Ja ne bih cutao ni da vozim Alfu ni Bentleya, ako mi auto nije pouzdan nije pa nije, jbg.
Medjutim, sa Njemcima stvarno nismo imali nijedan problem. Na Audiju je za sve ove godine crkla jedino klapna usisa koja je riknjavala svima na 3.0 motorima, a ona je svakako softverski ugasena (zatvorena, kako se vec pravilno kaze) chipovanjem, znaci trosak od 0 eura jer bih svakako stavio chip. Prije chipa je imao tuning box.
Na Golfu sam sa'ranio kvacilo i zamajac nakon 8 godina (mogli su jos da guraju ali su davali znakove potrosenosti, pogotovo kvacilo, zamajac i ne toliko), a auto je chipovan a ranije je imao tuning box i ne zelis da znas koliko ga drndam i ne pazim, jer se uglavnom vozi po gradu kilometar-2 pun gas pa ugasi i sve tako.
S druge strane, na recimo Juke-u dCi isto tako pisao sam, riknulo kvacilo na 12 000 km (ne fali nula), znao menjac da zakrci izmedju 3. i 4, crkao lezaj tocka pri nabadanju prve jace rupe (ok, to nije kvar sam od sebe ali sam nabo zilion takvih rupa Njemcima pa nista) itd...
Eto, to su svi "problemi" s mojim kolima u zadnjih 10 godina (imao sam jos kola u medjuvremenu bez ijednog kvara, npr. Smarta), a ne da ih ne stedim nego bi se krstio da vidis kako ih vozim.
Eh da pas mi je pokvario el. otvaranje gepeka na Q7 kad je istrcao naglo prije nego su se vrata otvorila do kraja, ako se i to racuna u kvar.
