Suska se da bi 2016 ili 17 r8 mogao dobiti v8 tdi, a verovatno ce vratiti i v10 ponovo u proizvodnju


Послато са GT-N7100
dobro, znaci mislimo na isti motor...goblin napisao:3.000ccm sa 3 turbine i 381KSdragan napisao:koji je to motor?goblin napisao:BMW ima svoj 5.0d motor
Ugradjuje se u BMW 5, 7 i X5/X6 a koristi oznaku 50d
BMW ga promovisa kao M verzija dizelasa pa ga tako i oznacavaju (npr 550xd M, X5 50d M), i uz njega obavezno ide 4x4 pogon (interesantno)
Sve u svemu monstrum na koji niko nema odgovor u toj kubikazi i BMW-u skidam kapu za takav motor. Jedino mi nije jasno zbog cege odbijaju da ga ugrade u 6 GC i to mi nikako nije jasno.
Osim verzije sa 35d motorom, svaki može da se naruči sa RWD pogonom. BMW u svakom modelu ugrađuje najsavremeniji automatik dok je kod Audija isti rezervisan samo za top modele (RS, SQ i 8ice). Audi dosta delova deli sa VW-om... kupiš A6 koji bi trebao da bude oličenje luksuza a u njemu motor iz Oktavije. Modeli sa FWD pogonom i CVT menjačem ne pružaju veliko zadovoljstvo u vožnji itd.goblin napisao:Pa onda imamo istuaciju da se odredjene verzije novog BMW 4 uopste ne mogu poruciti bez 4x4 pogona.
Mi se u principu slazemo, posebno je bitna tvoje poslednja recenica.Risto napisao:Gobline,
ova tvoja prica za Audi i pricu "vidis i oni uzimaju 4x4" meni ne pije vodu. Napravio je i BMW auto sa FWD, Mercedes ima FWD modele vec 15+ godina, ali to im po meni nije prednost nego samar tradiciji i bezanje od sustine onog sto predstavlja BMW.
To sto vecina nemackih domacica, koje voze isti auto kao i ja, nemaju pojma da je njihov auto RWD, i da postoje izvesne koncepcijske razlike izmedju BMW serije 1 i ostalih kompaktnih automobila, po meni nije opravdan razlog da BMW u iducoj generaciji "ubije" poslednji RWD kompakt.
4x4 pogon, kako god se zvao, ima izvesne prednosti nad RWD ili FWD automobilima ali isto tako donosi neke mane. Logicno je da auta sa 400+ ks imaju problem sa trakcijom u RWD konfiguraciji i tu je 4x4 pogon od pomoci. Ali ja ne vidim da se FWD bolje vozi od RWD-a, pricu o snegu i sl. smo prezvakali, to su jedine prednosti FWD-a uz bolju ponudu prostora nazad. Isto tako RWD je bolje balansiran, lepse se vozi, manje je sklon problemima sa podupravljanjem itd. Iskreno, meni je voznja RWD-a neuporedivo zanimljivija od voznje FWD automobila. Sama cinjenica da vozim RWD auto mi cini taj auto "posebnijim" i zanimljivijim od ekvivalenta sa FWD pogonom.
Ja i sada kada odem kuci, provozam W203 pa Passata B7 i idalje mislim da je Benz, sa 10 godina vise na plecima, mnogo zanimljiviji auto za voznju (143 vs 140 ks). Ja recimo glavnu razliku izmedju BMW/MB automobila i ostalih vidim upravo u RWD-u kao bonus faktoru koga dobijes kupovinom recimo C klase/3-ke u odnosu na A4. Kada naprave BMW keca sa FWD-om, tada ga necu smatrati nesto boljim autom od A3/A klase![]()
P.S. Bolje je da postoje razliciti automobili, za svakog po nesto, nego da svi vozimo iste automobile (koliko god to VW zeleo)...
Upravo tako, sve si lepo objasnio.dragan napisao:dobro, znaci mislimo na isti motor...goblin napisao:3.000ccm sa 3 turbine i 381KSdragan napisao:koji je to motor?goblin napisao:BMW ima svoj 5.0d motor
Ugradjuje se u BMW 5, 7 i X5/X6 a koristi oznaku 50d
BMW ga promovisa kao M verzija dizelasa pa ga tako i oznacavaju (npr 550xd M, X5 50d M), i uz njega obavezno ide 4x4 pogon (interesantno)
Sve u svemu monstrum na koji niko nema odgovor u toj kubikazi i BMW-u skidam kapu za takav motor. Jedino mi nije jasno zbog cege odbijaju da ga ugrade u 6 GC i to mi nikako nije jasno.
ako zanemaris bmw glupavo oznacavanje modela/motora, onda nema razloga da se poredi sa bilo cim drugim nego sa 6tocilindricnim motorima drugih proizvodjaca, i tu kao sto si i sam rekao niko nema odgovor na njega. i ne samo na njega i ne samo sad, nego gledajuci desetak godina unazad bmw dizele, otkako je 2l dizel svecano prvi put bio jaci od 2l benzinca 163 vs 150ks, niko drugi nema adekvatan odgovor u smislu performansi na bmw dizel motore. da se razumemo, niti sam bmw fanboy niti dizel fan jos manje, ali je realno tako.
i u 2l zapremini bmw vec neko vreme pravi motor sa skoro 110ks/l...
sad se karte malo mesaju, downsizing bas uzima maha ( pa i taj 3l dizel sa 381ks je neki downsizing zar ne ), gube se cilindri, videcemo kako ce to izgledati ubuduce, mada vec lici da ce bmw i tu imati uglavnom glavnu rec. fauve koncern tek treba da ozbiljnije krene sa tim manjim motorima, merc se ogrebao od renoa za njihov 1.5dci, bmw je vec izradio trocilindricni 1.5, i to prilicno dobar, imao sam prilike da se uverim u to...
merc je dosta dao na razvoj motora, ali prvo benzinaca, a verujem da ce i nova generacija dizela biti sasvim dobra, i to bolja u praksi nego na papiru kao sto je to sa mercom cesto slucaj...
bice zanimljivo u skorijoj buducnosti, bar za ljubitelje cadjavaca
O kakvoj tradiciji zadnjeg pogona pises. Oces da ti nabrojim koji sve krisevi imaju zadnji pogon? A ono sto nude Rols i Bently neces naci nigde drugo.stefanan napisao:Pa kao sto si napisao da Majbah nije mogao da se ugura u drustvo gde su RR i Bentli upravo zbog te tradicije, tako je i zadnji pogon stvar prestiza i tradicije,koju se BMW i MB trude da zadrze (a Audi je nema)
Ali naravno da u takvim limuzinama treba ponuditi kao opciju (neki lik iz bmw-a je cini mi se i priznao da ce sledeci M5 imati opciju 4x4)
Daleko nesigurniji osecaj za volanom naspram A8/S8 (posadovao sam i jedan i drugi auto).HKS napisao:A kakve je to probleme S63 imao po kisi?