
Neki od nas treba jos dobrano da sazre da bi vozili nesto jace, tu sebe stavljam na prvo mesto. Ne vrede tu roditelji, sve je u glavi.
Ovde leži suština, ne mislim na tebe lično već uopštenoNeo napisao:Evo ja prvi, sa maltene nikakvim iskustvom, kad procenim da je sigurno.
Zato ja "procenjujem" na pravcu, gde zdravim razumom mogu da zakljucim da nema nikog oko mene. Lepo kazem, krivine ne procenjujem, tu idem na sigurnonuk napisao:Ovde leži suština, ne mislim na tebe lično već uopštenoNeo napisao:Evo ja prvi, sa maltene nikakvim iskustvom, kad procenim da je sigurno.
Ja sam još gori.Gaginh0 napisao:Ja bih verovatno i dan danas rizikovao da imam neki auto 200+ks, povuce te, ...
Neki od nas treba jos dobrano da sazre da bi vozili nesto jace, tu sebe stavljam na prvo mesto...
Zaustavni trag se povecava na kvadrat u odnosu na brzinu... 3 puta veca brzina je 9 puta duzi trag kocenja. Matematiku i fiziku sam uvek obozavaoDelija napisao:Trojke, gde si to nasao?
Nema mi bas logike posto je u idealnim uslovima kocenje sa 100 km/h do 0 reda velicine 40-50 m...
Da su isli i 150 km/h u tih 80 m bi dobrano smanjili brzinu.
Sta ako ti pukne guma?Neo napisao:Zato ja "procenjujem" na pravcu, gde zdravim razumom mogu da zakljucim da nema nikog oko mene. Lepo kazem, krivine ne procenjujem, tu idem na sigurnonuk napisao:Ovde leži suština, ne mislim na tebe lično već uopštenoNeo napisao:Evo ja prvi, sa maltene nikakvim iskustvom, kad procenim da je sigurno.