BMW serija 3 (dizeli)
Re: BMW serija 3 (dizeli)
Nekada davno u dalekom kraljevstvu ziveli su...
Re: BMW serija 3 (dizeli)
...bmw-i koji su bili pouzdani 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
- schonenk
- Postovi: 1980
- Pridružio se: 17 Jan 2014, 15:56
- Garaža: honda civic ep3, honda civic ek3
- Lokacija: beograd
Re: BMW serija 3 (dizeli)
Unistavate svaku temu besmislenim prepucavanjima i poluinformacijama.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: BMW serija 3 (dizeli)
ADrei napisao:...bmw-i koji su bili pouzdani
Sent from my iPhone using Tapatalk

Послато са GT-N7100
Re: BMW serija 3 (dizeli)
Potpuno se slažem.
Dapače, jedino vi sa Hondama imate stvarno prave argumente kad krene neko tupljenje o kvalitetu. Svi ostali su odavno prdnuli u čabar.
Dapače, jedino vi sa Hondama imate stvarno prave argumente kad krene neko tupljenje o kvalitetu. Svi ostali su odavno prdnuli u čabar.
Re: BMW serija 3 (dizeli)
Apsolutno se ne slazem, zapravo smatram da su automobili danas kvalitetniji nego ikada.
Re: BMW serija 3 (dizeli)
Jesu neki, BMW nije među njima.
Re: BMW serija 3 (dizeli)
Sad ste me upucali sa svim ovim, ali neka, skroz realna prica.
Sta ja znam, sto se tice neke estetike, meni je e90 prelep i dalje i bice (po nekim mojim kriterijumima) atraktivan jos par godina, isto kao sto su mi i sada stariji modeli trojke dopadljivi na oko.
Vise me brine ta prica oko lanca, motora..
Sto se tice drugih automobila, Opel i Mazdu bih odmah otpisao, jedno vreme sam bio zagrejan za Hondu Civic ali sam posle odustao zato sto bi to otprilike bilo sa konja na magarca... Preci sa 2.0 turbodizela na 1.8 atmosferca bi za mene bio korak unazad, jer kao sto sam vec rekao, najbitnija stavka mi je motor (startnost, kvalitet) > eksterijer > enterijer.
Neko je pomenuo Passat CC, to isto nije iskljuceno da pocnem da gledam... A3 takodje, videcu jos...
Ako budem gledao preko i nesto iz VAG grupe mozda gledam 1.8 tfsi, oni su u startu jeftiniji pa mozda bude veci izbor.
Sta ja znam, sto se tice neke estetike, meni je e90 prelep i dalje i bice (po nekim mojim kriterijumima) atraktivan jos par godina, isto kao sto su mi i sada stariji modeli trojke dopadljivi na oko.
Vise me brine ta prica oko lanca, motora..
Sto se tice drugih automobila, Opel i Mazdu bih odmah otpisao, jedno vreme sam bio zagrejan za Hondu Civic ali sam posle odustao zato sto bi to otprilike bilo sa konja na magarca... Preci sa 2.0 turbodizela na 1.8 atmosferca bi za mene bio korak unazad, jer kao sto sam vec rekao, najbitnija stavka mi je motor (startnost, kvalitet) > eksterijer > enterijer.
Neko je pomenuo Passat CC, to isto nije iskljuceno da pocnem da gledam... A3 takodje, videcu jos...
Ako budem gledao preko i nesto iz VAG grupe mozda gledam 1.8 tfsi, oni su u startu jeftiniji pa mozda bude veci izbor.
Re: BMW serija 3 (dizeli)
Bez ikakve sale, nemoj uospte da uzimas za ozbiljno te "probleme" sa lancom i motorom BMW-a, ne postoji tu zapravo nikakav pravi standarni problem. Na tome mogu da insistiraju samo ljudi kojima zakon velikih brojeva nije jasan, njima je jedina prava mogucnost da se voze trotinetom jer u suprotnom za svaki, ali bas svaki auto i motor ces naci na netu 10 ljudi sa nekim problemom koji se potom oznaci kao standardan. Cinjenica je da je taj 2.0 BMW motor jedan od najkvalitetnijih a po performansama i svakako najbolji dizel, skokni do nekog BMW servisa pa se raspitaj, cuces samo hvalospeve o tom motoru. U suprotnom ako verujes u svakakve price, samo trotinet.
- schonenk
- Postovi: 1980
- Pridružio se: 17 Jan 2014, 15:56
- Garaža: honda civic ep3, honda civic ek3
- Lokacija: beograd
Re: BMW serija 3 (dizeli)
Ne znam gde si nasao motivaciju za ovakav post.nidza napisao:Potpuno se slažem.
Dapače, jedino vi sa Hondama imate stvarno prave argumente kad krene neko tupljenje o kvalitetu. Svi ostali su odavno prdnuli u čabar.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: BMW serija 3 (dizeli)
Cinjenica je da su jtdm/mjet, tdi i cdi najkvalitetniji motori, 2.0d je jedan od najkvarljivijih dizela, pritom ne smes proci kroz baru da ne zakuca motor.
Послато са GT-N7100
Послато са GT-N7100
Re: BMW serija 3 (dizeli)
Ako vec nemas sta pametno i tacno da napises, zasto dzabe trosis tastaturu sireci dezinformacije?
BMW serija 3 (dizeli)
zasto lzes coveka kad znas da je 2.0d promasen motor?
evo neka procita temu koju sam otvorio A5 vs e92 ti ili floyd ste mi rekli da izbegnem 2.0d zbog lanca i sad je postao dobar?
drugu skoro na X1 2.0d ubacen nov motor u delti na 10.000km zbog problema sa lancem..
Sent from my iPhone using Tapatalk
evo neka procita temu koju sam otvorio A5 vs e92 ti ili floyd ste mi rekli da izbegnem 2.0d zbog lanca i sad je postao dobar?
drugu skoro na X1 2.0d ubacen nov motor u delti na 10.000km zbog problema sa lancem..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Poslednja izmena od ADrei u 04 Nov 2014, 11:59, izmenjeno 1 put ukupno.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
- starac vujadin
- Postovi: 11447
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: BMW serija 3 (dizeli)
S obzirom na to koja ti je ciljna grupa automobila i s obzirom da imaš posao koji je danas dobar, a sutra možda i nije imaš dobre preduslove da se zajebeš. Nadam se da nećeš.
Ciljaš ciljnu grupu sa starošću i kilometražom taman da im upadneš k`o kec na 11 u velike troškove oko "sporovoznih" potrošnih delova koji otprilike na toj kilomtraži i godištu počinju da crkavaju, pogotovu kod dizela. Nisu oni bezveze najčešći na oglasima kod nas - zato što vlasnici na zapadu hoće da ih se ratosiljaju pre nego što počnu da im kola vade pare. Taman posedneš dupe u "audi" ili "bembaru" i osetiš se ko Bogotac, a onda "iza krivine krene" igranka sa neočekivanim troškovima.
Treba da gledaš auto koji ćeš u slučaju da krene posao nizbrdo moći brzo da prodaš za približno cenu po kojoj si ga kupio. Bilo bi glupo da ti posle kupovine uložiš u taj auto još koju stotinu (hiljadu?) za taj auto, voziš ga koji mesec i onda ga tako sređenog proslediš nekom srećkoviću.
Sve u svemu, mislim da treba da gledaš manja i novija kola za taj budžet, pogotvou što nemaš porodicu. Ima lepih i atraktivnih automobila sa dobrom opremom i u nižoj klasi, a manjom kilomtražom i sa manje potencijalnih skupih problema. Imaš dobar budžet i možeš da kupiš odličan auto.
Ciljaš ciljnu grupu sa starošću i kilometražom taman da im upadneš k`o kec na 11 u velike troškove oko "sporovoznih" potrošnih delova koji otprilike na toj kilomtraži i godištu počinju da crkavaju, pogotovu kod dizela. Nisu oni bezveze najčešći na oglasima kod nas - zato što vlasnici na zapadu hoće da ih se ratosiljaju pre nego što počnu da im kola vade pare. Taman posedneš dupe u "audi" ili "bembaru" i osetiš se ko Bogotac, a onda "iza krivine krene" igranka sa neočekivanim troškovima.
Treba da gledaš auto koji ćeš u slučaju da krene posao nizbrdo moći brzo da prodaš za približno cenu po kojoj si ga kupio. Bilo bi glupo da ti posle kupovine uložiš u taj auto još koju stotinu (hiljadu?) za taj auto, voziš ga koji mesec i onda ga tako sređenog proslediš nekom srećkoviću.
Sve u svemu, mislim da treba da gledaš manja i novija kola za taj budžet, pogotvou što nemaš porodicu. Ima lepih i atraktivnih automobila sa dobrom opremom i u nižoj klasi, a manjom kilomtražom i sa manje potencijalnih skupih problema. Imaš dobar budžet i možeš da kupiš odličan auto.