Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Nov je nov.
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Jbsh ga,ne znam koliko bih para morao da imam da bih kupio nov automobil,ali verujem da toliko bogat nikada necu biti 
Elem,moja savrsena kupovina je upravo ono sto sam ja (slucajno) uradio... Do 2 godine star auto i sa sto manjom kilometrazom,koja ne sme da prelazi 50.000km...
Ne verujem da cu ikada kupiti nov automobil. Barem sada tako razmisljam i tako zamisljam svoju buducnost.
Ako budem imao 100.000e,kupicu polovnu E63 AMG sa par hiljada kilometara u full opremi,umesto E63 AMG klota.
Ako budem imao 500.000e za automobile,kupicu 2,3 brutalna polovna,pre nego jedan nov.
Ako budem imao 20.000e za kola,opet cu kupiti polovan.
Ako budem imao 10.000e za kola,opet cu kupiti polovan.
Mislim da danas kupovinu iz inostranstva sa ovom smesnom carinom i neogranicenosti vizama zaista ne treba iskljuciti.
Jeste malo komplikovanije,ali nista katastrofalno...
Ne vidim sta bi tako strasno moglo da bude razlicito na automobilu od 20.000km i na novom...
Sve moguce popravke ili sta god se mogu videti. S obzirom da je kasko obavezan za 90% automobila,posto je toliko kupljeno na lizing, te garancija takodje zahteva odrzavanje i sve popravke u ovlascenom servisu,svi podatci ce biti u bazi servisa. Ne vidim kako bih nesto strasno mogao da pogresim... Nista vise nego sa novim kolima.
Takodje,nista ne bih protiv imao ni za automobile sa vecom kilometrazom,ali je tu jasno u sta se covek upusta i da nikoga nije nadmudrio,nego se kockao i kupio automobil koji zapravo ima razumnog razloga toliko malo da kosta.
Sve ovo ne znaci da sam protiv kupovine novog automobila. I tu vidim logiku jednako jaku kao ova moja logika.

Elem,moja savrsena kupovina je upravo ono sto sam ja (slucajno) uradio... Do 2 godine star auto i sa sto manjom kilometrazom,koja ne sme da prelazi 50.000km...
Ne verujem da cu ikada kupiti nov automobil. Barem sada tako razmisljam i tako zamisljam svoju buducnost.
Ako budem imao 100.000e,kupicu polovnu E63 AMG sa par hiljada kilometara u full opremi,umesto E63 AMG klota.
Ako budem imao 500.000e za automobile,kupicu 2,3 brutalna polovna,pre nego jedan nov.
Ako budem imao 20.000e za kola,opet cu kupiti polovan.
Ako budem imao 10.000e za kola,opet cu kupiti polovan.
Mislim da danas kupovinu iz inostranstva sa ovom smesnom carinom i neogranicenosti vizama zaista ne treba iskljuciti.
Jeste malo komplikovanije,ali nista katastrofalno...
Ne vidim sta bi tako strasno moglo da bude razlicito na automobilu od 20.000km i na novom...
Sve moguce popravke ili sta god se mogu videti. S obzirom da je kasko obavezan za 90% automobila,posto je toliko kupljeno na lizing, te garancija takodje zahteva odrzavanje i sve popravke u ovlascenom servisu,svi podatci ce biti u bazi servisa. Ne vidim kako bih nesto strasno mogao da pogresim... Nista vise nego sa novim kolima.
Takodje,nista ne bih protiv imao ni za automobile sa vecom kilometrazom,ali je tu jasno u sta se covek upusta i da nikoga nije nadmudrio,nego se kockao i kupio automobil koji zapravo ima razumnog razloga toliko malo da kosta.
Sve ovo ne znaci da sam protiv kupovine novog automobila. I tu vidim logiku jednako jaku kao ova moja logika.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Sportski auto kao sto su AMG, S, ili M, pogotovu ne bih ni pogledao polovne.
Prvo, zato sto to niko ne kupuje da ga mazi i pazi, pa je za njega 50kkm mozda kao 150 na nekom R4 dizelu a drugo, sto takav auto i stednja nikako ne idu u istoj recenici.
Nije isto 20.000km u rent a car agenciji i kod jednog coveka koji ga je vozio svaki dan na autoputu do posla i nazad (samo sto neznam zasto bi neko za takve potrebe uzeo nov auto i preprodao za godinu dana kad moze da ga vozi 5 godina jer je to period dok mu garancija sve pokriva).
Prvo, zato sto to niko ne kupuje da ga mazi i pazi, pa je za njega 50kkm mozda kao 150 na nekom R4 dizelu a drugo, sto takav auto i stednja nikako ne idu u istoj recenici.
Pa nista ako nije kidan i unistavan od samog starta.Xepoj87 napisao:Ne vidim sta bi tako strasno moglo da bude razlicito na automobilu od 20.000km i na novom...
Nije isto 20.000km u rent a car agenciji i kod jednog coveka koji ga je vozio svaki dan na autoputu do posla i nazad (samo sto neznam zasto bi neko za takve potrebe uzeo nov auto i preprodao za godinu dana kad moze da ga vozi 5 godina jer je to period dok mu garancija sve pokriva).
Poslednja izmena od Floyd u 06 Mar 2012, 15:20, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Možeš i ovako da postaviš stvari.
Neko prodaje automobil koji ima pređenih 20,000 km. Postavlja se pitanje da li to čini zato što mu se može(dosadio auto) ili zato što ima neki skriveni razlog(havarisan, poplavljen itd). Ti si teškom mukom zaradio 100,000 EUR i dozvolićeš sebi da uopšte kreneš da razmišljaš na tu temu? Ok, neko hoće, ali potpuno je razumljivo da neko neće.
Neko prodaje automobil koji ima pređenih 20,000 km. Postavlja se pitanje da li to čini zato što mu se može(dosadio auto) ili zato što ima neki skriveni razlog(havarisan, poplavljen itd). Ti si teškom mukom zaradio 100,000 EUR i dozvolićeš sebi da uopšte kreneš da razmišljaš na tu temu? Ok, neko hoće, ali potpuno je razumljivo da neko neće.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Pa naravno, odnosno ja ne znam nikog ovde i u FR ko ima veliku lovu a gleda da ustedi tako sto kupi polovnjaka.
A to "i da imam uzeo bi dva" mi lici na onaj vic..
Mujo da li bi ti jednom opalio Brenu il kozu dvaput a Mujo odgovara Brena je Brena al dvaput je dvaput.
Naravno otisli smo mnogo u filozofiju i uhvatili se nekih retkih i preskupih modela koji se mnogo ne doticu sirokih narodnih masa osim onih koji bi preko polovne luks limuzine na mala vrata usli u dzet set drustvo
A to "i da imam uzeo bi dva" mi lici na onaj vic..
Mujo da li bi ti jednom opalio Brenu il kozu dvaput a Mujo odgovara Brena je Brena al dvaput je dvaput.
Naravno otisli smo mnogo u filozofiju i uhvatili se nekih retkih i preskupih modela koji se mnogo ne doticu sirokih narodnih masa osim onih koji bi preko polovne luks limuzine na mala vrata usli u dzet set drustvo

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Pravi primer dobre kupovine su Lakijeva trojka, Kretencetova C klasa, Dulexova C klasa i ML, Slobin 206...
Moze da se vrti prica iz razlicitih uglova, ali oni su ustedeli debele pare, a lepo se vozaju vec duze vreme...
Moze da se vrti prica iz razlicitih uglova, ali oni su ustedeli debele pare, a lepo se vozaju vec duze vreme...
- BobRock
- Moderator
- Postovi: 739
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Octavia 1.9 TDI A5 FL,Kia Ceed 1.4 2014
- Lokacija: Batajnica
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Bez obzira na sve uslove kupovine vozila budimo iskreni- najbitnija stavka kod auta je da se sto manje kvari i da te nikad ne ostavi na putu. Sve drugo je sporedno kad ti se to desi, onda mu dzaba i sto je lep i napucan opremom itd.
Uvek sam za nov jer time smanjujete mnoge rizike i stvari na najmanju mogucu meru.
1. Garanacija (uvek bolje imati nego nemati)
2. Mene licno smara sto i na pumpu moram da idem, a ne da uvek imam neku stvar koja me ceka da sredim,kupim,popravim (kod novog auta sam barem 3-4 godine miran i to sam spreman da platim)
3. Prilikom kupovine novog auta biram sve detalje koji meni odgovaraju (boju,motor, opremu...)
4. Niko me nece ubediti da je sediste u kome je neko sedeo 5 godina biti isto udobno kao novo, da ce karoserija koja je pregurala 150.000 km biti cvrsta i udobna kao nova itd...
5. Polovan auto je po meni kao lutrija - mogu ekonomski proci bolje nego sa novim a mogu i gore - a posto nisam kockar, ne zelim da trazim auto 2 meseca po placevima, gubim vreme i zivce - spreman sam da platim tu razliku u ceni.
6. Svaki moj auto vec posle 50.000 km nije bio isti kao nov, posle 100.000 km jos manje. Mislim da sve ima svoju cenu samo je pitanje koliko nekome takve stvari znace inace bi svi vozili ili nove ili polovne ili jedan isti auto
Uvek sam za nov jer time smanjujete mnoge rizike i stvari na najmanju mogucu meru.
1. Garanacija (uvek bolje imati nego nemati)
2. Mene licno smara sto i na pumpu moram da idem, a ne da uvek imam neku stvar koja me ceka da sredim,kupim,popravim (kod novog auta sam barem 3-4 godine miran i to sam spreman da platim)
3. Prilikom kupovine novog auta biram sve detalje koji meni odgovaraju (boju,motor, opremu...)
4. Niko me nece ubediti da je sediste u kome je neko sedeo 5 godina biti isto udobno kao novo, da ce karoserija koja je pregurala 150.000 km biti cvrsta i udobna kao nova itd...
5. Polovan auto je po meni kao lutrija - mogu ekonomski proci bolje nego sa novim a mogu i gore - a posto nisam kockar, ne zelim da trazim auto 2 meseca po placevima, gubim vreme i zivce - spreman sam da platim tu razliku u ceni.
6. Svaki moj auto vec posle 50.000 km nije bio isti kao nov, posle 100.000 km jos manje. Mislim da sve ima svoju cenu samo je pitanje koliko nekome takve stvari znace inace bi svi vozili ili nove ili polovne ili jedan isti auto

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Rece covek koji je kupio Deltu HF, i koji ce da sredjuje svaku sitnicu na njoj? 

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
@BobRock
@Next
Ti teoretski mozes da ustedis na matorom polovnjaku sa velikom kilometrazom ali u praksi ne mora da znaci.
U Srbiji je odrzavanje u neovlascenim servisima relativno jeftino ali u CH svaka vanredna popravka, posebno kod premiuma, moze da kosta cetvorocifreno.
Tamo se automatik reparira za 1500e a ovde je potrebna zamena koja nije ispod 8000e.
Set kvacila u Srbiji ti je lupam 300e a ovde 1300e itd. plus se vozis u polovnom automobilu.
Navescu ti jedan primer:
http://www.autoscout24.ch/Search/Detail ... hid=621250
Sta me boli patka sto za iste pare imam 3 godine star naprcani A5 3.2 sa 100kkm ako ga je neko za to vreme kidao bez milosti pa ga vratio lizing kuci da ga ja kupim i servisiram
Ovako lepo mogu da uzmem ovaj auto (koji je jeftiniji jer je sa lagera), uzivam u novom autu i besplatnom odrzavanju narednih 5 godina i 100kkm.
Pristao bi da nemam neke posebne dodatke u autu u zamenu za sigurnost.
Problem je kad neko ima para za nov auto ali svesno skace na vecu klasu...to nije usteda vec bacanje para.

@Next
Ti teoretski mozes da ustedis na matorom polovnjaku sa velikom kilometrazom ali u praksi ne mora da znaci.
U Srbiji je odrzavanje u neovlascenim servisima relativno jeftino ali u CH svaka vanredna popravka, posebno kod premiuma, moze da kosta cetvorocifreno.
Tamo se automatik reparira za 1500e a ovde je potrebna zamena koja nije ispod 8000e.
Set kvacila u Srbiji ti je lupam 300e a ovde 1300e itd. plus se vozis u polovnom automobilu.
Navescu ti jedan primer:
http://www.autoscout24.ch/Search/Detail ... hid=621250
Sta me boli patka sto za iste pare imam 3 godine star naprcani A5 3.2 sa 100kkm ako ga je neko za to vreme kidao bez milosti pa ga vratio lizing kuci da ga ja kupim i servisiram

Ovako lepo mogu da uzmem ovaj auto (koji je jeftiniji jer je sa lagera), uzivam u novom autu i besplatnom odrzavanju narednih 5 godina i 100kkm.
Pristao bi da nemam neke posebne dodatke u autu u zamenu za sigurnost.
Problem je kad neko ima para za nov auto ali svesno skace na vecu klasu...to nije usteda vec bacanje para.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Mesate ustedu sa ovim mladim polovnjacima i mesate jos mnoge stvari. Jednostavno ne postoji kontraargument ni za nov auto ni za polovan jer je u pitanju stvar individue i njegovog odnosa prema autu. Ja bih recimo uzeo mladji polovnjak i celu ustedu spucao u odrzavanje i konveriziju u neki M/S/RS/AMG model i uradio mnoge stvari koje bi ga ulepsale i sredile, da se izdvaja iz mase drugih. Druga stvar na koju recimo ne racunam ako uzimam polovan auto je kako je vozen i dokle ce jos ici. Ako ga ja dobro proverim, majstor, servis, vidim stanje delova koji se habaju u eksploataciji i nesto crkne onda jbg, to pripisujem visoj sili i baksuzu i teram dalje. Pogotovo ako se uzima nesto sa 20 hiljada km, ako tu rikne nesto e onda jbg.
Vise sam se naslusao prica gde problem prave novi automobili, stari po mesec dana nego 'polovnjaci'. Polovnjak pod navodnicima jer je polovnjak samo po kilometar satu, po ostalom svemu se ne razlikuje od novog.
Vise sam se naslusao prica gde problem prave novi automobili, stari po mesec dana nego 'polovnjaci'. Polovnjak pod navodnicima jer je polovnjak samo po kilometar satu, po ostalom svemu se ne razlikuje od novog.
- BobRock
- Moderator
- Postovi: 739
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Octavia 1.9 TDI A5 FL,Kia Ceed 1.4 2014
- Lokacija: Batajnica
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Pa da ima nova da se kupi ja bi uzeoNexT napisao:Rece covek koji je kupio Deltu HF, i koji ce da sredjuje svaku sitnicu na njoj?

-
- Postovi: 142
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:37
- Lokacija: Novi Sad
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Probao sam polovne, probao sam nove. Kvari mi se i jedno i drugo. Tako me hoće. Kod polovnog se naplaćam, kod novog ne. Izbor je lak, samo da imam dovoljno para. Ali o tome više na drugoj temi 

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Ne znam da li je neko napisao staru dobru, ali i Henry Ford je rekao da je najbolji auto-nov auto.
Znaci ne Ford, nego nov.
Najveci problem je u SRB sto je situacija takva kakva je. Floyd i Laki sigurno imaju potpuno drugaciju perspektivu od nas ovde.
Ja recimo o autu i od 10 000e ne mogu ni da sanjam. Nemam za to mogucnosti. Vecina ljudi oko mene isto tako.
Za vecinu ljudi kao ja, standard je auto do/oko 5000. Znaci raspon godista za polovne od 2001-2003(malo mladji polovnjaci), i za nove koji mogu da se kupe (ako ih ima u toj ceni)
Znaci standard je auto star preko deset godina! Auto koji kad se kupuje, sigurno ga cekaju svi servisi itd itd.
Ja recimo ne volim Z10/Punta posto smatram da nisu nekog kvaliteta.
Medjutim, u ovoj situaciji, ja bih isto izabrao punta.
Znam za one price: golf 4 ili astra G ce da sahrani 5 takvih puntica i sta ti ja znam. Ali ko kupi polovnjaka, za recimo 6000e, a o puntu ni ne razmislja posteno, taj je, u najmanju ruku lucidan.
Naravno, ako stavljamo punta u grupu porodicnih automobila.
Znaci ne Ford, nego nov.
Najveci problem je u SRB sto je situacija takva kakva je. Floyd i Laki sigurno imaju potpuno drugaciju perspektivu od nas ovde.
Ja recimo o autu i od 10 000e ne mogu ni da sanjam. Nemam za to mogucnosti. Vecina ljudi oko mene isto tako.
Za vecinu ljudi kao ja, standard je auto do/oko 5000. Znaci raspon godista za polovne od 2001-2003(malo mladji polovnjaci), i za nove koji mogu da se kupe (ako ih ima u toj ceni)
Znaci standard je auto star preko deset godina! Auto koji kad se kupuje, sigurno ga cekaju svi servisi itd itd.
Ja recimo ne volim Z10/Punta posto smatram da nisu nekog kvaliteta.
Medjutim, u ovoj situaciji, ja bih isto izabrao punta.
Znam za one price: golf 4 ili astra G ce da sahrani 5 takvih puntica i sta ti ja znam. Ali ko kupi polovnjaka, za recimo 6000e, a o puntu ni ne razmislja posteno, taj je, u najmanju ruku lucidan.
Naravno, ako stavljamo punta u grupu porodicnih automobila.
What i do for the livin'? I live for the livin'.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10691
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Puka slučajnost je bila da od prijatelja kupim auto sa 40.000 km a koji je, opet potpuno slučajno, od prvog dana održavao moj drugar koji radi u ovlašćenom Peugeot servisu. Na sve to, auto kao da sam ja birao, dakle nikakav kompromis po pitanju motorizacije, opreme, izgleda... Sve se desilo u času kada sam hteo da odustanem od praćenja oglasa i obilaženja placeva i kada sam počeo da razmišljam o novom Swiftu. Prošao sam dobro, isto kao što sam dobro prošao i sa Puntom, koji sam takođe kupio sa 40.000 km, ali i pored pozitivnih iskustava sa takvim kolima na prvo mesto stavljam i uvek ću stavljati novo.NexT napisao:Pravi primer dobre kupovine su Lakijeva trojka, Kretencetova C klasa, Dulexova C klasa i ML, Slobin 206...