
Vec posle pola piva pocinjem da brljavim ...
Freona uvek ima tj trebalo bi da ga bude.Xepoj87 napisao:To je samo ventiliranje, pa hladi dok ima freona u sistemu. Dakle ne vuce akumulator skoro uopste, samo ventilatorcici lagano rade.nikaragva napisao:Kod mene postoji nesto sto se zove residual aircondition. To mogu da ukljucim kada ugasim auto, izvucem kljuc, odem... Onda nastavi da duva, samo ne znam dokle. To bi mozda moglo da bude koristno u takvim situacijama, samo ne bih voleo da se vratim, pa da ne mogu da upalim auto
Sent from my HTC One using Tapatalk
E to je ono sto meni nedostaje. Fabricki modul duva nakon gasenja motora jos nekih 5 minuta.nikaragva napisao:Kod mene postoji nesto sto se zove residual aircondition. To mogu da ukljucim kada ugasim auto, izvucem kljuc, odem... Onda nastavi da duva, samo ne znam dokle. To bi mozda moglo da bude koristno u takvim situacijama, samo ne bih voleo da se vratim, pa da ne mogu da upalim auto
Da, samo nemam muda cesce da ostavim REST da radi, iz gore pomenutog razloga. Iako kontam da i za to ima zastitaXepoj87 napisao:Joo, duva sigurno 20 min, barem kod mene.
Sent from my HTC One using Tapatalk
A kako ćeš da "ubaciš" svež vazduh kroz odškrinut prozor? Gore ide topao vazduh a napolju je samo topliji, kako misliš da ti uđe svež?Day Walker napisao:Ne nego ti lose mislis
Ubacivanjem svezeg vazduha van sistema klimatizacije, narusavas sistem...
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
a ne nego ce ustajaklli vazduh da udje kroz te prozore, pogotovu kad je auto u pokretuJi 4Tze napisao:A kako ćeš da "ubaciš" svež vazduh kroz odškrinut prozor? Gore ide topao vazduh a napolju je samo topliji, kako misliš da ti uđe svež?Day Walker napisao:Ne nego ti lose mislis
Ubacivanjem svezeg vazduha van sistema klimatizacije, narusavas sistem...
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk