E pa onda je sve jasnije. Mislim da ce Puntisa bez problema da upali.ljubitelj napisao:Sada sam nasao u uputstvu na italijanskom na strani 64 pise da je minimalni pritisak gorivao 0.70bara a mi to nismo imali jer nije bila ni spojena pumpa za gorivo. Dakle, to mora da se prvo vrati i elektricki poveze na instalaciju.
Nije ni doslo gorivo do motora.
Potopljeni Punto - povratak u život
-
- Site Admin
- Postovi: 1910
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Da trebalo bi da je jasnije.
Punto je pametan pa ima senzor koji javlja pritisak. Naivno sam pomislio da ce mozda biti dovoljno da se samo sipa direktno dizel u filter goriva.
Ne moze ocito nista dok se ne kompletira kako je fabrika zamislila.
Kako rece Paja kada vratimo pumpu idemo na popravni ispit.
Punto je pametan pa ima senzor koji javlja pritisak. Naivno sam pomislio da ce mozda biti dovoljno da se samo sipa direktno dizel u filter goriva.
Ne moze ocito nista dok se ne kompletira kako je fabrika zamislila.
Kako rece Paja kada vratimo pumpu idemo na popravni ispit.
-
- Site Admin
- Postovi: 1910
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Obavezno zakacite tablu. Ne mora njegova. Moze i neka pozajmljena sa otpada i sl. Nece vam radi bord jer treba da se upari ECU table sa autom, ali ce vam raditi lampice za imobilajzer, alternator , temperaturu i sl sto je vise nego pozeljno.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Ako je samo do pumpe onda smo na konju.
Nego, ja ću verovatno u ponedeljak u Šabac pa bih mogao da pokupim neke tapacire za vrata. Ajde neko ko je sarađivao sa fiat otpadima nek zove i nek vidi koji je red veličina para.
Nego, ja ću verovatno u ponedeljak u Šabac pa bih mogao da pokupim neke tapacire za vrata. Ajde neko ko je sarađivao sa fiat otpadima nek zove i nek vidi koji je red veličina para.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Sada sam nasao, preko onoga sto smo skinuli, table sa elektro instalacijama kabine, dobija napajanje sa kontakt brave "multitimer" (body computer kako ga zovu u manualu) preko plave zice a na body computer je nakacen onaj prsten.
Onda Body preko CAN BUS posalje kod glavnom ECU motora, preko petlje koja se formira na airbag kompjuteru.
Pri probi je plava zica bila otkacena, na 3metra od auta u onoj skalameriji pa nije ni teoretski mogao da upali. Preko te plave zice se napaja i konektor za dijagnosticki uredjaj.
Sve u svemu mora komplet da se vrati elektro instalacija koja je skinuta pre dalje smislene probe.
Nije tacna informacija da moze bez table-konzole definitivno.
Onda Body preko CAN BUS posalje kod glavnom ECU motora, preko petlje koja se formira na airbag kompjuteru.
Pri probi je plava zica bila otkacena, na 3metra od auta u onoj skalameriji pa nije ni teoretski mogao da upali. Preko te plave zice se napaja i konektor za dijagnosticki uredjaj.
Sve u svemu mora komplet da se vrati elektro instalacija koja je skinuta pre dalje smislene probe.
Nije tacna informacija da moze bez table-konzole definitivno.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Računaj na 25€ po vratima.paja napisao:Nego, ja ću verovatno u ponedeljak u Šabac pa bih mogao da pokupim neke tapacire za vrata. Ajde neko ko je sarađivao sa fiat otpadima nek zove i nek vidi koji je red veličina para.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



-
- Site Admin
- Postovi: 1910
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Jel ima uopšte tapacira kao što su na klasiku? Obično po otpadima imaju oni plavi teško ti crni.....
Sent from my PMP5101C_QUAD using Tapatalk
Sent from my PMP5101C_QUAD using Tapatalk
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Treba proveriti šta ima da se nađe. Moram da priznam da mi 25€/kom deluje skupo kad oba prednja sedišta plaćamo 50€.
Nego, hoćemo li polako da pravimo plan za sledeće okupljanje.
Sale treba da skine klimatizaciju i da je odnese kući. Kad se to skine ostaje praktično skroz ogoljena unutrašnjost. To bi, po meni, trebalo iskoristiti da se sve detaljno opere i očisti i da se stavi novi filc na požarni zid, što znači da bi trebalo kupiti filc.
Pitanje je da li ima svrhe skidati rđu sa onog lima iznad osovine voana. Ako ćemo to da radimo sada je prava prilika.
Od mehanike nema mnogo šta da se radi. Može da se promeni kočiono ulje i ulje u menjaču.
Nego, hoćemo li polako da pravimo plan za sledeće okupljanje.
Sale treba da skine klimatizaciju i da je odnese kući. Kad se to skine ostaje praktično skroz ogoljena unutrašnjost. To bi, po meni, trebalo iskoristiti da se sve detaljno opere i očisti i da se stavi novi filc na požarni zid, što znači da bi trebalo kupiti filc.
Pitanje je da li ima svrhe skidati rđu sa onog lima iznad osovine voana. Ako ćemo to da radimo sada je prava prilika.
Od mehanike nema mnogo šta da se radi. Može da se promeni kočiono ulje i ulje u menjaču.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Ima na polivnim automibilima jedan Nislija, prodaje izolaciju samolepljivu
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Aj nađi i baci link. Lakše ćeš ti naći nego ja koji ne znam šta tačno tražim.
- Uroš S.
- Postovi: 11003
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Taj filc jako podseća na azmafon, a on nije skup, mislim da je ispod 200din po kvadratu, za taj tanji.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Cene sam našao vrteći oglase, pravo stanje jedino da se proveri telefonom. Samo, velika je verovatnoća da je potražnja za delovima velika, što bi otpadi mogli dobro da unovče.
http://www.polovniautomobili.com/oglas2598188/fiat/
http://www.polovniautomobili.com/oglas4 ... iat_punto/
http://www.polovniautomobili.com/oglas2 ... _delovima/
I treći put da ponovim.
Havarisani Punto Classic je najbolji za čerupanje delova.
http://www.polovniautomobili.com/oglas2598188/fiat/
http://www.polovniautomobili.com/oglas4 ... iat_punto/
http://www.polovniautomobili.com/oglas2 ... _delovima/
I treći put da ponovim.

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Primamo donacije i rećićemo veliko hvala.Geza napisao: Havarisani Punto Classic je najbolji za čerupanje delova.

Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Nema puno toga sta je potrebno
Unutrasnjost, ins tabla, ostalo moze da se opere
Unutrasnjost, ins tabla, ostalo moze da se opere