dag81 napisao:U NSu ima lik koji radi samo A i B klase i ima delove za njih. Pa nije motor izvaditi bozje slovo majku mu. Odradis ga par puta, i posle to ide lagano. Ko ih radi radi ih, i to nije nikakav problem tom majstoru.
Istina nece svako da ih radi, ali nije nemoguce naci majstora
Kao i Smart, ima majstor koji samk rade Smart. I on ga resi sta god da je jako brzo, ovaj jedan kaze ako ne nadje kvar u 15 min iznervira se u fazonu, zna ih u dusu. A kad se pogleda sve je minijaturno i komplikovano.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Dobra stvar kad živiš u gradu je što ti je sve dostupno, pa tako i majstor koji se specijalizovao samo za A i B klasu. U mestu gde postoje dva stručnija majstora moraš pažljivo da izvidiš situaciju i zavisno od opterećenosti da dogovoriš sa njim radove na autu, pa makar to bila i zamena ulja. Recimo sada su strahovite gužve zbog velikog broja vozila koje vraćaju sa tehničkih pregleda, svaki majstor ima bar 10-15 automobila koji su na listi čekanja.
BigMazzy napisao: 22 Avg 2021, 09:50
Није тај мотор баук већ им узима dosta времена око самог скидања мотора.
Ево један клип, није нешто ал се види како то изгледа
Motor kao motor naravno nije problem nego baš to vadjenje iz auta, oduzima vremena i ne može da se naplati. Većini kad kažeš, a koji nisu upućeni u tematiku, koliko ti vremena treba jer moraš da vadiš motor vrv misle da ih lažeš i hoćeš da ih odereš.
Skoro sam pričao sa komšijom koji vozi istu tu A klasu i čovek nije imao pojma da mora da se vadi motor, kad sam mu rekao odmah je rekao nema šanse da to radim, realno auto mu je krš, ne vredi ni 800e pa mu se servis svakako i ne isplati da plati pola cene vrednosti auta, kaže voziću dok može ovako i kad stane ide na otpad ili u delove.
A170T napisao:Dobra stvar kad živiš u gradu je što ti je sve dostupno, pa tako i majstor koji se specijalizovao samo za A i B klasu. U mestu gde postoje dva stručnija majstora moraš pažljivo da izvidiš situaciju i zavisno od opterećenosti da dogovoriš sa njim radove na autu, pa makar to bila i zamena ulja.
Dobra stvar što tebe niko nije ograničio da moraš u ovlašćeni samo tu i tu i da te rebne uši da otpadaju, već možeš da odeš van svog mesta kod proverenog majstora i uradiš šta treba. Za dobrog majstora išao sam i u drugi grad.
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Ima jedan stariji majstor na telepu u ns sto radi samo a i b klase, bas ima gomilu u delovima i rastavljenih.
Dosta je povoljan sa cenama, neke stvari koje recimo po P.S.-u treba da se rastavi pola auta on je nasao foru da odradi nekako bez skidanja bez rastavljanja, a za neke druge stvari ono zameni za drugo.
Bio sam tamo jednom kada je drugaru crkao automatik na b200 2015, mislim da je zamena komplet menjaca za drugi polovan ispravan bila oko 500e, smesno za relativno mlad mercedes koji bije glas da je skup za odrzavanje.
Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji
A170T napisao:Dobra stvar kad živiš u gradu je što ti je sve dostupno, pa tako i majstor koji se specijalizovao samo za A i B klasu. U mestu gde postoje dva stručnija majstora moraš pažljivo da izvidiš situaciju i zavisno od opterećenosti da dogovoriš sa njim radove na autu, pa makar to bila i zamena ulja.
Dobra stvar što tebe niko nije ograničio da moraš u ovlašćeni samo tu i tu i da te rebne uši da otpadaju, već možeš da odeš van svog mesta kod proverenog majstora i uradiš šta treba. Za dobrog majstora išao sam i u drugi grad.
Otićiću i u drugi grad ako bude potrebno, ali tu opciju ostavljam ako baš nemam alternativu. Niš mi je u blizini, i tamo znam jednog Mercedes servisera. Ali opet zgodnije je kada u svako doba dana možes da svratiš do majstora i vidiš šta se dešava.
A170T napisao:Dobra stvar kad živiš u gradu je što ti je sve dostupno, pa tako i majstor koji se specijalizovao samo za A i B klasu. U mestu gde postoje dva stručnija majstora moraš pažljivo da izvidiš situaciju i zavisno od opterećenosti da dogovoriš sa njim radove na autu, pa makar to bila i zamena ulja.
Dobra stvar što tebe niko nije ograničio da moraš u ovlašćeni samo tu i tu i da te rebne uši da otpadaju, već možeš da odeš van svog mesta kod proverenog majstora i uradiš šta treba. Za dobrog majstora išao sam i u drugi grad.
Otićiću i u drugi grad ako bude potrebno, ali tu opciju ostavljam ako baš nemam alternativu. Niš mi je u blizini, i tamo znam jednog Mercedes servisera. Ali opet zgodnije je kada u svako doba dana možes da svratiš do majstora i vidiš šta se dešava.
Blago tebi to je sve što mogu da kažem, ni u Beogradu ne možeš dobrog majstora tek tako da nađeš u blizini. Za mene sa Vračara odlazak u Šimanovce ili u Mali Mokri Lug, gde još moram da dreždim dok ne završi jer povratak u Beograd nema smisla nikakvog, tamo nazad 2 sata - ko tebi u Niš. To za Opela dok sam vozio.
BigMazzy napisao: 22 Avg 2021, 09:50
Није тај мотор баук већ им узима dosta времена око самог скидања мотора.
Ево један клип, није нешто ал се види како то изгледа
Motor kao motor naravno nije problem nego baš to vadjenje iz auta, oduzima vremena i ne može da se naplati. Većini kad kažeš, a koji nisu upućeni u tematiku, koliko ti vremena treba jer moraš da vadiš motor vrv misle da ih lažeš i hoćeš da ih odereš.
Baš to, oni koji nisu upućeni u tematiku se frljaju te kako može jeftino da se prodje, te kako mogu očas posla da urade veliki servis...
Svuda ima specijalizovanih Mercedes servisa, prijatelj koji je imao 2 komada A klase mi je svojevremeno objasnio da u Sremčici, delu Beograda ima za Smart i A klasu jedan takav specijalizovani koji može da završi šta god treba.
A čitam predloge da sa juga Srbije ide još dalje u Novi Sad na servis, dobro da nije predloženo u Suboticu da ode...
1. Da li je po vasem misljenju za moj auto skup redovan servis kod neovlascenogservisera u iznosu od RSD 14.500,00 sa Knecht filterima (rekose ulje i svi filteri, ulje Castrol 5w30) za koje mi je receno da su "isti kao oni koje kupujem u Porsche-u" u smislu kvaliteta ? Isti ovaj servis u ovlascenom servisu u Novom Sadu kosta RSD 20.000,00. Meni deluje da jeste.
2. Da li moj auto ima GPF (za koji su mi rekli da postoji pa sam se blago sokirao ali naravno nisam to pokazao niti sam dovodio u pitanje to sto su rekli preko telefona). Mislim da nema.
Sta da ti kazem, meni ovlasceni, AC Boban, filter klime i vazduha, filter ulja, ulje, ruke, izadje oko 12 000.
Sto.se tice GPF-a, mislim da su naterali prpizvodjace u 2018, sredinom, da ga ubace. Ovi pre toga, ne verujem.
U ovlascenom je ponuda sa filterom ulja, vazduha i klime, pretpostavljam i u neovlascenom, mada nisu rekli, nisam ni pitao, samo rekose mali servis sa svim filterima, filter goriva se ne menja jos uvek valjda, ako bi ga ikada i menjali.
Zamena rashladne u ovom neovlascenom je 4500 dinara. Detaljan pregled auta 3000 dinara.
Kaze covek rashladna se menja na 4 godine, ja reko valjda na 5, on kaze na 4. U ovlascenom kazu da nije jos uvek po planu da se menja.