Biciklizam
Re: Ne brže od života!
Svakodnevno se na Čukarici susrećem sa neosvetljenim biciklima koje voze Romi i pritom neretko prevoze dete na šipci ili neki teret. K'o Kabul, jebote.
A ove situacije sa vožnjom u srednjoj traci u reonu petlje mosta na Adi su neminovne ako se tolerišu biciklisti na kolovozu. Pitanje sreće i vremena je kad će neko izgubiti glavu.
Najveći stres u svojoj 30god vozačkoj karijeri sam doživeo na autoputu kod Arene kada mi se pojavio biciklista uz ivicu srednje trake pri mom pokušaju da se isključim, a bio sam iza kamiona i kretao se 80ak kmh. I danas me oblije hladan znoj kad se setim šta sam mogao da uradim ili meni neko odpozad, pošto sam instinktivno nabo kočnicu iz sve snage.
A ove situacije sa vožnjom u srednjoj traci u reonu petlje mosta na Adi su neminovne ako se tolerišu biciklisti na kolovozu. Pitanje sreće i vremena je kad će neko izgubiti glavu.
Najveći stres u svojoj 30god vozačkoj karijeri sam doživeo na autoputu kod Arene kada mi se pojavio biciklista uz ivicu srednje trake pri mom pokušaju da se isključim, a bio sam iza kamiona i kretao se 80ak kmh. I danas me oblije hladan znoj kad se setim šta sam mogao da uradim ili meni neko odpozad, pošto sam instinktivno nabo kočnicu iz sve snage.
Re: Ne brže od života!
Opasno generalizuješ stvari.
Taj na auto putu je bez mozga, al to ne znači da svi voze tuda, a još manje znači da svi vozimo neosvetljeni i ko muve bez glave.
Taj na auto putu je bez mozga, al to ne znači da svi voze tuda, a još manje znači da svi vozimo neosvetljeni i ko muve bez glave.
Re: Ne brže od života!
Evo, iskljucimo Rome i ludake koji krše zakon... Reci mi kako bezbedno voziti bajs bulevarom vojvode Mišića kod Gazele, kod mosta na Adi, kod tobogana za B.Brdo, dno kneza Miloša kod Mostara i sl saobraćajnice
Re: Ne brže od života!
Nikako. Tu tražiš alternativu.
U bul. Mišića, preko Autokomande i sl ja vozim šinama i trotoarom, mada gledam da izbegavam da tuda idem.
U bul. Mišića, preko Autokomande i sl ja vozim šinama i trotoarom, mada gledam da izbegavam da tuda idem.
Re: Ne brže od života!
Koji je problem bul Vojvode Misica?
Pored Ade takodje ne vidim problem?
Pored Ade takodje ne vidim problem?
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Ne brže od života!
@Paja
Ali ako se to ne zabrani zakonom, sa kojim pravom se ja i ostali borci za pravo na dominaciju automobila uopšte bunimo
Ali ako se to ne zabrani zakonom, sa kojim pravom se ja i ostali borci za pravo na dominaciju automobila uopšte bunimo

Re: Ne brže od života!
Nemate nikakva prava i neće se zabraniti. Može eventualno da se parcijalno zabrani znakom, a ni to se neće desiti.
@ Heroj
Svuda može da se vozi, ali je pitanje rizika.
Bul Mišića je preopterećen busevima i nema razona rizikovati kad postoji trotoar kojim može da se vozi sasvim pristojno.
Kneza Miloša je preuska i za bicikliste, a opterećena je znaš i sam koliko.
Autokomanda je kao i Slavija košnica.
@ Heroj
Svuda može da se vozi, ali je pitanje rizika.
Bul Mišića je preopterećen busevima i nema razona rizikovati kad postoji trotoar kojim može da se vozi sasvim pristojno.
Kneza Miloša je preuska i za bicikliste, a opterećena je znaš i sam koliko.
Autokomanda je kao i Slavija košnica.
Re: Ne brže od života!
@Xepoj
Problem je kad biciklista želi da produži pravo, a automobil da se isključi udesno. Tačnije, pravi problem je razlika u brzini, bez obzira da li je u pitanju moped, bajs ili sl.
Problem je kad biciklista želi da produži pravo, a automobil da se isključi udesno. Tačnije, pravi problem je razlika u brzini, bez obzira da li je u pitanju moped, bajs ili sl.
- schonenk
- Postovi: 1974
- Pridružio se: 17 Jan 2014, 15:56
- Garaža: honda civic ep3, honda civic ek3
- Lokacija: beograd
Re: Ne brže od života!
Ovde govorimo sad o ekstremima koji ne mogu biti baza za zakljucivanje, niti vise imaju veze sa diskusijom. Van staza se krece 10% biciklista, a od njih 0,7 posto su cisti primeri suicidnosti i opet s obzirom na brojnost manji su problem od pesaka.
U tim zonama zna se ko moze da vozi, ko je u top formi ili izvuces 110%. Vidjao sam bicikliste u tim zonama koji se krecu brze i spretnije nego 50% vozaca.
Kad sam bio u odlicnoj formi kretao sam se jednako brzo kao i saobracaj, ako ne i brze. Samo tamo gde vozaci idu duplo preko ogranicenja postoji realna opasnost i za bicikliste.
Secam se situacije kad sam se spustao kraj veterinarskog ka nadvoznjaku ka Automandi, tu bez problema idem 60 i blicam automobilima ispred. U jednom trenutku vozac se okrece ka deci i pokazuje na mene, a oni se odusevljeno okrecu i masu
U tim zonama zna se ko moze da vozi, ko je u top formi ili izvuces 110%. Vidjao sam bicikliste u tim zonama koji se krecu brze i spretnije nego 50% vozaca.
Kad sam bio u odlicnoj formi kretao sam se jednako brzo kao i saobracaj, ako ne i brze. Samo tamo gde vozaci idu duplo preko ogranicenja postoji realna opasnost i za bicikliste.
Secam se situacije kad sam se spustao kraj veterinarskog ka nadvoznjaku ka Automandi, tu bez problema idem 60 i blicam automobilima ispred. U jednom trenutku vozac se okrece ka deci i pokazuje na mene, a oni se odusevljeno okrecu i masu

- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13611
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Biciklisti, ako je staza u losem stanju i nepostuju vam je pesaci, borite se za istu! 

Re: Ne brže od života!
Treba Ogi da krene da vozi bajs pa da pise za rupe i po biciklistickim stazama 

Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: Ne brže od života!
Već sam pisao ranije da je bitno da se može kretati i uzbrdo 50 kmh, kao i po svim vremenskim uslovima.
Pored toga, imaš u jutarnjim špicevima svakodnevne situacije gde na najprometnijim potezima saobraćajci mahanjem ubrzavaju kretanje i tada se vozi i po 80 kmh branik uz branik, vrata do vrata. Naravno, uvek se nadje neki genije koji je rešio da krene na posao biciklom i to najprometnijim bulevarom u 8 ujutro.
Pored toga, imaš u jutarnjim špicevima svakodnevne situacije gde na najprometnijim potezima saobraćajci mahanjem ubrzavaju kretanje i tada se vozi i po 80 kmh branik uz branik, vrata do vrata. Naravno, uvek se nadje neki genije koji je rešio da krene na posao biciklom i to najprometnijim bulevarom u 8 ujutro.
- schonenk
- Postovi: 1974
- Pridružio se: 17 Jan 2014, 15:56
- Garaža: honda civic ep3, honda civic ek3
- Lokacija: beograd
Re: Ne brže od života!
To su toliko retke situacije (da se biciklista nadje u toj situaciji) da je suvisno potezati kao bilo kakav argument.
Re: Ne brže od života!
Ma koji zakon to kaze da se mora po ulicama voziti 50 km/h?
To je maksimalna dozvoljena brzina kretanja, a ne obavezna.
Veci je problem to sto 95% vozaca vozi 60-80 gde god to uslovi dozvoljavaju.
Jbg, nisu nam ulice pravljene za bicikliste, pa se tome mora i prilagoditi, a u Kneza Milosa bi biciklista, da ne bi poginuo, morao ili da ceka crveno, pa da iskoristi tih par sekundi da predje levo u traku ka Kosutnjaku ili da produzi dole na mostarsku petlju i onda se opet popne gore, posle petlje na vise nacina.
U bul Vojvode Misica moze da bude problematican samo jedan deo, a moze i pesaka tuda da prodje, jer nije zalepljen za bike ili da provoza trotoarom.
A tek da ne spominjem sto moze da sidje na biciklisticku stazu na vise nacina i tuda da vozi kao covek.
A opet, veci problem prave vozaci koji realno nikada tu ne voze 50. Par puta sam vozio 50 i ljudi su me besno uz pun gas preticali, nekada i svirali, kao da smo na magistrali.
Cak sam ubedjen da se na Ibarskoj u proseku sporije vozi nego pored sajma, Ade i kroz Kneza Milosa.
To je maksimalna dozvoljena brzina kretanja, a ne obavezna.
Veci je problem to sto 95% vozaca vozi 60-80 gde god to uslovi dozvoljavaju.
Jbg, nisu nam ulice pravljene za bicikliste, pa se tome mora i prilagoditi, a u Kneza Milosa bi biciklista, da ne bi poginuo, morao ili da ceka crveno, pa da iskoristi tih par sekundi da predje levo u traku ka Kosutnjaku ili da produzi dole na mostarsku petlju i onda se opet popne gore, posle petlje na vise nacina.
U bul Vojvode Misica moze da bude problematican samo jedan deo, a moze i pesaka tuda da prodje, jer nije zalepljen za bike ili da provoza trotoarom.
A tek da ne spominjem sto moze da sidje na biciklisticku stazu na vise nacina i tuda da vozi kao covek.
A opet, veci problem prave vozaci koji realno nikada tu ne voze 50. Par puta sam vozio 50 i ljudi su me besno uz pun gas preticali, nekada i svirali, kao da smo na magistrali.
Cak sam ubedjen da se na Ibarskoj u proseku sporije vozi nego pored sajma, Ade i kroz Kneza Milosa.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Ji 4Tze
- Postovi: 8232
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Pa kod nas se znak za max. dozvoljenu brzinu čita kao preporučena minimalna brzina.
Boringly average, but also perfect for school run mums