
Polovnjak do 3000 e ili novo?
Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?
Nema pravila narode, gledajte samo da što manje troši! 

Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?
Lepo su ti predlozili, uzmo domaceg Logana, Punta, Sandera.
Gledaj da ima ispod 50.000 km, ja sam jednog takvog Z10 prodao kolegi i srecno se vozi vec skoro 3 godine. Ulozio je akumulator, hladnjak klime, termostat, jedan set guma, krpljene auspuha, jedna manzetns, i 3 servisa po 5000 din. Sad je na 80.000 km, u odlicnom stanju potrosnja na otvorenom 5,2 l benzina.
Gledaj da ima ispod 50.000 km, ja sam jednog takvog Z10 prodao kolegi i srecno se vozi vec skoro 3 godine. Ulozio je akumulator, hladnjak klime, termostat, jedan set guma, krpljene auspuha, jedna manzetns, i 3 servisa po 5000 din. Sad je na 80.000 km, u odlicnom stanju potrosnja na otvorenom 5,2 l benzina.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?
Jel 1,5dci u loganu ima probleme kao onaj u clio-u ?
Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?
Eno i onaj s mojim Loganom. Bez problema je prebacio 300.000 i gilja dalje. Od toga 225k na gas,nista na motoru i oko njega nije zezalo.Bax napisao:Lepo su ti predlozili, uzmo domaceg Logana, Punta, Sandera.
Gledaj da ima ispod 50.000 km, ja sam jednog takvog Z10 prodao kolegi i srecno se vozi vec skoro 3 godine....
Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?
Sasvim dobra, proverena mehanika.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?
Komša neki dan uzeo Logana 2005. sa plinom, 60.000Km, zimskim i letnjim setom točkova u odličnom stanju za 2000€. Po meni, odlična kupovina
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?
Vala bas, za te pare. Jedino korozija moze biti problem.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?
I Blackshadow je ubio preko 300kkm sa Loganom.
- Real Madrid
- Postovi: 23
- Pridružio se: 26 Okt 2014, 16:53
- Lokacija: Subotica
Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?
Ovaj mi ne izgleda loše:
http://www.polovniautomobili.com/oglas5 ... _ambiance/
U firmi imamo 5 Dacia Sandera sa 1,5 dci motorom. Motor je izdržljiv i podnosi svakodnevno vozikanje od kupca do kupca. Kažu da je motor odličan ali da je enterijer krš. Posle 100k km, sve krcka unutra, ižuljano je i izlizano. U garantnom roku je crkla kontakt brava za paljenje kola i brave za otključavanje. Redovan servis u ovlašćenom servisu se svaku put radi i delovi su cca 12.000 RSD, a ruke cca 5.000 RSD. Na svakom malom servisu se menjaju filteri kabine, goriva, vazduha, ulja, menja se ulje i metlice brisača i podloška čepa.
Jedino je bilo skuplje kada su se menjale prednje disk pločice, prednji diskovi, sijalice, filteri i brisači. Tada je sa rukama ceh bio oko 26.000 RSD
Ne znam samo koliko izađe veliki servis, ali prema pisanjima revije SAT, trebalo bi da je negde između 65 i 70 hiljada dinara.
Čini mi se da se Grandići jeftiniji za održavanje, barem prema rečima ljudi iz voznog parka.
Definitivno se svela pretraga na vozila koja su kupljena ovde i koja imaju poznatu istoriju servisiranja.
Pošto je manji bužet gledaću da vozilo bude u što boljem stanju.
Neću se zaletati nego ću pratiti oglase i pokušaću da ulovim dobar primerak.
Jedino ako Bax bude hteo da proda Astru benzinca onda ne moram toliko da tragam.
http://www.polovniautomobili.com/oglas5 ... _ambiance/
U firmi imamo 5 Dacia Sandera sa 1,5 dci motorom. Motor je izdržljiv i podnosi svakodnevno vozikanje od kupca do kupca. Kažu da je motor odličan ali da je enterijer krš. Posle 100k km, sve krcka unutra, ižuljano je i izlizano. U garantnom roku je crkla kontakt brava za paljenje kola i brave za otključavanje. Redovan servis u ovlašćenom servisu se svaku put radi i delovi su cca 12.000 RSD, a ruke cca 5.000 RSD. Na svakom malom servisu se menjaju filteri kabine, goriva, vazduha, ulja, menja se ulje i metlice brisača i podloška čepa.
Jedino je bilo skuplje kada su se menjale prednje disk pločice, prednji diskovi, sijalice, filteri i brisači. Tada je sa rukama ceh bio oko 26.000 RSD
Ne znam samo koliko izađe veliki servis, ali prema pisanjima revije SAT, trebalo bi da je negde između 65 i 70 hiljada dinara.
Čini mi se da se Grandići jeftiniji za održavanje, barem prema rečima ljudi iz voznog parka.
Definitivno se svela pretraga na vozila koja su kupljena ovde i koja imaju poznatu istoriju servisiranja.
Pošto je manji bužet gledaću da vozilo bude u što boljem stanju.
Neću se zaletati nego ću pratiti oglase i pokušaću da ulovim dobar primerak.
Jedino ako Bax bude hteo da proda Astru benzinca onda ne moram toliko da tragam.

- Kuzmanovic
- Postovi: 15275
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?
Tih 65 hiljada za veliki servis je nerealno, to je mozda cena u ovlascenom servisu. U neovlascenom Renoovom servisu sam radio veliki servis na tom 1.5 dci motoru (sa 80ks) i izaslo me je oko 22 hiljade sa rukama.
Ove ruke koje kostaju 5 soma za mali servis necu ni da komentarisem, koliko bi uzeli da se menja set kvacila.
Sent from my Tesla TTL7 using Tapatalk
Ove ruke koje kostaju 5 soma za mali servis necu ni da komentarisem, koliko bi uzeli da se menja set kvacila.

Sent from my Tesla TTL7 using Tapatalk
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?
Ovi se drogiraju, cuj 65k za v.servis, pa mislim da toliko nije u porscheu za audija 
Послато са GT-N7100

Послато са GT-N7100
- Real Madrid
- Postovi: 23
- Pridružio se: 26 Okt 2014, 16:53
- Lokacija: Subotica
Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?
Dobio sam jednu ponudu koja me je navela na razmišljanje.
Radi se o Škodi Fabiji mk2 1.6 tdi 105 konja 2011 godište. Ne znam šta sve ima od opreme ali ima manuelnu klimu, prednje podizače, mp3, centralnu bravu, maglenke i dalje ne znam.
Deo bih dao odmah u kešu, deo bih pokrio kompenzacijom, a preostali deo u ratama prema dogovoru.
Kako su se pokazale ove dizelke?
Koliko troši, kakvi su troškovi redovnog održavanja...?
Voleo bih da saznam nešto o ovim kolima, a da se ne zalećem bez potrebe.
Tražio sam temu na forumu ali sam našao samo o Fabiji 1.2 tsi.
Pozdrav!
Radi se o Škodi Fabiji mk2 1.6 tdi 105 konja 2011 godište. Ne znam šta sve ima od opreme ali ima manuelnu klimu, prednje podizače, mp3, centralnu bravu, maglenke i dalje ne znam.
Deo bih dao odmah u kešu, deo bih pokrio kompenzacijom, a preostali deo u ratama prema dogovoru.
Kako su se pokazale ove dizelke?
Koliko troši, kakvi su troškovi redovnog održavanja...?
Voleo bih da saznam nešto o ovim kolima, a da se ne zalećem bez potrebe.
Tražio sam temu na forumu ali sam našao samo o Fabiji 1.2 tsi.
Pozdrav!
- srdjanyo
- Postovi: 3500
- Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
- Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: Polovnjak do 3000 e ili novo?
Ovi motori su se odlično pokazalli u eksploataciji.Inače,to je "novi" motor VW koji ih ugrađuje u skoro sve modele svojih brendova.Po meni,kao stvoren za autić veličine Fabije.Uz pravilno održavanje dosta može da pređe.
Raspitaj se o istorijatu auta,servisiranju i kvarovima.Obrati pažnju na trap,mikroprekidače,kvačilo i plivajući zamajac.Cena je verovatno preko 6k,zato zaslužuje da se dobro otvore oči i načulje uši.
Послато са LG-D373
Raspitaj se o istorijatu auta,servisiranju i kvarovima.Obrati pažnju na trap,mikroprekidače,kvačilo i plivajući zamajac.Cena je verovatno preko 6k,zato zaslužuje da se dobro otvore oči i načulje uši.

Послато са LG-D373
-
- Postovi: 6434
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?
Pisano je ovde o problemima sa ubrizgavanjem na 1.6 tdi, cini mi se da je Bax pisao o tome.