Stranica 263 od 263

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 01 Okt 2025, 18:57
od Arogan
Bax napisao: 30 Sep 2025, 19:37 To se sve otvara ko od sale
U pravu si, malo pre sam ga otvorio i zatvorio ravnim šrafcigerom iz alata u rez točku.
Ovi neki fini lopovi, vratili čep na mesto i još ga i zaključali (da mi je znati zbog koga su ga zaključali😀).
Bitno je da ne moram da menjam ulivno crevo jer ga nisu isekli, od sada ću da sipam za 1.500 din umesto 3.000, biće malo više mulja u filteru pumpe goriva, ali takav je život …

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 01 Okt 2025, 19:40
od elMaestro
Uvek sam više pizdeo na ove sitne krađe gde debili naprave veću štetu nego što košta to što su ukrali. Od svih protivzakonitih dela, mislim da kod tih batine najviše poente imaju.

Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 01 Okt 2025, 20:34
od Saša
Zato je TNG zakon - sipam benzina samo za 1000 din čim se upali lampica rezerve i to je to. Vozim tako godinama. Ako im je stalo do tih desetak litara benzina i ne mrzi ih da to izvlače - neka im. Ne zaključam čep uopšte niti imam bravu na njemu.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 01 Okt 2025, 20:39
od Bax
I ne zivis na NBG. Ne kradu ni ovde u gradu....

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 01 Okt 2025, 20:55
od BigMazzy
Zato sad postoji capless fuel tank i mirna Bačka. Nema čepa, nema ključa.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk


Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 01 Okt 2025, 21:59
od dragvorl
Ja imam to na autu iz 2012.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 02 Okt 2025, 06:29
od nidza
Nema tu spasa, ako se spreči otvaranje poklopca na bilo koji način, isećiće creva. Nema seče ruku više nažalost za krađu.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 02 Okt 2025, 06:50
od Bax
Parkiras uza zid ako je moguce

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 11 Okt 2025, 12:45
od dekiv68
Da li Punto ima tzv. peti kočioni cilindar tj. regulator rasporeda kočione sile kočnica na prednjoj i zadnjoj osovini, u zavisnosti od opterećenja osovina. Pitam jer mi na kočionim valjcima, na zadnjoj osovini prikazuje nedovoljnu kočionu silu i na ručnoj i na nožnoj kočnici kada je gepek neopterećen.
Da li je u ovom slučaju do tog regulatora ili do kočionih paknova, koji su fabrički i prešli oko 132.000km

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 11 Okt 2025, 13:49
od Geza
Mislim da ima verzija sa ABS-om. Javiće se neko ko bolje zna.
Dok nisu uveli kamere obavezno je neko sedeo pozadi prilikom tehničkog pregleda.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 11 Okt 2025, 15:19
od dragvorl
Obicno sa ABSom ne bi trebali da imaju.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 11 Okt 2025, 16:02
od snork
Ja imam Z10 sa ABS-om i nisam imao problema na tehničkim pregledima.

Zašto pišem ovu poruku: :) proveri svakako paknove. Pre godinu dana, na 90300 km, bio sam u servisu zbog ručne, koja je počela da koči dosta loše. Majstor je ustanovio da sajla jeste "zapekla", ali i da od kočionih paknova, po njegovim rečima "skoro ništa nije ostalo". Zamenjeno i jedno i drugo.