Ne vidim i jedan racionalan razlog za to.Scuderia napisao: Da li je pametno da stavim tubeless gume, predpostavljam da je to nemoguce ostetiti na ovakvim sitnicama?
Biciklizam
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Biciklizam
Širim haos!
Re: Biciklizam
Kako ne vidis, pa juce sam samo pogledao staklo i gume se izbusila, sta bi bilo da sam prosao kroz njega
Vozim oko grada i ne svidja mi se ideja da mi se probusi guma negde u pm.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15313
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Biciklizam
Imas ti da kupis gume koje je gotovo nemoguce probusiti, ali kostaju oko 4 soma. 
Re: Biciklizam
Kakav crni tubeless.
Za to ti prvo trebaju tubeless felne, a tvoje verovatno nisu, onda ti trebaju posebni ventili kojih kod nas nema i koji su skupi i na kraju ti treba tečnost za zaptivanje. Sve u svemu ogromna i skupa zajebancija.
Ako hoćeš da ulažeš u gume kupi neke sa dobrom zaštitom od bušenja i nosi pribor za krpljenje ili rezervnu unutrašnju ili nađi onetrake što se srave između spoljašnje i unutrašnje.
Za to ti prvo trebaju tubeless felne, a tvoje verovatno nisu, onda ti trebaju posebni ventili kojih kod nas nema i koji su skupi i na kraju ti treba tečnost za zaptivanje. Sve u svemu ogromna i skupa zajebancija.
Ako hoćeš da ulažeš u gume kupi neke sa dobrom zaštitom od bušenja i nosi pribor za krpljenje ili rezervnu unutrašnju ili nađi onetrake što se srave između spoljašnje i unutrašnje.
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Biciklizam
Pa teško će te tu tubeless spasiti. Jedino neki RunOnFlat 
Uostalom Uroš je naglasio jedan moguć dodatni problem u toj varijanti.
Edit: Paja ovbjasnio u međuvremenu.
Sent using Tapatalk
Uostalom Uroš je naglasio jedan moguć dodatni problem u toj varijanti.
Edit: Paja ovbjasnio u međuvremenu.
Sent using Tapatalk
Poslednja izmena od methane.master u 19 Avg 2014, 11:55, izmenjeno 1 put ukupno.
Širim haos!
Re: Biciklizam
"Dole Ispod" jedan Ozi japanskom tehnikom vari italijanske cevi.
Rezultat? Prelepi ramovi i odlican bokeh
Cena od 2500 na vise
Mufovi

Ciste linije


CX

Trougao zadnje viljuske i sraf za sticnu, Savrseno cisto

Odlican izbor soljice

Retko vidjen nosac buzira


No comment


Wishbone zadnja viljuska, nevidjena na celicanama

http://www.kumocycles.com/frame-gallery.html
Rezultat? Prelepi ramovi i odlican bokeh
Cena od 2500 na vise
Mufovi

Ciste linije


CX

Trougao zadnje viljuske i sraf za sticnu, Savrseno cisto

Odlican izbor soljice

Retko vidjen nosac buzira


No comment


Wishbone zadnja viljuska, nevidjena na celicanama

http://www.kumocycles.com/frame-gallery.html
- Rakhil
- Postovi: 8340
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Biciklizam
Blago nemam pojma sta sve ovo znaci, ali je pornjava
- Kuzmanovic
- Postovi: 15313
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Biciklizam
Realno. Ovaj sivi je brutalan 
Re: Biciklizam
Covek olaksava mufove

Gravira kuciste BB

Radi svoje lule

Umetnos'
Hromovan muf radi daljeg ukrucenja rama

Olaksan muf


Gravira kuciste BB

Radi svoje lule

Umetnos'
Hromovan muf radi daljeg ukrucenja rama

Olaksan muf

- Kuzmanovic
- Postovi: 15313
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Biciklizam
Koja je uloga mufa, da ojaca spoj na mestu spajanja?
Re: Biciklizam
Ovaj nandzorasti tj. boja starog zlata 
Re: Biciklizam
Muf za razliku od direktnog vara cev na cev, termicki ne opterecuje samu cev.
Ne dozvoljava pucanje na najcescrm mestu.
Ojacava I ukrucuje ram gde je potrebno. Postoje dugi I kratki mufovi.
Ovi prvi su redji.
Hromuju se radi dodatnog ukrucivanja.
Ne dozvoljava pucanje na najcescrm mestu.
Ojacava I ukrucuje ram gde je potrebno. Postoje dugi I kratki mufovi.
Ovi prvi su redji.
Hromuju se radi dodatnog ukrucivanja.
Re: Biciklizam
Da li neko i dalje vari cevi iznutra? Moj bivši Pug nema vidljiv nijedan var, kao da su cevi jedna u drugoj. Prelep bajk. Hrom Molibden.
Tapatalk Pro
Tapatalk Pro
Re: Biciklizam
Iz danasnje voznje.....
Where Italian technology meets part I

Where Italian technology meets part II

Where Italian technology meets part I

Where Italian technology meets part II
