Servis - Razno
- Darko
- Postovi: 9435
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Servis - Razno
Sa starim fabrickim egr-om sam imao problem jer je imao neke deformacije pa je pustao na spoju i kroz ventilaciju ulazili gasovi u kabinu.
Uzeo pre par dana novi egr (magneti marelli) bukvalno jedan dan je radilo ok, posle se pojavili problemi: ima knedlu na nizim obrtajima, osecaj kao da ima turbo lag, posle probije i povuce, i na leru radi nemirnije i cini mi se da sporije dize temp motora.
Verovatno tu lezi odgovor zasto cena novih egra varira od 6 do 29k din.
Nemam zelju da uzimam opet novi egr i trosim novac (eventualno mogu probati da reklamiram ovaj ali i to skidanje i stavljanje kod mehanicara vise puta me kosta) pa razmisljam da to blokiram i ne razmisljam vise o tome.
Cuo sam za to sporije grejanje motora i ne znam koja je tu konkretna razlika u praksi. Jtd se ionako zimi lose greje.
I ne znam kako ce se prolaziti tehnicki od jula kad budu ona famozna merenja.
Uzeo pre par dana novi egr (magneti marelli) bukvalno jedan dan je radilo ok, posle se pojavili problemi: ima knedlu na nizim obrtajima, osecaj kao da ima turbo lag, posle probije i povuce, i na leru radi nemirnije i cini mi se da sporije dize temp motora.
Verovatno tu lezi odgovor zasto cena novih egra varira od 6 do 29k din.
Nemam zelju da uzimam opet novi egr i trosim novac (eventualno mogu probati da reklamiram ovaj ali i to skidanje i stavljanje kod mehanicara vise puta me kosta) pa razmisljam da to blokiram i ne razmisljam vise o tome.
Cuo sam za to sporije grejanje motora i ne znam koja je tu konkretna razlika u praksi. Jtd se ionako zimi lose greje.
I ne znam kako ce se prolaziti tehnicki od jula kad budu ona famozna merenja.
Re: Servis - Razno
razlika u grejanju motora je neprimetna, vozio sam 3 jtd-a i uvek sam blokirao egr....ako ga blokiras na samom egr-u gde je vrlo prosto i pristupacno a to mozes i sam uraditi onda ti nece biti problem pred tehnicki da slines polocicu ako mislis da ce zbog toga zezati
blokiranje na egr-u je bukvalno posao od 10ak min na jtd.
mana blokade na samom egr-u je sto vremenom moze da procuri hladnjak egr-a (to mozda nece i nikad da se desi ali se desavalo i to je relativna stvar) zato je bolja opcija blokirati na samoj izduvnoj grani sto isto nije neki mnogo tezi posao ali tu znaju da zezaju srafovi koji cesto zapeknu pa moze biti jeba, ja sam na dva jtd-a uspeo na grani na trecem nisam pa samo na egr-u ali u svakom slucaju 90% vozaca jtd-a koji su blokirali egr blokirali su ga gore na samom egr-u

mana blokade na samom egr-u je sto vremenom moze da procuri hladnjak egr-a (to mozda nece i nikad da se desi ali se desavalo i to je relativna stvar) zato je bolja opcija blokirati na samoj izduvnoj grani sto isto nije neki mnogo tezi posao ali tu znaju da zezaju srafovi koji cesto zapeknu pa moze biti jeba, ja sam na dva jtd-a uspeo na grani na trecem nisam pa samo na egr-u ali u svakom slucaju 90% vozaca jtd-a koji su blokirali egr blokirali su ga gore na samom egr-u
- Darko
- Postovi: 9435
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Servis - Razno
Ja sam sad u corsokaku. Imam stari egr koji je funkciju obavljao ok ali je od dotrajalosti pusta gasove na nekim spojevima i to je ulazilo u kabinu i gusio sam se.
Sad imam montiran novi magneti marelli i vise nemam gasove u kabini ali ocigledno da ne obavlja funkciju kako treba jer od njegovog stavljanja motor mi je slogiran, ima knedlu na nizim rpm, lose radi na leru, sporo dize temperaturu. Ocigledno da je deo loseg kvaliteta.
Da uzimam opet nov, nemam zelju, pogotovo sto bih morao uzeti fabricki koji je oko 250e.
Hvala na objasnjenu @OMP, prenecu mehanicaru to sto si mi rekao.
Pretpostavljam da i on stavlja plocicu na sam egr.
Spomenuo si taj hladnjak, sta se desi dalje ako slucajno procuri?
Da li motor radi mirnije na leru kad se blokira egr i da li tada dimi vise ili manje?
Da li bude jos nekih ociglednih promena u radu motora?
Sad imam montiran novi magneti marelli i vise nemam gasove u kabini ali ocigledno da ne obavlja funkciju kako treba jer od njegovog stavljanja motor mi je slogiran, ima knedlu na nizim rpm, lose radi na leru, sporo dize temperaturu. Ocigledno da je deo loseg kvaliteta.
Da uzimam opet nov, nemam zelju, pogotovo sto bih morao uzeti fabricki koji je oko 250e.
Hvala na objasnjenu @OMP, prenecu mehanicaru to sto si mi rekao.
Pretpostavljam da i on stavlja plocicu na sam egr.
Spomenuo si taj hladnjak, sta se desi dalje ako slucajno procuri?
Da li motor radi mirnije na leru kad se blokira egr i da li tada dimi vise ili manje?
Da li bude jos nekih ociglednih promena u radu motora?
Re: Servis - Razno
Meni je na Stilu blokiran EGR, na prošlom tehničkom su mi rekli da su izduvni gasovi ok.
Sent from my 3310 using Tapatalk
Sent from my 3310 using Tapatalk
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Drasticna je razlika u grejanju sa blokiranim egrom, duplo maltene.
Zavisi koliko je hladno pa umesto 5 pocne za 10 minuta da greje i tako.
Naravno ako je egr los onda se nece primetiti ta razlika u grejanju, makar ne toliko izrazeno.
Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
Zavisi koliko je hladno pa umesto 5 pocne za 10 minuta da greje i tako.
Naravno ako je egr los onda se nece primetiti ta razlika u grejanju, makar ne toliko izrazeno.
Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
Primetices mirniji rad, bar je kod mene tako. Kada sam razmisljao da menjam, majstor mi je rekao da nema dobra iskustva sa zamenskim, i da je bolje da se zatvori.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
Re: Servis - Razno
trebalo bi da ima malo mirniji rad motora, ali to su neke razlike koje se mahom pripisuju subjektivnom osecaju, ja nisam primetio nikakve bitne razlike ni u radu ni u grejanju motora, jtd svakako jako sporo greje tako da je to nebitno, opet kazem na 3 motora sam to radio, nije bio jedan pa da kazem ajde nisam mozda kod tog konkretnog nesto primetio.....sto se dima tice kad blokiras egr dima nece biti ako je do tada postojao, ako i bude nesto sigurno nece u meri kao kad je egr u funkciji.....ovo pricamo naravno kad je egr prljav, zapusen, ne radi kako treba i sl., kad je egr cist i ispravan svakako motor ne treba da dimi.
- djors
- Postovi: 237
- Pridružio se: 10 Avg 2018, 18:25
- Garaža: Peugeot 407 2.0 hdi; Yamaha xj600 diversion
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Update, zvao majstor, gotovo... Repariran alternator (nije punio, pa zato nije hteo da upali), dopunjen aku, sve je ostalo ok, dosuto ulja šta je izbacio i montiran novi sprečavač prskanja ulja iz bloka, u narodu poznatiji kao ČEP


"If in doubt, flat out" C.McRae
- Darko
- Postovi: 9435
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Servis - Razno
Hvala omp. Sve mi je jasno.OMP napisao: 25 Mar 2021, 20:24 trebalo bi da ima malo mirniji rad motora, ali to su neke razlike koje se mahom pripisuju subjektivnom osecaju, ja nisam primetio nikakve bitne razlike ni u radu ni u grejanju motora, jtd svakako jako sporo greje tako da je to nebitno, opet kazem na 3 motora sam to radio, nije bio jedan pa da kazem ajde nisam mozda kod tog konkretnog nesto primetio.....sto se dima tice kad blokiras egr dima nece biti ako je do tada postojao, ako i bude nesto sigurno nece u meri kao kad je egr u funkciji.....ovo pricamo naravno kad je egr prljav, zapusen, ne radi kako treba i sl., kad je egr cist i ispravan svakako motor ne treba da dimi.
To je to. Ne gine mi blokiranje. Vec sam zakazao kod mehanicara. Trenutno ni ne vozim auto jer imam osecaj kao da vozim pokvareno vozilo. Videcu da li moze da vrati i blokira stari egr. A da novi egr pokusam da vratim u prodavnicu ili barem zamenim za nesto drugo.
- Blackshadow
- Postovi: 827
- Pridružio se: 22 Dec 2013, 01:41
- Garaža: W 211 2004 E200 NGT 163KS
- Lokacija: Voždovac
Re: Servis - Razno
Eto, ispade baš kao što rekoh, opuštenoBlackshadow napisao:Možda prođe bez drame, ovo alternaror, aku je opušteno
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
Kanis li pobijediti, ne smijes izgubiti!
Re: Servis - Razno
Darko, ne znam kako je kod tebe na motoru, ali kod mene na Peugeotu je bilo potrebno da se i softverski isključi EGR, kako ne bi prijavljivao grešku.
- Darko
- Postovi: 9435
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Servis - Razno
Isto i kod fiata mora softverski.
Jesi li ti testirao da li prolazis gasove na tehnickom?
Jesi li ti testirao da li prolazis gasove na tehnickom?
Re: Servis - Razno
Sad nisam. Ali sa neispravnim sam prolazio.
Re: Servis - Razno
Davai !!!! 
http://wynns.rs/diesel-pre-emission-test-treatment
Kupujem definitivno
Послато са MI 9 помоћу Тапатока

http://wynns.rs/diesel-pre-emission-test-treatment
Kupujem definitivno
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
- Puzo81
- Postovi: 3362
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Ako ti je potrebna prohrom pločica kao na 1.9JTD 85kw poklanjam ti je!Darko napisao: 26 Mar 2021, 11:23Hvala omp. Sve mi je jasno.OMP napisao: 25 Mar 2021, 20:24 trebalo bi da ima malo mirniji rad motora, ali to su neke razlike koje se mahom pripisuju subjektivnom osecaju, ja nisam primetio nikakve bitne razlike ni u radu ni u grejanju motora, jtd svakako jako sporo greje tako da je to nebitno, opet kazem na 3 motora sam to radio, nije bio jedan pa da kazem ajde nisam mozda kod tog konkretnog nesto primetio.....sto se dima tice kad blokiras egr dima nece biti ako je do tada postojao, ako i bude nesto sigurno nece u meri kao kad je egr u funkciji.....ovo pricamo naravno kad je egr prljav, zapusen, ne radi kako treba i sl., kad je egr cist i ispravan svakako motor ne treba da dimi.
To je to. Ne gine mi blokiranje. Vec sam zakazao kod mehanicara. Trenutno ni ne vozim auto jer imam osecaj kao da vozim pokvareno vozilo. Videcu da li moze da vrati i blokira stari egr. A da novi egr pokusam da vratim u prodavnicu ili barem zamenim za nesto drugo.
Ostala mi od 147.