Mislim da je jako lose sto smo se uhvatili ovako skupog auta da diskutujemo, ali ebi ga sada, generalno po meni isto pravilo vazi i kod jeftinijih vozila, a svojevremeno sam to pricao i kada je neko hteo da kupi polovan SX4, ista je situacija. Takod da ne zamerite, ali da zavrsim sa Herojem ovo gadjanje desetinama hiljada e
Xepoj87 napisao:
Lazo,ajde ne preteruj sa tih 70.000e...
Vec sam ti rekao da navodis najjeftinije stvari koje taj automobil ima kao da su najskuplje,a to je automatsko zatvaranje vrata i gepeka,koji uopste nisu skupi...
63.000e za klot,na to dodas 5.500e za M paket,3.200e za Nappa sedista,1.500e za xenone,3.500 za pro navigaciju,1.000e za iole normalno ozvucenje i eto ti vec 15.000e ko iz sale,a to nije ni polovina onoga sto onaj auto ima... Vec sam ti rekao da dinamicko ogibljenje na tim kolima kosta 4.500e...
Pa bre,kod Bmw-a i onaj trim koji se nigde ne placa,placas 550e,za najosnovnije drvo...
Inace,gledao sam,kod nas je 6.000e skuplji Bmw 535D nego u Nemackoj,pa je i oprema jeftinija...
Ma ne preterujem casna rec
Pazi, ja razmisljam slicno kao i ti, apsolutno ne podnosim klot kola, i zaista insistiram na prepunim opremom, ali razumnom i smislenom opremom sigurno u to ne ubrajam TV funkciju za 2000e i zadnju kameru za 1200e...
I sad opet ne znam gde si iskopao da je u Srbiji 535D 63 000e kad evo ga u cenovniku, bez ikakvog popusta 59 990e:
http://www.bmw.rs/rs/en/general/lokalni ... ovnik.html
Zatim, malo si opet preterao sa cenama opreme

Evo konfigurisao sam ga (na Nemackom sajtu) i M paket je 4950e, a onda sa njim su kozna Sport sedista sa Dakota kozom 1310e (bez M paketa su preko 2000e!!!, ovu cenu vidis tek u poslednjem koraku kad sumiras sve), zatim PRO navigacija je 2800e ali je bussines 1800e (po meni nebitna razlika), Adaptive drive je 3200 (opet zbog M paketa), a Xenoni 930e, HiFi je 590 a HiFi Pro 980e. Tamo je pocetna cena bila 57 500e te kad sve tose sabere dobije se 71 700.
E sad ja ti opet kazem da na tu cenu ide zestok popust pogotovo ako ga ne konfigurises ti nego ga uzmes sa lagera sa slicnom opremom. Slazem se da gubis mogucnost konfiguracije, ali da se ne lazemo ni kupovinom onog polovnjaka ti ga ne konfigurises. Znas i sam da je Floyd svog platio dobrih 10-15% ispod kataloske vrednosti (tj kad ga sam konfigurises) i to covek nema neku vezu ili poseban nacin da dobije popust, zapravo svaki auto u salonu koji je na lageru a koji ne konfigurises samostalno je osetno jeftiniji od ovoga za koji otvoris konfigurator pa ga konfigurises. Drugim recima na tako konfigurisan auto ide sigurno 10% popusta, a veruj mi da mogu i mnogo veci popusti da se izboksuju ako imas neki bolji nacin.
Takodje koliko znam kola u Srbiji izlaze jeftinija nego u Nemackoj (mozda nije slucaj sa BMW).
Pazi, ja ne sporim da je taj lik platio onoga 93 000e (tim pre sto je tada bio nov model pa su i moguci popusti znatno ograniceni), samo kazem da danas treba biti budala pa ga platiti 93 000e. Mislim da je 80-85 000 apsolutni plafon za koliko bi se mogao nabaviti.
I na kraju, ajde cak i da uzmemo da on danas nov kosta 93 000e (ali sada sa 4 god garancije i besplatnog odrzavanja do 100 000km), a polovan sa 55 000km 64 000e, dakle 29 000e manje. Pa uporedimo sad mogucnost da uzmes identicnog ovakvog novog za 93 000e (dakle ovca si pa ga platis 93 000e) i kazemo da ce za godinu ipo dana i 55 000km on vredeti 29 000e manje. Takodje imas jaci i moderniji motor koji trosi 10-15% manje.
E sad pretpostavimo da kupis ovog za 64 000e, i sad se postavlja pitanje koliko ce on vredeti za godinu ipo dana, tj kada bude imao 3god i jos 55 000km tj ukupno 110 000km? Ja bih rekao da nikako nece kostati preko 40 000e? Takodje sa novim bi samo na gorivu ustedeo 1000e, imao bi pokrivena 3 mala servisa u tom periodu (1000e), takodje na polovnom bi ti sledila zamena kocnica, svecica, rashladne tecnosti, kocione tecnosti i mozda jos nesto (1000e otprilike). Takodje na novg bi imao garanciju svo vreme, dakle bar godinu dana vise nego na ovaj polovan (da ne racunam sto na kraju ostati jos 2.5god garancije i 45 000km odrzavanja sto takodje ima cenu ali cu zanemariti), a godinu dana garancije na ovaj auto kosta 1000e. I sad kad sve ovo saberemo, novi ce samo zato sto je nov, savremeniji ima ukljucene servise za narednih 55 000km ustedeti oko 1000e (gorivo) + 1000e (mali servisi), + 1000e (veliki) + 1000e (garancija) = 4000e samo na ustedi.
Kad se sumira sve, na novom bi izgubio 29 000e a na polovnom 24 000e (ako pretpostavimo da ces ga prodati za 40 000e, zaista ne mislim da ce vredeti vise) + 4000e gore opisanim troskovima dakle ukupno 28 000e.
I sad ti meni reci, ko bi ovde ispao pametniji, onaj ko kupi takav nov auto pa na njemu izgubi 29 000e ili onaj ko ga kupi polovnog pa na njemu izgubi 28 000e, na istom periodu i kilometrazi?
Zapravo, ja mislim da taj iz oglasa ne vredi preko 50 000e, i sumanjm da ce ga prodati za 64 000e, meni je oko 50 000e realno za taj auto.
Kljucna poenta svega:
Pazi jos jednu stvar, trziste polovnih auta se dosta promenilo u zadnjih par godina od kada smo ti i ja kupovali kola, sada su dobri polovnjaci dosta skuplji.
Moj auto je nov placen oko 50 000e (tj toliko je placen a i tada je toliko kostao nov u salonu), ja sam ga sa 4god i 120 000km platio oko 13 000e, sto je samo 25% njegove cene kao novog!!! To je bez ikakve dileme bila odlicna kupovina. Slicna situacija je bila i sa tvojim autom koga si ti ne secam se tacno sa koliko km (20-40 000km bese) platio dosta ispod 50% cene novog. To su bez dileme bile odlicne kupovine. Medjutim pogledaj ti danas ponudu, aktuelni modeli BMW-a (F10, F30, X5, X6 sa 120 000km se ne prodaju vise za 25% cene novog nego za oko 40-50% cene novog! Ogromna razlika u odnosu na pre par godina. Ne verujem da sada mozes da iskopas ponudu kao za tvoj auto, da za 40% cene novog dobijes auto sa tako malom kilometrazom. Kada dajes ovako neke primerke prepucane opremom, apsolutni iznos gubitka jeste ogroman (kad si pametan pa stavis TV funkciju od 2000e ne mozes da ne izgubis tih 2000e momentalno), ali relativni gubitak cak i za taj prepucani iz oglasa nije uopste tako veliki, oni i dalje za taj auto traze 70% cene novog!!! Opet da ponovim da si ti svoj sa nizom kilometrazom platio ispod 50% (ti mi mozes reci tacno koliko ja samo nagadjam).