Opel Astra OPC

Noviteti i razne vesti iz auto-industrije
Odgovori
ftj
Reactions:
Postovi: 13955
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Opel Astra OPC

Post od ftj »

@xepoj

Da se priča o pravim sportskim automobilima poput m3, ili c63 ova vremena bi imala više smisla ali ovde su u pitanju samo hečbekovi sa prednjom vučom i otprilike važi pravilo da što mu je bolje vreme to je auto bliži trkačkom automobilu što za hečbek sa prednjom vučom znači tvrd ko kamen bez imalo oversteera a samim tim neudobna i ne toliko zabavna vožnja. Mada možda i grešim možda je ovo samo moja racionalizacija da opravdam što gti ima najgore vreme :)
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28242
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Opel Astra OPC

Post od Xepoj87 »

Markoni rece da je Trophy udoban,sta znam...
Pazi,ja sam prvi od RS-a kao najboljeg i meni najlepseg u klasi dosao da bih ga verovatno sada poslednjeg kupio u toj klasi,tako da zaista ne gledam na te podatke kao da su od meni velike vaznosti...
Ali su podaci tu i ako se vec neko cimao da ih trazi i ako je neko vec o tome diskutovao na 2 strane,debilno je to ismevati.
Volim ljude sto su navodno neutralni i otvorenog uma,a jedini prihvatljiv nacin razmisljanja je njihov,drugo je samo teoretski moguce.

A sto se mene licno tice,nisi tek ni svestan koliko mi je svejedno da li je brzi Opel ili Renault ili VW,pa cak i A klasa,jer nikada necu voziti takav automobil,cak ni slican i sa mnom nema apsolutno nikakvih dodirnih tacaka...
Sto ne znaci da me prica o hothatchevima ne zanima.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
ftj
Reactions:
Postovi: 13955
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Opel Astra OPC

Post od ftj »

Golf je verovatno najudobniji u klasi pa je baš tvrd a mogu samo pretpostaviti kakav je trophy po tom pitanju. Vozio sam civic type R i ono je meni maltene nerealno za svakodnevnu vožnju. Ovo sve pričam jer po meni poenta hečbeka je da je to kompromis između praktičnosti i sportskih osobina ali svakako da i to vreme na nirburgringu nešto govori i sigurno da nisam ismevao ikoga ko te podatke ovde spominje.
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Opel Astra OPC

Post od nikaragva »

Udobniji od renoa :trljamoci:
Golf sinonim za tvrdoću, a reno sinonim za udobnost?


Šta je sa ostalim mašinama. Gde su tu hot pežoi, citroeni, fiati i ostala francuska i talijanska bagra? :D
Korisnikov avatar
kvcali
Reactions:
Postovi: 3007
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Opel Astra OPC

Post od kvcali »

... to je sitna boranija :P
Poslednja izmena od kvcali u 20 Nov 2012, 10:10, izmenjeno 1 put ukupno.
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Opel Astra OPC

Post od NexT »

Pezo se pos*ao po sebi pre 15ak godina i od tad cute.

208 GTI i DS3 Racing su jedine dve igracke koje nesto vrede.
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32244
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Opel Astra OPC

Post od trojanac »

Ali nisu u rangu sa ovima.
Posetite www.garaza.rs !
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Opel Astra OPC

Post od NexT »

ZNam ,samo sam morao da ih pomenem, da izgleda kao da nesto rade... :)
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11445
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Opel Astra OPC

Post od starac vujadin »

Peugeot je prepustio tron u hothatchevima Renaultu iz nekih razloga koje su samo njima poznati, bez ispaljenog metka. Kompenzovali su to kroz uspehe na relijima.

Fiat je bio u krizi, ali se vratio. 500 Abarth je jako uspešan, GP Abarth SS je ozbiljan hothatch, bolji od mnogih u toj klasi, pa i jačih od njega.
ovde su u pitanju samo hečbekovi sa prednjom vučom i otprilike važi pravilo da što mu je bolje vreme to je auto bliži trkačkom automobilu što za hečbek sa prednjom vučom znači tvrd ko kamen bez imalo oversteera a samim tim neudobna i ne toliko zabavna vožnja.
Kao što i sam reče - otprilike. Za Renault, Ford, Peugeot ne važi, za VW je važilo dok nisu preuzeli rešenja sa Focusa, a za Opel je to i dalje nepremostiva prepreka.
ftj
Reactions:
Postovi: 13955
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Opel Astra OPC

Post od ftj »

Nek kaže Markoni koji je udobniji. U normalnim verzijama je megan mnogo mekši ali u toj najhardkor verziji sa šperom i posebnom šasijom ako nije tvrđi onda stvarno svaka čast.
Korisnikov avatar
AcaKayak
Reactions:
Postovi: 4865
Pridružio se: 18 Jan 2012, 11:13

Re: Opel Astra OPC

Post od AcaKayak »

Heroj, nisam rekao da nije bitno vreme na stazi, vec sam udario +1 za to da nije presudno pri kupovini. Takodje pored ringa postoji jos milion staza, jeste ring najvaznija ali sigurno se necu na njemu trkati. A isto tako sto rece perfiko ne mora da znaci da to sto je neki auto brzi na ringu da ce biti brzi u rukama amatera. Neke sitnice koje na ringu donose prednost jednom u rukama profesionalca, mnogo mogu da smetaju u rukama amatera.

Za ulicu je ako se vec gleda "sportski" (ipak je ovo daleko od pravih sportista) auto mnogo stvari bitnije od vremena na stazi. Tipa ubrzanje, zvuk, osecaj u automobilu... Ima dosta auta za koje kazu da se osecaju da su brzi od konkurencije iako su sporiji. Naravno nijanse su u pitanju.

Ja recimo C AMG ne bih uzeo jer mi se ne svidja auto, nemam neki dobar razlog, niti objektivan razlog, jednostavno me nesto odbija od njega. Nemam problem da kazem ni da je brzi od M3 ni da se lepse cuje, sve je to ok, ali mene jednostavno nesto ne privlaci. Mislim da je to nesto, taj neki subjektivan utisak najbitniji kad su sitnice u pitanju, a da li je neki auto brzi od drugog na ringu nekoliko sekundi, ma koliko to bila vecnost na stazi, u praksi je sitnica. Ovo je bar moje misljenje.

EDIT: bas mi je palo na pamet sada, poredjenje na fifth gearu, M3 GTR i C AMG Black. Pobedio je Black na stazi za 0,7 sekundi ako se dobro secam, gledao sam pre dve nedelje. Oba vozaca su rekla kako im je cudno da je C bio malo brzi jer je delovao da je dosta brzi na stazi. Kazu da je bio i dosta divljiji i zanimljiviji (znam da je do skora ovo bilo na strani M3 ali eto sad se okrenulo, bar u ovim serijama, mozda i u ostalim). Uglavnom, upravo zbog te divlje strane C klase i mirnoce M3 koji je pored 70ks manje (ili tako nesto) ostao 0,7 sekundi sam prilicno siguran da mi koji smo ne profi vozaci da bi bili brzi u M3. C se bas otimao na stazi i iako je time odusevio vozace (Mika Salo je bio gost i umalo nije udario u zid na zadnjoj krivini), siguran sam da bi ta njihova odusevljenost u rukama amatera znacila katastrofu :D
Korisnikov avatar
Markoni
Reactions:
Postovi: 9991
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Opel Astra OPC

Post od Markoni »

Vezano za udobnost/neudobnost Megane-a (u temi o OPC-u jbg :glavomuzid: )
Mozda nisam kompetentan, ali meni bi Trophy najnormalnije sluzio kao auto za svaki dan. Ne mogu sad da ga poredim sa Golfom, ali cu ga porediti sa Leon-om koji je kod mene bio na 19icama (kao i Trophy). Na Leon-u su promenjene opruge (stavljene H&R koje su dosta mekse od fabrickih), i otprilike da je tvrdoca bila tu negde, samo sto je Trophy nekako jos kvalitetnije upijao rupe i rupice. Ja sam bio prilicno iznenadjen udobnoscu (a mislim da je i dragan jer smo se vozili zajedno taj dan), ako se to tako moze nazvati, s' obzirom na Cup sasiju, 19 felne... Recimo da mi je bio cak udobniji od R26ice sa 18icama.
Eto to je moje zapazanje, ali kao sto rekoh nisam neko ko mnogo mari za udobnost kod takvih kola.
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Opel Astra OPC

Post od dragan »

i ja sam bio prijatno iznenadjen, a taj dan smo se vozili podosta.
veoma slican je i rs250cup od sekulica koji sam vozio vise puta...
potrefii su ga da bude brz ali ne i neudoban za tu klasu vozila.
klasicne boljke megana - manjak prostora, slaba preglednost itd su ostale...
Korisnikov avatar
Dusan
Reactions:
Postovi: 4285
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:26
Lokacija: Wien

Re: Opel Astra OPC

Post od Dusan »

@Xepoj87

Nikoga nisam simevao, samo ste preterali sa tom rasparavom oko vremena i oko toga ko je potkrepio linkom a ko ne.
Izvinjavam se ako se neko osetio prozvanim. :pivo:
ftj napisao:@xepoj

Da se priča o pravim sportskim automobilima poput m3, ili c63 ova vremena bi imala više smisla ali ovde su u pitanju samo hečbekovi sa prednjom vučom i otprilike važi pravilo da što mu je bolje vreme to je auto bliži trkačkom automobilu što za hečbek sa prednjom vučom znači tvrd ko kamen bez imalo oversteera a samim tim neudobna i ne toliko zabavna vožnja. Mada možda i grešim možda je ovo samo moja racionalizacija da opravdam što gti ima najgore vreme :)
:plusone:
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28242
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Opel Astra OPC

Post od Xepoj87 »

Pa brate,ja pre 3 strane samo naveo vreme Renaulta,ali eto,neki misle da lazem,pa je sve preslo u raspravu,sa moje strana u sprdanje iz dosade :)

Aco,to se podrazumeva. I ja bih rado vozio Masserati Granturismo i Grancabrio i ako kod njega performanse ne postoje kada se pogleda cak i VW Scirocco,a ne neki ozbiljniji automobil...
Ali ti u isto vreme moze reci sta da ocekujes od tog automobila,nesto sto ne bi imao prilike da istestiras pri kupovini...
Nekome znaci to sto nije sportista i nece ga uzeti zbog toga,jer za slicne pare ima Porsche Carrera Turbo koji je jedan od najboljih sto se toga tice...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Odgovori