjim svaki dan izmedju dva grada, sto znaci samo autoput voznja. Opet je on imao i malo srece sa tim autom jer je vecinu servisa odradio u Srbiji ali ako ti zatreba ovde onda te oderu.
Da je kupio 2 godine star sa 20.000km, ne bi prosao mnogo bolje nego sa novim...uostalom neka napise on.

Na audi.de konfiguratoru je pocetna cena za S5 kabrio 63.300e...malo sam se zezao i ubacivao sve u njemu (osim onih individualnih sranja) i izasao je 71.000e a to ti je za kupca bar 70.000e ako ne i manje.
Taj od 46.000e koji sam ti linkovao ne moze u Srbiji da izadje bez 50.000e jer je PDV veci, placa se carina, transportni troskovi, takse i sl.
Ne znam otkud ti ideja da uz sve polovnjake (posebno te godinu-dve stare) imas i zimski set na poklon?
To mozes dobiti ako kao Laki kupis auto od coveka koji je isiti vozio 5 godina...ovi sluzbeni, testni, rent a car i slicni sigurno nemaju zismki set tj. ima ali ako platis.
Dobro eto ja sam lud i lazemXepoj87 napisao:A sto se garancije tice,do 2 godine je fabricka garancija,bez obzira ko je vlasnik,tako da je garancija ista,jer se garancija ne gubi menjanjem vlasnika,znam to,jer sam ja imao garanciju kada sam kupio automobil i ako je uvezen iz Nemacke...

Garancija verovatno vazi ako auto kupis od nekog pojedinca ali za "Junge Sterne" koje prodaje Mercedes, nema fabricke garancije, odnosno to i jeste na neki nacin od fabrike ali je garancija koja se daje za polovnjake...to mi je covek i naglasio.
Za polovne Audije svuda pise 12 meseci garancije...pa valjda je njima u interesu da napisu da ima jos 4 godine (ako je godinu dana star) jer bi tako privukli musterije.
Sto se divljanja tice, nisam mislio na brzu voznju nego potpuno nepravilnu upotrebu auta...izivljavanje.
Cesto vozim rentirana vozila, i svaceg sam se nagledao...eto i na mojoj Alfi je otislo kvacilo na 80kkm jer ko zna kako ga je konj pre mene vozio.
Evo ja da kupujem neki auto pored ovog za vikend uzivanje i povremeno zezanje, uzeo bih polovan M3 ali ne godinu dana star, nego bar 5 godina sa blizu 100kkm, lepo bih ga sredio i za par hiljada km godisnje, meni bi bio dobar i takav.
Kad prelazis 30.000km godisnje, kad ti i posao posredno zavisi od stanja auta, veruj mi ne zelis da imas posla sa majstorima, ne zelis da gubis vreme na takve stvari da bi mozda ustedeo cca 100chf na mesecnom nivou

I neznam zasto navodis Lakijev primer...covek je kupio 5 godina star auto sa 120kkm kome je cena vec fino opala. Auto je vozio jedan covek i putovao snjim svaki dan izmedju dva grada, sto znaci samo autoput voznja. Opet je on imao i malo srece sa tim autom jer je vecinu servisa odradio u Srbiji ali ako ti zatreba ovde onda te oderu.
Da je kupio 2 godine star sa 20.000km, ne bi prosao mnogo bolje nego sa novim...uostalom neka napise on.
Pa jbg treba servis da zaradi samo da plati majstora +4000eTheWickerMan napisao:Totalno nerealno zvuči,dva ležaja 600 franaka eeeejTek za kočnice da ne pričam... A gledam na shop.alfisti.net,u najgorem slučaju,diskovi Brembo i Brembo pločice za sva 4 toćka su do 200e max... znači,350 evra ruke?

Poslednja izmena od Floyd u 15 Sep 2012, 19:50, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Xepoj87 napisao:Kao sto sam vec 2 puta rekao,nigde nisam rekao da polovan godisnjak kosta upola cene novog...
Cekaj,pominjes polovnjaka Alfu,a novog Bmw-a?
Sto ne das tvoj primer,Bmw vs Bmw i sta bi ti dobio kupovinom novog tada?
A kada smo kod Alfe,koliko je kostala nova ta 147? Preko 20.000e,zar ne,a mozda i preko 25.000e ako je dizel? Naravno,da kada ga kupis za 5.000 chf ili ti 4.000e,da je em u losem stanju,da ga je pregazilo i vreme i kilometraza,ali takodje da mozes takvih 5,6 da kupis za cenu jednog novog... I onda je mnogo u njega uloziti 2.000e,a nije mnogo dati jos 5 takvih automobila ili ti jos 20.000e za nov?
Kupovina polovnjaka do 2 godine starosti i sa malom kilometrazom je iz razloga sto je i dalje u kao novom stanju,a kosta osetno manje...
Posle 100,150.000km pocinju redji kvarovi,ceo trap pocinje da oseca kilometrazu,ogibljenje,felne,kojekakvi nosaci,turbine,kvacila,sitnice oko elektronike...
Ja ovo cak i potvrdjujem iz licnog iskustva... To mlad polovnjak nema,zato je i osetno manja usteda...
A znas li ti da to besplatno odrzavanje i tu garanciju dobija i neko ko kupi godinu dana star automobil?
Kao sto sam rekao,garancija i sve ostalo ide na automobil,ne vlasnika i ne gubi se promenom vlasnika.
I samim tim sto je sada na Bmw garncija 4 godine,a ne 2,cini mlad polovnjak jos privlacnijim...
Napisao sam poduzi post pa moguce da je malo i zbunjiv i pominjao sam u Alfu i BMW

Da probam da razjasnim.
Prvo sto se tice mog BMW, on se meni debelo ispaltio sto sam ga uzeo polovnog, u to nema sumnje. ALI. ja sam mog uzeo sa 120 000km i 4god i to sam i sada napomenuo da mi je kupovina polovnjaka sa nesto preko 100 000km potpuno opravdana. Takodje ja sam mog dugo trazio, i na kraju ga ubo za neverovatnu cenu, takvi su tada bili osetno skuplji, kako me je tako ukenjalo ebem li ga, kazem desi se, nadje se dobra ponuda.
E sada da sam ga kupio sa 1 ili 2 god sigurno mi se ne bi isplatio. Sada je skoro profesor u mojoj laboratoriji kupio polovan 325 xDrive, platio ga 32 000CHF sa 42 000km, i jel mi verujes da je cak i sam skontao da bi mu bilo otprilike isto na period od 4god da je kupio novog 328i kada sam mu sve stavio na papir? Jednostavno, platio bi ga 20 000-25 000chf vise, ali bi na gorivu zbog manje potrsonje samo ustedeo oko 4000-5000CHF, na 4 servisa sa jednom zamenom kocnica i jednom svecica bi ustedeo jos oko 3-4000 (znam u Sr je to manje) plus da procenim dodatne 2 godine garancije na 2000chf (jer toliko kosta ako hoces da je kupis) to sve kad se sabere je oko 10 000chf, plus bi imao BMW mobility assist... Zatim bi nakon 4god njegov nov F30 328i sa 100 000km sigurno kostao 10-15 000CHF vise nego polovan E90 od 6 god sa 143 000km...
I sad te opet pitam, kako mi se isplati kupiti polovan auto sa 1 ili 2 god ako na nov mogu da dobijem 20% popusta kod dilera?
Drugo, o Alfi sam pisao jer dobro znam sta je na tom autu radjeno. Nije auto placen 5000CHF, to sad vredi 5000CHF, placen je 9000chf, a nov je valjda oko 30 000chf takav. Takodje podrazumeva se da ces nov i prodati za znatno vecu cenu kada ga jednom nakon par godina budes prodavao, mislim da to zaboravljas da navedes, povratices dobar deo razlike a drugi deo jako lako moze da popuni odrzavanje plus obicno nesto veca potrosnja polovnjaka. Dakle kad sve ovo saberes koliko je vec ulozeno u auto i koliko ce jos biti ulozeno, hmmm vrlo diskutabilno sta se vise isplati
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Da, da...
Pumpa za vodu za E klasu je 105 evra, ruke su jos 300+...
Pumpa za vodu za E klasu je 105 evra, ruke su jos 300+...
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Jeste delovi za Alfu su bas skupi, a ovo sto sam naveo je cena sa popravkama u CH,m rekoh u Srbiji nesto drugacije.dragvorl napisao:Au bracala, opravke Alfe usi otpadaju.
Pricao sam da su mom bratu u NS za isto crevo trazili 19 800din

Realno nerealno tako je. Dva lezaja su 400CHF i ruke su 250CHF. Prblem sa lezajevima na Alfi je sto idu u kompletu sa glavcinom, debilno ali tako je. Ovo nisu cene iz ovlascenog servisa inace bi sve bilo jos vise...TheWickerMan napisao:Totalno nerealno zvuči,dva ležaja 600 franaka eeeejTek za kočnice da ne pričam... A gledam na shop.alfisti.net,u najgorem slučaju,diskovi Brembo i Brembo pločice za sva 4 toćka su do 200e max... znači,350 evra ruke?
Za diskove, tako je diskovi su oko 250chf, plus plocice 100CHF ostalo su ruke.
Ne zaboraci radni sat je 100-200CHF zavisno od servisa.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Moj drugar je sad uzeo za Stila crevo interkulera koje ide obavezno u paketu sa jos nekim delom kada se kupuje. Otisao uzeo novo u Delti za oko 10k. Ja sam mu rekao da bolje da probamo to da zakrpimo pa da vidi ako ne drzi da uzme, ali uzeo je novo. Nisu jeftina ta creva uopste.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Pisao sam vec, da su ta creva po meni jedna od vecih mana novih dizela
Kukako sam kako su mi na Fordu 5x pucala creva (on ih ima vise nego Alfa) i da je svako 50e plus zamena, uglavnom oko 300-400e samo za creva, mnogo bre, bas mnogo.
Mislio sam kako su creva za Forda skupa, a onda kada sam cuo cenu za alfu pao sam na dupe
Inace alfa je malo specificna sa cenama delova. Pola delova na njoj su kao za Fiat i ti delovi su bas jeftini za tu klasu automobila. Problem nastaje sa preostalom polovinom koji su Alfa specific
Na njima ko da pokusavaju da nadoknade to sto su neki delovi jeftini pa usi otpadaju od cena delova koju su samo z Alfu 

Mislio sam kako su creva za Forda skupa, a onda kada sam cuo cenu za alfu pao sam na dupe

Inace alfa je malo specificna sa cenama delova. Pola delova na njoj su kao za Fiat i ti delovi su bas jeftini za tu klasu automobila. Problem nastaje sa preostalom polovinom koji su Alfa specific


Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Steta sto je ovo srpski forum,a vi konstantno pominjete neke cifre iz Svice...
Ipak pricamo o kupovini polovnjaka i novog u nasoj zemlji,barem bi bilo lepo da ogranicimo,jer nam Svica,Spanija i Amerika ne znace puno...
TO jest, ne znaci nam u ovoj temi da li je u Svici povoljnije kupiti polovnjak ili nov...
Ja sam za 3 godine i 90.000km izgubio 6-7.000e na mom automobilu...
Svaki od kvarova(ukupno oko 1.000e) je nastupio posle 4 godine i 100.000km,pisao sam to na forumu,osim creva interkulera,koje je kostalo 5.000 dinara,a ruke mi u ovlascenom servisu nisu naplatili...
Ja zaista ne znam koje vi silne popuste dobijate,kolike su zaista cene automobila tamo i kakve automobile smatrate "dobro opremljenim",ali ovde malo da cacnes neku opremu,cene idu u nebesa...
Ne mozes ni da ocekujes da ustedis 20.000e na polovljaku koji je nov kostao 40.000e,vec na nekom koji je kostao preko 60...
Evo ti primeri za CLS koji sada ima za 45.000e(Mislim da je Floyd okacio oglas istog u drugoj temi),a kod nas pocetna cena takvog 350 recimo je 66.000e,a da mu dodas par stvarcica,eto ti jos 10.000e... Eto,da uzmemo da je 40% jeftiniji,malo li je...
Da uzmemo Citroena C5 koji nov kosta 30.000e,a onda polovan,star 2 godine se prodaje za ispod 15.000e...
Da uzmemo Alfu 159 koju novu platis 40.000e,a onda je za 2 godine sa 50.000km prodas za ispod 20.000e...
Da uzmemo Lagunu koju platis 25.000e,a onda je posle 3 godine prodas za 10.000e...
Evo,reci mi koliko je kostala ova Alfa,sa svom ovom dodatnom opremom,s obzirom da je klot cena kod nas 30.000e?
http://www.polovniautomobili.com/oglas2 ... bi_200_ks/
A ovaj mucenik ce dobiti 16.000e za nju i da peva,preko toga moze samo da sanja.
Da,kao 6 godina star automobil,moci cu najverovatnije da ga prodam za 15-18.000e,a kao 5 godina star mogu za 2-3.000e vise...
Ipak pricamo o kupovini polovnjaka i novog u nasoj zemlji,barem bi bilo lepo da ogranicimo,jer nam Svica,Spanija i Amerika ne znace puno...
TO jest, ne znaci nam u ovoj temi da li je u Svici povoljnije kupiti polovnjak ili nov...
Ja sam za 3 godine i 90.000km izgubio 6-7.000e na mom automobilu...
Svaki od kvarova(ukupno oko 1.000e) je nastupio posle 4 godine i 100.000km,pisao sam to na forumu,osim creva interkulera,koje je kostalo 5.000 dinara,a ruke mi u ovlascenom servisu nisu naplatili...
Ja zaista ne znam koje vi silne popuste dobijate,kolike su zaista cene automobila tamo i kakve automobile smatrate "dobro opremljenim",ali ovde malo da cacnes neku opremu,cene idu u nebesa...
Ne mozes ni da ocekujes da ustedis 20.000e na polovljaku koji je nov kostao 40.000e,vec na nekom koji je kostao preko 60...
Evo ti primeri za CLS koji sada ima za 45.000e(Mislim da je Floyd okacio oglas istog u drugoj temi),a kod nas pocetna cena takvog 350 recimo je 66.000e,a da mu dodas par stvarcica,eto ti jos 10.000e... Eto,da uzmemo da je 40% jeftiniji,malo li je...
Da uzmemo Citroena C5 koji nov kosta 30.000e,a onda polovan,star 2 godine se prodaje za ispod 15.000e...
Da uzmemo Alfu 159 koju novu platis 40.000e,a onda je za 2 godine sa 50.000km prodas za ispod 20.000e...
Da uzmemo Lagunu koju platis 25.000e,a onda je posle 3 godine prodas za 10.000e...
Evo,reci mi koliko je kostala ova Alfa,sa svom ovom dodatnom opremom,s obzirom da je klot cena kod nas 30.000e?
http://www.polovniautomobili.com/oglas2 ... bi_200_ks/
A ovaj mucenik ce dobiti 16.000e za nju i da peva,preko toga moze samo da sanja.
Da,kao 6 godina star automobil,moci cu najverovatnije da ga prodam za 15-18.000e,a kao 5 godina star mogu za 2-3.000e vise...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.