Pa poneki put je otkljucaj, cisto da se malo ulje prodrma unutar cilindra (ako je sa uljem) takodje obrisi one stapove gde ulaze unutar amortizera a pre ukljucenja amortizacije, jer ako se nakupe prasine tada cesce stradaju semerinzi na vrhu prilikom hoda amortizera.
Konkretno, kocenje sa diskom ili V-breakom na malim brzinama se i ne oseti neka razlika, mogucnost da se dozira sila kocenja je uvek prisutna, dakle osetis momenat taman koliko ti treba da zakocis a da ne preteras t.j.da ne blokira tocak dakle slicno kao i sa V-breakom. Ono sto moze tebi biti od posebne vaznosti je sledece, moment sile savijanja(kada kocis sa diskom) na viljusci je veci jer je i krak veci, pogledaj gde su kociona kljesta u odnosu na V-break te samim tim su i veca naprezanja na savijanje u zoni vrata viljuske tacnije kod donje solje u ramu.
Edit:Inace na ovoj slici sto si stavio disc kocnice se povlace sajlom a ne fluidom dakle od jeftinijih su.
aleksa napisao:Moj sledeci bajs ce sigurno biti sa diskovima, vrhunska stvar!
Nego, jel moze neko da mi kaze... da li i kako ovaj korman moze da se podigne?
Ispod lule imas vec podloske (spejsere) sumnjam da bi mogao podmetanjem jos kojeg da dobijes nesto visu poziciju, postoji mogucnost da uzmes pod vecim uglom imalo duzu lulu ili da uzmes onu stelujucu pa da podesis ugao koji tebi odgovara.
Skini onaj poklopac sa srafom iznad lule pa vidi koliko je lula starija od vrata viljuske, ako je visa od nje jedno 5-6mm onda nemoj nista podbacivati, ako je skoro poravnata sa gornjom ivicom lule onda bi mogao neku tanju od 5mm da podbacis.