Razne teme, pitanja, iskustva
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561 Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Post
od methane.master » 19 Avg 2014, 11:46
Scuderia napisao:
Da li je pametno da stavim tubeless gume, predpostavljam da je to nemoguce ostetiti na ovakvim sitnicama?
Ne vidim i jedan racionalan razlog za to.
Širim haos!
Scuderia
Reactions:
Postovi: 13495 Pridružio se: 22 Jan 2012, 20:20
Post
od Scuderia » 19 Avg 2014, 11:48
Kako ne vidis, pa juce sam samo pogledao staklo i gume se izbusila, sta bi bilo da sam prosao kroz njega
Vozim oko grada i ne svidja mi se ideja da mi se probusi guma negde u pm.
Kuzmanovic
Reactions:
Postovi: 15285 Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Post
od Kuzmanovic » 19 Avg 2014, 11:49
Imas ti da kupis gume koje je gotovo nemoguce probusiti, ali kostaju oko 4 soma.
Paja
Reactions:
Postovi: 14752 Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara
Post
od Paja » 19 Avg 2014, 11:50
Kakav crni tubeless.
Za to ti prvo trebaju tubeless felne, a tvoje verovatno nisu, onda ti trebaju posebni ventili kojih kod nas nema i koji su skupi i na kraju ti treba tečnost za zaptivanje. Sve u svemu ogromna i skupa zajebancija.
Ako hoćeš da ulažeš u gume kupi neke sa dobrom zaštitom od bušenja i nosi pribor za krpljenje ili rezervnu unutrašnju ili nađi onetrake što se srave između spoljašnje i unutrašnje.
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561 Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Post
od methane.master » 19 Avg 2014, 11:52
Pa teško će te tu tubeless spasiti. Jedino neki RunOnFlat
Uostalom Uroš je naglasio jedan moguć dodatni problem u toj varijanti.
Edit: Paja ovbjasnio u međuvremenu.
Sent using Tapatalk
Poslednja izmena od
methane.master u 19 Avg 2014, 11:55, izmenjeno 1 put ukupno.
Širim haos!
zuzazu
Reactions:
Postovi: 4646 Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:13
Post
od zuzazu » 19 Avg 2014, 15:42
"Dole Ispod" jedan Ozi japanskom tehnikom vari italijanske cevi.
Rezultat? Prelepi ramovi i
odlican bokeh
Cena od 2500 na vise
Mufovi
Ciste linije
CX
Trougao zadnje viljuske i sraf za sticnu, Savrseno cisto
Odlican izbor soljice
Retko vidjen nosac buzira
No comment
Wishbone zadnja viljuska, nevidjena na celicanama
http://www.kumocycles.com/frame-gallery.html
Rakhil
Reactions:
Postovi: 8339 Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
Lokacija: Beograd
Post
od Rakhil » 19 Avg 2014, 15:48
Blago nemam pojma sta sve ovo znaci, ali je pornjava
zuzazu
Reactions:
Postovi: 4646 Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:13
Post
od zuzazu » 19 Avg 2014, 16:01
Covek olaksava mufove
Gravira kuciste BB
Radi svoje lule
Umetnos'
Hromovan muf radi daljeg ukrucenja rama
Olaksan muf
Kuzmanovic
Reactions:
Postovi: 15285 Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Post
od Kuzmanovic » 19 Avg 2014, 16:06
Koja je uloga mufa, da ojaca spoj na mestu spajanja?
Scuderia
Reactions:
Postovi: 13495 Pridružio se: 22 Jan 2012, 20:20
Post
od Scuderia » 19 Avg 2014, 16:42
Ovaj nandzorasti tj. boja starog zlata
zuzazu
Reactions:
Postovi: 4646 Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:13
Post
od zuzazu » 19 Avg 2014, 17:14
Muf za razliku od direktnog vara cev na cev, termicki ne opterecuje samu cev.
Ne dozvoljava pucanje na najcescrm mestu.
Ojacava I ukrucuje ram gde je potrebno. Postoje dugi I kratki mufovi.
Ovi prvi su redji.
Hromuju se radi dodatnog ukrucivanja.
nidza
Reactions:
Postovi: 21867 Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.
Post
od nidza » 19 Avg 2014, 17:41
Da li neko i dalje vari cevi iznutra? Moj bivši Pug nema vidljiv nijedan var, kao da su cevi jedna u drugoj. Prelep bajk. Hrom Molibden.
Tapatalk Pro
zuzazu
Reactions:
Postovi: 4646 Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:13
Post
od zuzazu » 19 Avg 2014, 18:19
Iz danasnje voznje.....
Where Italian technology meets part I
Where Italian technology meets part II