

Kružni u centru, noćna mora. Jebe ga onaj pesacki prelaz 20m dalje. Kad bi napravili neki most ili podzemni prolaz, sve bi bolje funkcionisalo.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Više ne prelazim pa mi se ne isplati da išta menjam, sem da se oslobodimo jednog auta.ljubitelj napisao: 11 Avg 2024, 09:45 I naravno prodaš ta 2 SUS koja imaš kao veliki trošak jer svakodnevno prelaziš dosta kilometara pa je to još više vidljiva ušteda. Zašto tebi matematika ogromne uštede ne odgovara?
Hvala, to me je baš zanimalo.kami napisao: 11 Avg 2024, 14:11 Što se tiče toplotne pumpe, moj nije imao. Pričam u prošlim vremenu jer sam ga prodao juče, pa tražim sad novo EV. Potrošnja leti, sad kad je bas toplo 35+ bude oko 14kWh/100km moje vožnje. Zimi 20kWh/100km. Kada je napolje ispod 30C troši 12.5-13kWh/100km.
Kao što napisah, u eco modu zimi ispod 0C meni troši 20kWh, stim da meni auto stoji napolje. Ujutru na prvo paljenje, trenutna potrošnja bude 7kWh i krene da pada. U eco modu grejač troši 2kW/h, dok u normal modu troši 3.5kW/h. Klima je smešan potrošač. Na prvo paljenje, auto na Suncu troši 1kW/h, za održavanje trosi 400w/h. Po ADAC-u trosi 30kWh, a ja mogu da kažem i 60, zašto?
Imao sam punjač za 230v utičnicu.
Moj sam prodao sa 141.000km, u garanciji do 160.000km ili 1.2027. moj je imao garanciju jer je imao kompletnu servisnu istoriju iz VW.
Uvezen je od preko.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
To u teoriji. U praksi, retko ko se ogrejao u EV.kami napisao: 12 Avg 2024, 22:53 Drugačiji je feeling grejanja kod EV u odnosu na SUS motore. Ako EV podesis na 22C onda će to biti 22C, a ne kao kod SUS gde gruva 50C na izduvu, a tamo negde hladi... Ne znam kako bih opisao taj osećaj.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk