

pa ne znam...800l godisnje (ako trosi 8l prosecno) puta 75 din razlike u ceni izadje 60.000 din ustede a to je 500e. pod uslovom da si stalno na plinu, a nisi, i pod uslovom da se plin trosi kao i benzin, a trosi vise. troskove atesta i sl. necu racunati.Sloba napisao:
Autogas sam isplatio posle godinu i nešto dana nakon ugradnje. Još sam ugradnju platio najviše što može u Srbiji - 700€. Dakle, da je 550-600€ za koliko se na većini mesta radi, isplatilo bi se i ranije. Posle toga litar goriva plaćam 70, umesto 150 dinara. Matematika je jasna bez obzira da li prelazim 5.000 ili 50.000 km godišnje. Zanemarimo veću potrošnju gasa u odnosu na benzin, servis i potrošnju benzina. Jeste trošak, ali razlika u ceni na pumpi sve to debelo ispegla, veruj.
Moja greskaSloba napisao:@Floyd
Eto, a mislio si da sam izabrao auto na osnovu rendera.Nema puno sedana C segmenta koji mi se sviđaju. Kod nove "trojke" nemam dilemu. Totalno je u mačkastom Jaguar/Maserati fazonu, kao i nova Mazda 6.
Moze da ga vozi jos 5 godina pa da ga proda za 1000 a u medjuvremenu ulozi u njega bar jos 2000.crni napisao:mislim, kupiti auto od 15 soma, voziti ga 50.000 pa prodati za 5-6k evra...nesto mi se ne cini kao racionalan potez
Nevezano za Slobu, super je sto analiziras tudje zelje i mogucnosti i prakticno zadires u kucni budzet.crni napisao:znas kako se kaze: gas je za kuvanje, dizel za oranje a benzin za voznju![]()
ko misli da se isplati neka ugradjuje plin, u moja kola nece uci
nego slobo, zar ti se ne cini da si malo poranio sa kupovinom novog auta? slazem se da je menjanje auta na 5-6 godina optimalno ali sa ipak malo vecom kilometrazom. mislim, kupiti auto od 15 soma, voziti ga 50.000 pa prodati za 5-6k evra...nesto mi se ne cini kao racionalan potez
Odlično. Ja bih voleo da je što više ljudi sa takvim stavom, bio bi gas mnogo jeftiniji za nas ostale, malobrojne.crni napisao:znas kako se kaze: gas je za kuvanje, dizel za oranje a benzin za voznju![]()
ko misli da se isplati neka ugradjuje plin, u moja kola nece uci