Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Gazu
Reactions:
Postovi: 2720
Pridružio se: 08 Feb 2022, 00:31
Garaža: Opel Astra G 1.6i-16V
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Gazu »

Taman kad se pominje izolacija haube, da pitam. Kod mene na Astri sam izbacio to kao platno ili koji je već materijal sa donje strane haube, iznad motora. Sad je tu lim samo. Ono staro je baš trulo bilo...

Uloga toga je toplotna izolacija i izolacija od buke?

Jel o tome pišete ovde, ili nečemu prema kabini?

Sent from my Motorola Edge 50 Fusion using Tapatalk

Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14289
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša »

Zvučna izolacija. Sa njom je u kabini za nijansu tiše nego bez nje, pogotovo kod dizelaša (od kojeg i potiče).
Korisnikov avatar
Gazu
Reactions:
Postovi: 2720
Pridružio se: 08 Feb 2022, 00:31
Garaža: Opel Astra G 1.6i-16V
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Gazu »

Hvala!

Sent from my Motorola Edge 50 Fusion using Tapatalk

Arogan
Reactions:
Postovi: 188
Pridružio se: 28 Jul 2019, 18:57

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Arogan »

Re: Gazu
Moje pitanje od pre par dana za eventualnu ugradnju izolacije požarnod stuba na Punta 2 upravo potiče zbog iskustva sa Astrom H.
Moja je 2011,, klasik (čudno, i punto mi je klasik), 1,6 16v, 115 ks, najgora oprema, nema izolaciju haube.
Pre neki dan u Subotici, vidim neki čovek na starijoj Astri H podigao haubu, i nešto vuče u motornom prostoru. Kad ono, više od pola kopči izolacije požarnog stuba se vremenom odlomioo i ispalo, pa se izolacija više od polovine odkačila od požarnog stuba i prekrila slternator. Čovek je popizdeo i hteo da je odlomi i izvadi celu izolaciju. Pomogao sam mu i skalperom sam isekao od ivice izolacije do rupa za cevi, da bi izolacija mogla da izađe van. Njegova Astra ima mnogo bolju opremu od moje pa ima i izolaciju haube, iako je benzinac, ali malo stariji i slabiji (105 KS, 1,6 16v).

Kada smo mu skinuli izolaciju haube odlučili smo da se provozamo u oboje kola pa da uporedimo, on ima samo izolaciju haube a ja samo izolaciju požarnog zida.
Pod pretpostavkom da imamo istu buku guma i motora, njemu se mnogo glasnije čuje buka točkova, maltene kao kod punta koji isto nema uzolaciju požarnog stuba. Takođe mu je nešto glasniji motor ali ne u tolikoj meri.
MOJ ZAKLJUČAK: Na smanjnje buke mnogo više utiče izolacija požarnog stuba nego izolacija haube. Zbog toga sam i potegao pitanje ugradnje izolacije požarnog stuba u punta.
Korisnikov avatar
Gazu
Reactions:
Postovi: 2720
Pridružio se: 08 Feb 2022, 00:31
Garaža: Opel Astra G 1.6i-16V
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Gazu »

Hvala, to mi je baš zanimljivo sad bilo da pročitam!

Nije mi drago što je čovek kroz to prošao, ali baš su me interesovala ta poređenja. I jbt, da ti to sranje napravi problem na putu...

Sent from my Motorola Edge 50 Fusion using Tapatalk


Arogan
Reactions:
Postovi: 188
Pridružio se: 28 Jul 2019, 18:57

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Arogan »

Re: Gazu

On je bio lokalac u Subotici, i po govoru i po tablici, ja sam bio na proputovanju, hvala Bogu kola su me poslužila. Ali da ne pričamo o Astri više, nego da pohvalim punta jer je njegova tema: Astra mi je do sada bila 3 (tri) puta na šlepu za 13,5 godina(dva puta u garantnom roku, ne znamo šta je bilo oba puta kada smo je istovarii u ovlašćenom servisu upalila na pola ključa a dijagnostika nije ništa pokazivala. Treći put crkao alternator (potpuno nenajvljeno, to im je mana) i stao u bulevaru i na 1,5 sat sam zakrčio saobraćaj kod Metropola😔).
Punto za 15 godina 0 (nula) puta na šlepu, a ima duplo veću kilometražu😀.
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14289
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša »

Takođe i moj. Imao sam recimo crkavanja benzinske pume koja bi auto sa čisto benzinskim motorom ostavila nepokretnim ali ja sam upalio direktno na plin i nastavio dalje.
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12176
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax »

Ni Astre G, ni Puntad, nista nikad nije stalo, nadam se da i nece....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14289
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša »

Punto je jako jednostavan i vrlo pouzdan auto, plus vi tučete jako male kilometraže. Moj samo što nije okrenuo 250.000 km
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12176
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax »

Presla je Zastava 10, 160k, a astra dizelka oko 200k.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Arogan
Reactions:
Postovi: 188
Pridružio se: 28 Jul 2019, 18:57

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Arogan »

Kad smo već kod unapređena (koje još uvek nema ni Saša) šta mislite o:
- Korubama (zadnjim, naravno). Da li odabrati nove ili polovne i da li na otpadima mogu da se nađu originalni šrafovi za njih,
- (za Sašu) - Planiraš 3 klika(odnosno 3-5 klika je standardno) ručice migavaca. Da li planiraš polovan amblender od bolje opremljenih (u kom slučaju bi možda mogao i da dobiješ izbor intrevala povremenog uključenja brisača na desnoj ručici (sada je to fisirano na oko 5-6 sekundi otprilike)) illi planiraš onaj dodatak "iz Kine", u tom slučaju da li imaš saznanja kako se pokazao (ipak nije ti fabrika predvidela‚tako) ?
- Donja zaštita motora ...
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12176
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax »

Ja sam stavio korube, nisam ih ni srafio stoje na vezanicama, vec 5 godina. Kupio sam nove.
moja lista upgrade:
-zadnje korube
-vufer
-auto podizac levog stakla
-zadnja lampica u gepeku
-sediste od Peugeota 508
-alarm
-original nosaci za krov
-rez set tockova
-lk
-mp3
-senzori za parkiranje
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14289
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša »

Ne postoji takav ablender za Punta tako da bi to moralo nešto da se budži sa nekog drugog modela a to ne volim. Imam kupljen mali uređaj (ne znam sada tačno čijeg je porekla, nabavljen je u Mađarskoj) koji to omogućava kada se doda na originalnu instalaciju.

Zadnje korube nisam i neću dodavati, nemaju nikakvu posebno korisnu svrhu. Ni fabrika ih nije stavila ni na jednog Punta.
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12176
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax »

Odlicna stvar da ne preseku crevo goriva, pored toga sto stiti podvozje od kamencica. Mada Punto truli na pragovima koji su ispred...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48129
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Geza »

Stavi zavesice.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Odgovori