Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Da,to stoji,ali ako se odrekne automobila,nece dobiti vecu platu.
Tako da se tako automobil moze gledati kao bonus.
Tako da se tako automobil moze gledati kao bonus.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
swemir napisao:evo primera , gde se dobije firmin auto a to ne utice na samu platu jego je cist + i besplatan luksuz za zaposlenog
Cekajte, zar nije stimulans zaposlenog to sto mu firma da automobil na koriscenje van radnog vremena.Xepoj87 napisao:Ja sam generalno mislio upravo na to,gde ti auto i gorivo placa firma i ukljuceno je u ugovor,ne kao zamena za pare i auto nikada nije tvoj,nego ga samo koristis...
Sad, sto se firmi vise isplati da zaposlenog stimulise kroz "sluzbeni" auto nego u kesu to je neka druga prica.
Pored toga takva vrsta stimulacije cesto kod muskaraca ima i veci znacaj nego kes.
Drugar u FR ima sluzbeni auto koji vredi 20ak hiljada eura i on je srecniji tom privilegijom u firmi nego da su mu dali 500e vecu platu.
Auto koji se koristi za potrebe posla bi trebao posle isteka radnog vremena da ostane u firmi

E, toljubitelj napisao:Prakticno, deo bruto plate je zapravo trosak upotrebe auta na teret poslodavca.

Slazem se, samo sto se skoro niko nece odreci auta jer svako podsvesno misli da mu je to free.Xepoj87 napisao:Da,to stoji,ali ako se odrekne automobila,nece dobiti vecu platu.
Firma uzme auto za neke smesne pare od dilera sa kojim saradjuje (konkretno u slucaju moje kume, nisam siguran da oni uopste i plate taj auto koji njoj daju jer od Renoa godisnje kupuju stotine dostavnih vozila), daje ga zaposlenom kao sredstvo za rad u toku radnog vremena i kao bonus van radnog vremena...dve muve jednim udarcem

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Poenta je sto firmin automobil ide uz radno mesto.
Mozes ti i da ga odbijes,ali vecu platu neces dobiti...
Tako da to ne moze da se gleda kao zamena za nesto drugo.
I ne poklanjaju oni tebi automobil,nego ti ga samo daju na koriscenje...
Mozes ti i da ga odbijes,ali vecu platu neces dobiti...
Tako da to ne moze da se gleda kao zamena za nesto drugo.
I ne poklanjaju oni tebi automobil,nego ti ga samo daju na koriscenje...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Pa naravno da vecu platu ako odbijes auto neces dobiti.
Jedno je sigurno...sve sto ti poslodavac da, to si ti i zaradio.
Auto neces dobiti na poklon ali cenu eksploatacije (cak i van radnog vremena) za tebe placa poslodavac.
Opste je poznato da poslodavci skupe radnike ne isplacuju komplet u kesu vec jedan deo ide kroz sluzbeni auto, sluzbeni telefon, sluzbeni komp, bonove za restorane, besplatne avionske karte itd.
Jedno je sigurno...sve sto ti poslodavac da, to si ti i zaradio.
Auto neces dobiti na poklon ali cenu eksploatacije (cak i van radnog vremena) za tebe placa poslodavac.
Opste je poznato da poslodavci skupe radnike ne isplacuju komplet u kesu vec jedan deo ide kroz sluzbeni auto, sluzbeni telefon, sluzbeni komp, bonove za restorane, besplatne avionske karte itd.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Pa kako god okrenes,taj auto je besplatan i onda mozes da uzmes jos jedan exotic sa strane jer imas drugi koji koristis svaki dan,a ne trosis pare na njega...
To je bila moja poenta pominjanja sluzbenog automobila.
To je bila moja poenta pominjanja sluzbenog automobila.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Naravno...
Ko ima takvu sluzbenu privilegiju, steta je da je ne iskoristi na taj nacin koji navodis
Ko ima takvu sluzbenu privilegiju, steta je da je ne iskoristi na taj nacin koji navodis

Re: Audi A3 (8V) vs BMW 1 (F20) vs Mercedes A (W176)
Zanimiljivo, ja živim u SLO, koja je "malo"NexT napisao:Kretence, smanji malo normalnu kilometrazu...
Retko ko u Srbiji prelazi 15+ hiljada km. Ne racunam tebe koji se vozikas iz dosade, ili nekoga ko koristi auto za posao, komercijaliste i slicno.
Evo ti, moj burazer svaki dan do posla i nazad napravi 17 km, ode 2x mesecno na put od 200 km (u oba pravca). Ugl, retko predje vise od 1000 km mesecno. Na more ide avionom. Znaci uz svo vozikanje jos, ne moze ni 15.000 km da napravi godisnje. A to je neka najcesca brojka u Beogradu, dok oni po unutrasnjosti jos manje prave.


- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10677
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Veruješ li da ćesto na benzinskoj pumpi čujem "Sipajte mi za 500 dinara"? To je 4.50€ ili tri litre benzina/dizela ili 6l autogasa. 

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Verujem, ja dam za rezervoar ako je dosta prazan 70 evričaSloba napisao:Veruješ li da ćesto na benzinskoj pumpi čujem "Sipajte mi za 500 dinara"? To je 4.50€ ili tri litre benzina/dizela ili 6l autogasa.

više puta na mesec
EDIT by mod: Ne citirati poruku neposredno iznad. Za ostala pravila ponašanja pogledati PRAVILNIK Garaža foruma!
Re: Audi A3 (8V) vs BMW 1 (F20) vs Mercedes A (W176)
Jbg, takav posao, standard...maniaxxx napisao:Zanimiljivo, ja živim u SLO, koja je "malo"NexT napisao:Kretence, smanji malo normalnu kilometrazu...
Retko ko u Srbiji prelazi 15+ hiljada km. Ne racunam tebe koji se vozikas iz dosade, ili nekoga ko koristi auto za posao, komercijaliste i slicno.
Evo ti, moj burazer svaki dan do posla i nazad napravi 17 km, ode 2x mesecno na put od 200 km (u oba pravca). Ugl, retko predje vise od 1000 km mesecno. Na more ide avionom. Znaci uz svo vozikanje jos, ne moze ni 15.000 km da napravi godisnje. A to je neka najcesca brojka u Beogradu, dok oni po unutrasnjosti jos manje prave.manja od srbije i pravim lagano oko 40 hiljada kilometra godinjše, bilo je i više
I mi pravimo 40-80.000 godisnje, al opet, takav je posao...
Sto se tice "za 500 din", ima ih, ali ja u zadnje vreme stalno vidjam neka sipanja do cepa... To ne znaci verovatno da se vise vozi, nego je valjda lakse sipati jednom ili dva puta mesecno, nego stalno trckati na pumpu...
Ja se trudim u zadnje vreme da ne sipam vise na sitno, nego napunim rezervoar, pa opet kad padne na cetvrtinu... Samo sto je to nesto mnogo cesto

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Pa nije to poenta, standard i u SLOveniji pada zadnje vreme, previše, imamo kretene na vlasti, ustvari oduvek smo jih imali, ali ovi sada su super kreteni, moj post je bio prosto čuđenje, pošto je Srbija dosta veča zemlja in nekako mi logičnije , da se pravi više kilometra, ali kad pogledam malo moj rod i koliko se voze, stvarno se u Sloveniji mnogo više vozimo.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Ne razmisljate da li cete imati za cipele i patike ukoliko idete kolima umesto busom i nemate problem sa cenom zimske voznje kola...
Jednostavno,veci standard i lazerniji zivot.
I ja prelazim kilometraze zato sto ce otac da mi da i 100 i 500e mesecno za kola,a na veliku zalost, ne znam nikoga sem mene da prelazi moje kilometraze,a da ne radi nista.
Sve sa sobom vuce standard.
Jednostavno,veci standard i lazerniji zivot.
I ja prelazim kilometraze zato sto ce otac da mi da i 100 i 500e mesecno za kola,a na veliku zalost, ne znam nikoga sem mene da prelazi moje kilometraze,a da ne radi nista.
Sve sa sobom vuce standard.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Ne znam šta misliš pod cenom zimske voznje kolima? Pa avto mi treba za svaki dan, bila zima ili leto, i ne znam zašto je vožnja zimi skuplja osim zimskih guma, ali i leti mi trebaju gume.
A kakve so veze busevima u mom kraju ( da cene ne pominjem ), izpada, da je bus luksuz
A kakve so veze busevima u mom kraju ( da cene ne pominjem ), izpada, da je bus luksuz

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Nemacka je veca od obe zajedno pa je prosek 13.000km godisnje.maniaxxx napisao:moj post je bio prosto čuđenje, pošto je Srbija dosta veča zemlja in nekako mi logičnije , da se pravi više kilometra, ali kad pogledam malo moj rod i koliko se voze, stvarno se u Sloveniji mnogo više vozimo.
Ima neuporedivo vise mogucih km puteva, mnogo visi standard ali i mnogo vecu stednju gradjana.
Mislim da je to prilicno individualno, kolicina potrebe za autom.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Ja peglam bajs do posla, jos uvek, jes malo je hladnije, ali pravo da vam kazem osvezim se na njemu posle kance.
Ljudi na zapadu mahom teraju bajseve, cak i drzava to orabruje kroz neke olaksice,a i zdraviji im je narod... Takodje se putuje vozom, a i u gradkim jezgrima i nema voznje kola, sve u svemu, tamo se i ne vozi previse...
Ljudi na zapadu mahom teraju bajseve, cak i drzava to orabruje kroz neke olaksice,a i zdraviji im je narod... Takodje se putuje vozom, a i u gradkim jezgrima i nema voznje kola, sve u svemu, tamo se i ne vozi previse...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.