Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21786
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI

Post od nidza »

Mnogo više primera ima gde su CR motori veoma trajni, pogledaj recimo JTD. Svuda se ide na uštedu, pa se negde malo pretera i eto ga epilog.

Tapatalk Pro
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI

Post od nikaragva »

Pa ne znam ko je tu koga, ali je GM sa Fiatom napravio dobar posao sa multijet motorima. I da imam para ko blata, ne znam koji bih dizel radije uzeo od njega.
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12130
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI

Post od Bax »

Najnoviji info, navodno nije propala pumpa visokog pritiska, vec pumpa u rezervoaru, i od nje su opiljci ?!?
Tj. u Bosh servisu su pregledali pumpu visokog pritiska i tvrde da je OK, a ovo za malu pumpu je pretpostavka...

Sent from my ZTE-SKATE
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
swemir
Reactions:
Postovi: 3877
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:52
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI

Post od swemir »

A zeravica je servis o kom sam pisao ako se secate kad je kolega imao problem sa turbinom na 1.6 hdi...
Znaci najlosije sto moze...

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12130
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI

Post od Bax »

Sve u svemu moja teza je tacna, nedo ti bog da imas problema sa majstorima.
Cim krene da zajebava auto, prodaja ako su ti zivci mili...
Nikome tu bas nije jasno sta se desava...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12130
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI

Post od Bax »

Uradjena je zamena "male" pumpe za gorivo.
Dijagnostika, pumpi, filter goriva i ruke 42.000din.

Pratimo s(r)tanje.

Tu je najzanimljivije, sto ustvari i dalje niko i nema pojma, da li nesto autu fali, posto tu malu pumpu i ne mogu da pregledaju, mogu samo da je zamene, pa reko aj nesto da menjaju, kad su vec sve rasklopili, a ne znaju gde je problem...

Samo vide posledicu u obliku tih opiljaka...

Navodno je Siemens sistem.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24656
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI

Post od dragvorl »

Meni nije jasno kako ti opiljci ne ostete CR pumpu ako vec ulecu u nju.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI

Post od methane.master »

Meni nije jasno čemu onda filter goriva ako opiljci tako prolaze?

Sent using Tapatalk
Širim haos!
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24656
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI

Post od dragvorl »

Zavisi gde se nalazi.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Heineken
Reactions:
Postovi: 6434
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
Lokacija: Šid, Srbija

Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI

Post od Heineken »

Bax napisao:Uradjena je zamena "male" pumpe za gorivo.
Dijagnostika, pumpi, filter goriva i ruke 42.000din.

Pratimo s(r)tanje.

Tu je najzanimljivije, sto ustvari i dalje niko i nema pojma, da li nesto autu fali, posto tu malu pumpu i ne mogu da pregledaju, mogu samo da je zamene, pa reko aj nesto da menjaju, kad su vec sve rasklopili, a ne znaju gde je problem...

Samo vide posledicu u obliku tih opiljaka...

Navodno je Siemens sistem.

Svi 1.6 TDi su valjda sa Siemens ubrizgavanjem...
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI

Post od methane.master »

Pa zar nije na kraju voda, pre ubrizgavanja?
Širim haos!
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12130
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI

Post od Bax »

Trebalo bi da je izmedju dve pumpe.
Ima tu dosta nelogicnosti u celoj prici, bojim se da ovo nije bilo zamlacanje drugara, da mu maznu lovu, ali sacekajmo...
Ne znam jel neko cuo da se benzinska pumpa u rezervoaru tako raspadne da ceo rezervoar bude pun opiljaka, pored toga tvrde da su mu merili kompresiju i pregledali dizne.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI

Post od ljubitelj »

Nisam cuo da se bas sama pumpa raspadne ali necega (opiljaka ?) ima od cetkica kao i samog kolektora rotora, i to je predvidjeno konstruktivno.
Sam filter benzina zadrzava sve preko 2 mikrona, 0.000002m, velicine cestice.

Dodano dizna kod tipicnog CR benzinca ime sito u samom kucistu.
Pricam za klasican Bosov sistem sa 3 bara pritiska.
Korisnikov avatar
djiuliju
Reactions:
Postovi: 1468
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:56
Garaža: Clio II ph2 1.2 16v
Lokacija: Jagodina

Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI

Post od djiuliju »

Gde ima 3 bara? Kod CR sistema?
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI

Post od ljubitelj »

ljubitelj napisao:
Dodano dizna kod tipicnog CR benzinca ime sito u samom kucistu.
Pricam za klasican Bosov sistem sa 3 bara pritiska.
Odgovori