Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
- Gazu
- Postovi: 2720
- Pridružio se: 08 Feb 2022, 00:31
- Garaža: Opel Astra G 1.6i-16V
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Taman kad se pominje izolacija haube, da pitam. Kod mene na Astri sam izbacio to kao platno ili koji je već materijal sa donje strane haube, iznad motora. Sad je tu lim samo. Ono staro je baš trulo bilo...
Uloga toga je toplotna izolacija i izolacija od buke?
Jel o tome pišete ovde, ili nečemu prema kabini?
Sent from my Motorola Edge 50 Fusion using Tapatalk
Uloga toga je toplotna izolacija i izolacija od buke?
Jel o tome pišete ovde, ili nečemu prema kabini?
Sent from my Motorola Edge 50 Fusion using Tapatalk
- Saša
- Postovi: 14289
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Zvučna izolacija. Sa njom je u kabini za nijansu tiše nego bez nje, pogotovo kod dizelaša (od kojeg i potiče).
- Gazu
- Postovi: 2720
- Pridružio se: 08 Feb 2022, 00:31
- Garaža: Opel Astra G 1.6i-16V
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Hvala!
Sent from my Motorola Edge 50 Fusion using Tapatalk
Sent from my Motorola Edge 50 Fusion using Tapatalk
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Re: Gazu
Moje pitanje od pre par dana za eventualnu ugradnju izolacije požarnod stuba na Punta 2 upravo potiče zbog iskustva sa Astrom H.
Moja je 2011,, klasik (čudno, i punto mi je klasik), 1,6 16v, 115 ks, najgora oprema, nema izolaciju haube.
Pre neki dan u Subotici, vidim neki čovek na starijoj Astri H podigao haubu, i nešto vuče u motornom prostoru. Kad ono, više od pola kopči izolacije požarnog stuba se vremenom odlomioo i ispalo, pa se izolacija više od polovine odkačila od požarnog stuba i prekrila slternator. Čovek je popizdeo i hteo da je odlomi i izvadi celu izolaciju. Pomogao sam mu i skalperom sam isekao od ivice izolacije do rupa za cevi, da bi izolacija mogla da izađe van. Njegova Astra ima mnogo bolju opremu od moje pa ima i izolaciju haube, iako je benzinac, ali malo stariji i slabiji (105 KS, 1,6 16v).
Kada smo mu skinuli izolaciju haube odlučili smo da se provozamo u oboje kola pa da uporedimo, on ima samo izolaciju haube a ja samo izolaciju požarnog zida.
Pod pretpostavkom da imamo istu buku guma i motora, njemu se mnogo glasnije čuje buka točkova, maltene kao kod punta koji isto nema uzolaciju požarnog stuba. Takođe mu je nešto glasniji motor ali ne u tolikoj meri.
MOJ ZAKLJUČAK: Na smanjnje buke mnogo više utiče izolacija požarnog stuba nego izolacija haube. Zbog toga sam i potegao pitanje ugradnje izolacije požarnog stuba u punta.
Moje pitanje od pre par dana za eventualnu ugradnju izolacije požarnod stuba na Punta 2 upravo potiče zbog iskustva sa Astrom H.
Moja je 2011,, klasik (čudno, i punto mi je klasik), 1,6 16v, 115 ks, najgora oprema, nema izolaciju haube.
Pre neki dan u Subotici, vidim neki čovek na starijoj Astri H podigao haubu, i nešto vuče u motornom prostoru. Kad ono, više od pola kopči izolacije požarnog stuba se vremenom odlomioo i ispalo, pa se izolacija više od polovine odkačila od požarnog stuba i prekrila slternator. Čovek je popizdeo i hteo da je odlomi i izvadi celu izolaciju. Pomogao sam mu i skalperom sam isekao od ivice izolacije do rupa za cevi, da bi izolacija mogla da izađe van. Njegova Astra ima mnogo bolju opremu od moje pa ima i izolaciju haube, iako je benzinac, ali malo stariji i slabiji (105 KS, 1,6 16v).
Kada smo mu skinuli izolaciju haube odlučili smo da se provozamo u oboje kola pa da uporedimo, on ima samo izolaciju haube a ja samo izolaciju požarnog zida.
Pod pretpostavkom da imamo istu buku guma i motora, njemu se mnogo glasnije čuje buka točkova, maltene kao kod punta koji isto nema uzolaciju požarnog stuba. Takođe mu je nešto glasniji motor ali ne u tolikoj meri.
MOJ ZAKLJUČAK: Na smanjnje buke mnogo više utiče izolacija požarnog stuba nego izolacija haube. Zbog toga sam i potegao pitanje ugradnje izolacije požarnog stuba u punta.
- Gazu
- Postovi: 2720
- Pridružio se: 08 Feb 2022, 00:31
- Garaža: Opel Astra G 1.6i-16V
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Hvala, to mi je baš zanimljivo sad bilo da pročitam!
Nije mi drago što je čovek kroz to prošao,
ali baš su me interesovala ta poređenja. I jbt, da ti to sranje napravi problem na putu...
Sent from my Motorola Edge 50 Fusion using Tapatalk
Nije mi drago što je čovek kroz to prošao,

Sent from my Motorola Edge 50 Fusion using Tapatalk
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Re: Gazu
On je bio lokalac u Subotici, i po govoru i po tablici, ja sam bio na proputovanju, hvala Bogu kola su me poslužila. Ali da ne pričamo o Astri više, nego da pohvalim punta jer je njegova tema: Astra mi je do sada bila 3 (tri) puta na šlepu za 13,5 godina(dva puta u garantnom roku, ne znamo šta je bilo oba puta kada smo je istovarii u ovlašćenom servisu upalila na pola ključa a dijagnostika nije ništa pokazivala. Treći put crkao alternator (potpuno nenajvljeno, to im je mana) i stao u bulevaru i na 1,5 sat sam zakrčio saobraćaj kod Metropola
).
Punto za 15 godina 0 (nula) puta na šlepu, a ima duplo veću kilometražu
.
On je bio lokalac u Subotici, i po govoru i po tablici, ja sam bio na proputovanju, hvala Bogu kola su me poslužila. Ali da ne pričamo o Astri više, nego da pohvalim punta jer je njegova tema: Astra mi je do sada bila 3 (tri) puta na šlepu za 13,5 godina(dva puta u garantnom roku, ne znamo šta je bilo oba puta kada smo je istovarii u ovlašćenom servisu upalila na pola ključa a dijagnostika nije ništa pokazivala. Treći put crkao alternator (potpuno nenajvljeno, to im je mana) i stao u bulevaru i na 1,5 sat sam zakrčio saobraćaj kod Metropola
Punto za 15 godina 0 (nula) puta na šlepu, a ima duplo veću kilometražu
- Saša
- Postovi: 14289
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Takođe i moj. Imao sam recimo crkavanja benzinske pume koja bi auto sa čisto benzinskim motorom ostavila nepokretnim ali ja sam upalio direktno na plin i nastavio dalje. 

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ni Astre G, ni Puntad, nista nikad nije stalo, nadam se da i nece....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Saša
- Postovi: 14289
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Punto je jako jednostavan i vrlo pouzdan auto, plus vi tučete jako male kilometraže. Moj samo što nije okrenuo 250.000 km
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Presla je Zastava 10, 160k, a astra dizelka oko 200k.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Kad smo već kod unapređena (koje još uvek nema ni Saša) šta mislite o:
- Korubama (zadnjim, naravno). Da li odabrati nove ili polovne i da li na otpadima mogu da se nađu originalni šrafovi za njih,
- (za Sašu) - Planiraš 3 klika(odnosno 3-5 klika je standardno) ručice migavaca. Da li planiraš polovan amblender od bolje opremljenih (u kom slučaju bi možda mogao i da dobiješ izbor intrevala povremenog uključenja brisača na desnoj ručici (sada je to fisirano na oko 5-6 sekundi otprilike)) illi planiraš onaj dodatak "iz Kine", u tom slučaju da li imaš saznanja kako se pokazao (ipak nije ti fabrika predvidela‚tako) ?
- Donja zaštita motora ...
- Korubama (zadnjim, naravno). Da li odabrati nove ili polovne i da li na otpadima mogu da se nađu originalni šrafovi za njih,
- (za Sašu) - Planiraš 3 klika(odnosno 3-5 klika je standardno) ručice migavaca. Da li planiraš polovan amblender od bolje opremljenih (u kom slučaju bi možda mogao i da dobiješ izbor intrevala povremenog uključenja brisača na desnoj ručici (sada je to fisirano na oko 5-6 sekundi otprilike)) illi planiraš onaj dodatak "iz Kine", u tom slučaju da li imaš saznanja kako se pokazao (ipak nije ti fabrika predvidela‚tako) ?
- Donja zaštita motora ...
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ja sam stavio korube, nisam ih ni srafio stoje na vezanicama, vec 5 godina. Kupio sam nove.
moja lista upgrade:
-zadnje korube
-vufer
-auto podizac levog stakla
-zadnja lampica u gepeku
-sediste od Peugeota 508
-alarm
-original nosaci za krov
-rez set tockova
-lk
-mp3
-senzori za parkiranje
moja lista upgrade:
-zadnje korube
-vufer
-auto podizac levog stakla
-zadnja lampica u gepeku
-sediste od Peugeota 508
-alarm
-original nosaci za krov
-rez set tockova
-lk
-mp3
-senzori za parkiranje
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Saša
- Postovi: 14289
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ne postoji takav ablender za Punta tako da bi to moralo nešto da se budži sa nekog drugog modela a to ne volim. Imam kupljen mali uređaj (ne znam sada tačno čijeg je porekla, nabavljen je u Mađarskoj) koji to omogućava kada se doda na originalnu instalaciju.
Zadnje korube nisam i neću dodavati, nemaju nikakvu posebno korisnu svrhu. Ni fabrika ih nije stavila ni na jednog Punta.
Zadnje korube nisam i neću dodavati, nemaju nikakvu posebno korisnu svrhu. Ni fabrika ih nije stavila ni na jednog Punta.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Odlicna stvar da ne preseku crevo goriva, pored toga sto stiti podvozje od kamencica. Mada Punto truli na pragovima koji su ispred...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Stavi zavesice.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...


