Ne brže od života!
Re: Ne brže od života!
Inace, ja sam ovih dana usporio voznju. Jutros vozim Cara Dusana u Zemunu, oko 50kmh maksimalno (ogranicenje 40 zbog skola) i u desnoj traci samo prolecu pored mene - od kombija do Yugica, minimum 80kmh. Em je usko, em na svakih 100m je znak sa decu na putu i 40kmh.
Svi se utrkuju na semaforima, a zmigavac je zaboravljen izgleda.
Svi se utrkuju na semaforima, a zmigavac je zaboravljen izgleda.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Ne brže od života!
Najkljucnije!cozmo napisao:Kljucne reci:
http://www.kurir-info.rs/sedmero-poginu ... nak-299821
"- Mi još utvrđujemo da li je vozač kamiona propisno obeležio svoje vozilo, a pošto je zaustavio kamion na mestu na kom je ugrozio bezbednost drugih vozača, određeno mu je policijsko zadržavanje - izjavio je Zvezdan Radojković, načelnik pančevačke policije."
i ovo:
"Moja deca su bila na slavlju kod rođake koja treba uskoro da se porodi. Popili su malo, veselili se, a gde su posle otišli ne znam, ali, eto, nisu se vratili."

Bio je pijan kao letva, molila sam decu da ne idu sa njim, ali je on samo zalupio vratima i odjurio dalje.
http://www.pressonline.rs/sr/vesti/hron ... 4%87a.html
Re: Ne brže od života!
Ne znam sta se izdesavalo, tj niko ne zna za sada, ali...cozmo napisao:Kljucne reci:
http://www.kurir-info.rs/sedmero-poginu ... nak-299821
"- Mi još utvrđujemo da li je vozač kamiona propisno obeležio svoje vozilo, a pošto je zaustavio kamion na mestu na kom je ugrozio bezbednost drugih vozača, određeno mu je policijsko zadržavanje - izjavio je Zvezdan Radojković, načelnik pančevačke policije."
i ovo:
"Moja deca su bila na slavlju kod rođake koja treba uskoro da se porodi. Popili su malo, veselili se, a gde su posle otišli ne znam, ali, eto, nisu se vratili."
1. kako on moze na odredjenom mestu da zaustavi kamion? Pa jbg, ako se isti pokvari, ne moze on da ga gura do prosirenja...
2. Ajde da uzmemo za primer da se njemu kamion pokvario, on upalio sva 4 i pokusavao ponovo da upali kamion, tj da nije ni stigao da izadje i postavio trougao itd...
Koliko ja znam - kriv je onaj koji udari od pozadi. Tj, on nije prilagodio voznju, on nije pazio, i on je udario. To je kao da je kamion morao naglo da zakoci, a on je udario u kamion bez kocenja....
3. Koliko sam cuo na TVu, nesreca se desila na preglednom delu puta, znaci nije kamion bio u krivini gde ga niko ne vidi, pa shvatis da stoji kad dodje na 10 metara.
Dakle, po meni je kriv ovaj koji je vozio opel, a ne vozac kamiona. Mozda nisam u pravu, al policija ce to utvrditi...
Cosmo, ja garantujem da bi sve islo sporije kada bi se semafori uskladjivali na 50-60km/h, a ne da treba da vozis 70-80 da bi uhvatio zeleni, jer ce te u suprotnom uhvatiti svaki semafor...
EDIT: sad tek vidim da ih je bilo 7 u Opelu... Pa nije ni cudo sto su izginuli...
Re: Ne brže od života!
Uskladjeni su na oko 50kmh, ja uvek prodjem normalno, ako uhvatim zeleno kod Saobracajne skole.NexT napisao: Cosmo, ja garantujem da bi sve islo sporije kada bi se semafori uskladjivali na 50-60km/h, a ne da treba da vozis 70-80 da bi uhvatio zeleni, jer ce te u suprotnom uhvatiti svaki semafor...
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Ne brže od života!
http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/331259 ... a-iz-dzipa
Povredama podlegla i treća devojka iz džipa
Požežanka Nina Petrović (21) podlegla je juče povredama zadobijenim u saobraćajnoj nesreći u mestu Gugalj, između Požege i Čačka, u kojoj su u nedelju ujutru poginule njene drugarice, sestre Slađana (24) i Julijana Mihajilović (21).
Ono sto je meni privuklo paznju je da je u pitanju Landcruiser. Kojom brzinom se kretao toliko masivan i dosta bezbedan dzip da su izginuli. Ili je brzina bila preko 120-130kmh ili se nisu vezali unutra.
Uzas u svakom slucaju. Pogotovo da devojka od 21 godinu seda za volan tako masivnog vozila. Ne kazem da zene ne treba da voze dzipove, naprotiv, ja ovde aludiram na vozacko iskustvo.
Povredama podlegla i treća devojka iz džipa
Požežanka Nina Petrović (21) podlegla je juče povredama zadobijenim u saobraćajnoj nesreći u mestu Gugalj, između Požege i Čačka, u kojoj su u nedelju ujutru poginule njene drugarice, sestre Slađana (24) i Julijana Mihajilović (21).
Ono sto je meni privuklo paznju je da je u pitanju Landcruiser. Kojom brzinom se kretao toliko masivan i dosta bezbedan dzip da su izginuli. Ili je brzina bila preko 120-130kmh ili se nisu vezali unutra.
Uzas u svakom slucaju. Pogotovo da devojka od 21 godinu seda za volan tako masivnog vozila. Ne kazem da zene ne treba da voze dzipove, naprotiv, ja ovde aludiram na vozacko iskustvo.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10684
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Ne brže od života!
Nisu terenci bezbedni onoliko koliko im pojava obećava. Bezbedni su sve dok se ne prevrnu, a tada im sopstvena težina dolazi glave.
Re: Ne brže od života!
Ma moj ujak je imao tumbanje u istom u Iraku i ni dlaka s glave im nije falila, zato kazem.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Ne brže od života!
pricam generalno o celom gradu, ne samo o toj ulici. Bulevar Mihajla pupina ne mozes da prodjes sa 50, pa da mu je*es mater, osim ako ne krenes prvi sa zelenog kod NLB banke...cozmo napisao:Uskladjeni su na oko 50kmh, ja uvek prodjem normalno, ako uhvatim zeleno kod Saobracajne skole.NexT napisao: Cosmo, ja garantujem da bi sve islo sporije kada bi se semafori uskladjivali na 50-60km/h, a ne da treba da vozis 70-80 da bi uhvatio zeleni, jer ce te u suprotnom uhvatiti svaki semafor...
Po cemu je LC toliko bezbedan? Vozio sam se u njemu, ono se ljulja kao brod na pucini, ne pruza uopste osecaj sigurnosti... Plus mu je teziste na metar od zemlje...
Re: Ne brže od života!
Kakve su to bre predrasude o godinama i masivnim vozilima?! Nigde veze. Po starom programu obuke (koji je do "juce" bio na snazi, koji je sad mislim da ni u Skolama ne znaju kamol mi) kandidata za vozacki ispit, isti se mogao sa 18 godina prijaviti za polaganje prvo C a odmah zatim i E kategorije i nije pravljena podela izmedju toga dali je kanditad zenskog ili muskog pola.
Tako da eto sta mislim o izjavi "Uzas u svakom slucaju. Pogotovo da devojka od 21 godinu seda za volan tako masivnog vozila."
Ostalo... znam informacije samo koje novine prenose (kao i vi pretpostavljam) tako da mozemo samo nagadjati o brzini jer ja nigde nisam procitao o kolikoj se radilo. Al stoji da je moralo doci do neceg sto je izaslo iz granica predvidjenog za kretanje na tom potezu, i to jaceg izlazenja jer su i posledice jace nazalost.
Tako da eto sta mislim o izjavi "Uzas u svakom slucaju. Pogotovo da devojka od 21 godinu seda za volan tako masivnog vozila."
Ostalo... znam informacije samo koje novine prenose (kao i vi pretpostavljam) tako da mozemo samo nagadjati o brzini jer ja nigde nisam procitao o kolikoj se radilo. Al stoji da je moralo doci do neceg sto je izaslo iz granica predvidjenog za kretanje na tom potezu, i to jaceg izlazenja jer su i posledice jace nazalost.
Re: Ne brže od života!
Jos bih dodao, da je opelu u susret mozda isao punto klasik i da vozac opela, nije nista video ispred sebe. Ko je nocu vozio ikad, zna kako to moze da izgleda. Ovo je sasvim moguc scenaio, s obzirom da iz fabrike izlaze sa neispravnim svetlima.NexT napisao:Ne znam sta se izdesavalo, tj niko ne zna za sada, ali...cozmo napisao:Kljucne reci:
http://www.kurir-info.rs/sedmero-poginu ... nak-299821
"- Mi još utvrđujemo da li je vozač kamiona propisno obeležio svoje vozilo, a pošto je zaustavio kamion na mestu na kom je ugrozio bezbednost drugih vozača, određeno mu je policijsko zadržavanje - izjavio je Zvezdan Radojković, načelnik pančevačke policije."
i ovo:
"Moja deca su bila na slavlju kod rođake koja treba uskoro da se porodi. Popili su malo, veselili se, a gde su posle otišli ne znam, ali, eto, nisu se vratili."
1. kako on moze na odredjenom mestu da zaustavi kamion? Pa jbg, ako se isti pokvari, ne moze on da ga gura do prosirenja...
2. Ajde da uzmemo za primer da se njemu kamion pokvario, on upalio sva 4 i pokusavao ponovo da upali kamion, tj da nije ni stigao da izadje i postavio trougao itd...
Koliko ja znam - kriv je onaj koji udari od pozadi. Tj, on nije prilagodio voznju, on nije pazio, i on je udario. To je kao da je kamion morao naglo da zakoci, a on je udario u kamion bez kocenja....
3. Koliko sam cuo na TVu, nesreca se desila na preglednom delu puta, znaci nije kamion bio u krivini gde ga niko ne vidi, pa shvatis da stoji kad dodje na 10 metara.
Dakle, po meni je kriv ovaj koji je vozio opel, a ne vozac kamiona. Mozda nisam u pravu, al policija ce to utvrditi...
Cosmo, ja garantujem da bi sve islo sporije kada bi se semafori uskladjivali na 50-60km/h, a ne da treba da vozis 70-80 da bi uhvatio zeleni, jer ce te u suprotnom uhvatiti svaki semafor...
EDIT: sad tek vidim da ih je bilo 7 u Opelu... Pa nije ni cudo sto su izginuli...
- Saša
- Postovi: 14280
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ne brže od života!
^Ajde sad, i ti ga pretera... Da nije možda upalio i duga svetla pa ga totalno zaslepio... Mislim, stvarno se ovde lupaju svakakve gluposti... 

Re: Ne brže od života!
Da ,
Punto je fabricki neispravan ,a Opel je i posle 30g besprekoran...
Punto je fabricki neispravan ,a Opel je i posle 30g besprekoran...

Re: Ne brže od života!
Eh... Zasto se onda lepi "P" pozadi na auto kada vozi pocetnik? I to ne samo kod nas, nego svuda po Evropi.Stjepa napisao:Kakve su to bre predrasude o godinama i masivnim vozilima?! Nigde veze.
Sto se tice ovih u Kadetu, cim cujes da se njih 7 vracalo sa nekog slavlja i svi seli u jedan auto u kojem jedva 5 ljudi moze da sedi normalno, nema sta da se prica. Vozac Kadeta je kriv. Jos svih sedmorica ganciji (neka bude da je i moja predrasuda, ali meni je to bitan detalj) i neko od njihovih je pomenuo kako su malo popili na tom slavlju.
Sto se tice podele krivice, pitanje je koliko je kriv i ovaj sa kamionom koji nije postavio trokut. Kriv je sigurno i on, jedino je pitanje ko je vise doprineo. Nema opravdanja za njega, jer PRVO sto uradis kada ti se pokvari kamion (to ja znam kao iskusni vozac kamiona

Jedan nenormalan je postupio nenormalno i onda se jos njih 7 nenormalnih zakucalo u tog prvog nenormalnog. Ne kazem da su zasluzili da poginu, daleko bilo, ali da su babuni svi na gomilu - JESU!
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
Re: Ne brže od života!
Pa cinjenica je da farovi na novom puntu klasiku, kratkim svetlima zaslepljuju. Vec se pricalo o tome ...
Nije to jedini auto, ali je eto jedini nov koliko ja znam koji ima taj problem.
70% starijih vozila sa budzenim sijalicama, ili jednostavno razdesenim farovima, su takodje problem na putu ...
Edit: tek sad vidim da i vi vozite punto, pa ste se verovatno zato razestili
Nije to jedini auto, ali je eto jedini nov koliko ja znam koji ima taj problem.
70% starijih vozila sa budzenim sijalicama, ili jednostavno razdesenim farovima, su takodje problem na putu ...
Edit: tek sad vidim da i vi vozite punto, pa ste se verovatno zato razestili

Poslednja izmena od nikaragva u 03 Jul 2012, 10:17, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Ne brže od života!
@Tex pa lepi se kod nas od skora P, ali drzava pored toga i dalje ne daje zabranu vozacu pocetniku da sedne u gabaritno vozilo. Tacno je da si sa dozvolom od 2 meseca zelenguz, sto tek uvidis nakon 6 meseci voznje, pa nakon jos 6 da si i tad bio zelenguz. Kao sto cu i ja kroz 5-10godina uvideti koliko cu tad vise znato o voznji nego sad. Ali ako je drzava dala zeleno svetlo da sam ja, ili neka zenska osoba, sa 18 mogao polagati odmah nakon C i za E i samim tim po dobijanju dozvole upravljati opterecenom slepercinom (kad se vec razbacujemo sa gabaritima) onda su po meni ciste predrasude "gde ona sa 21 u toliki auto".
Kada zakon kaze drugacije, npr "prve tri godine po dobijanju vozacke ne sme se uravljati vozilom jacim od 1500ccm i 60kW, kao i da masa vozila ne sme biti veca od 1300kg" tada ce imati smisla reci "gde to dete u toliko vozilo", u prevodu ko mu dade. Za sad je to po meni cista predrasuda ili mozda cak i zavist kako neko tako mlad moze upravljati takvim vozilom.
Ako se razumemo.
Kada zakon kaze drugacije, npr "prve tri godine po dobijanju vozacke ne sme se uravljati vozilom jacim od 1500ccm i 60kW, kao i da masa vozila ne sme biti veca od 1300kg" tada ce imati smisla reci "gde to dete u toliko vozilo", u prevodu ko mu dade. Za sad je to po meni cista predrasuda ili mozda cak i zavist kako neko tako mlad moze upravljati takvim vozilom.
Ako se razumemo.
