Chip-tuning

ICE, GPS, handsfree, chip, parking senzori, auto-grafika, zatamnjena stakla, tuning/styling i ostalo
Odgovori
Korisnikov avatar
carov2
Reactions:
Postovi: 5083
Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
Garaža: Audi A4
Lokacija: Pirot, Kladovo
Kontakt:

Re: Chip-tuning

Post od carov2 »

Rodjaku u Francuskoj za DPF tražili 2000e, tako da je umesto toga na autu uradio Stage 2, skroz neočekivano, porodican čovek, nisam mogao da verujem kada mi je poslao sliku, mislim da nije ni znao šta je chip tuning.

Slika
Slika
Slika
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21930
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Chip-tuning

Post od nidza »

Pametan potez ako u Fra takav auto može da se registruje.
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Chip-tuning

Post od Floyd »

U FR se auto registruje samo jednom a tehnički može da se završi kao u SRB :)
Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Reactions:
Postovi: 15293
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31

Re: Chip-tuning

Post od Kuzmanovic »

Sleeper :D
Korisnikov avatar
carov2
Reactions:
Postovi: 5083
Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
Garaža: Audi A4
Lokacija: Pirot, Kladovo
Kontakt:

Re: Chip-tuning

Post od carov2 »

Baš tako, na slikama jako pitomo izgleda. A rodjak je rešio problem sa DPF-om, a pritom dobio skroz drugi auto po pitanju snage, 188 konja na točkovima je lepa brojka. Intervencija ga izašla 1200e.
Korisnikov avatar
ljuba
Reactions:
Postovi: 7549
Pridružio se: 19 Sep 2013, 19:52
Garaža: X-trail
Lokacija: Amst

Re: Chip-tuning

Post od ljuba »

Evo sada bas gledam ponovo neke ponude za moj BMW 316d, sada nude 210 konja, sto znaci da motor i menjac mogu dosta vise... (kao dodatnu opciju imaju intrecooler za jos vise konja ?)

PS: Valjda se jos nisu raspali oni od 191 pa udaraju vise :)
Korisnikov avatar
Darko
Reactions:
Postovi: 9548
Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
Lokacija: Lungomare

Re: Chip-tuning

Post od Darko »

Siguran sam da su dacia/renault/smart ugradili do sad bar milion 0.9 tce motora, medjutim na netu nisam nasao ni jedno jedino konkretno iskustvo sa chip tuningom :-|
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32396
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Chip-tuning

Post od trojanac »

Posetite www.garaza.rs !
Korisnikov avatar
Darko
Reactions:
Postovi: 9548
Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
Lokacija: Lungomare

Re: Chip-tuning

Post od Darko »

Ne razumem se mnogo ali verujem da ima razlike da li si recimo povecao snagu motora (recimo na 0.9t) 14ks/15Nm ili 25ks/35Nm.. odnosno da blaza varijanta manje utice na vek motora i sklopova u odnosu na jacu i obrnuto.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od ljubitelj »

POvecanje maksimalne snage motora po pravilu nema nikakvog uticaja jer se i po pravilu gotovo nikada motor ne vozi u tom rezimu sa trajnim maksimalnim brojem obrtaja.
Retko ko ima prilike da vozi auto tako da ne spusta obrtaje ispod recimo 5.550 ili 6.000 satima pa da bi mogao da dodje u situaciju da povecanje snage dovede do efekata po motor.

Dakle, radi se u 99.999% slucajeva o ispraznoj marketinskoj pricici koja nema dodira sa realnim svetom u kome se koriste motori automobila.

Za neko profi trkanje sa stalnom pedalom do poda moglo bi se pricati koliko je jos oprvdano povecavati maksimalnu snagu motora iznad fabricke ali su ionako vec jako specificni nacini upotrebe, van saobracaja.


U saobracaju, tipican vlasnik vozi auto u rezimu kada motora ostvariuje tipicno 20-40% uproseceno max snage kada se auto ostro vozi a oko 10-15% max snage pri normalnoj gradskoj voznji.

Za voznju brzinom od 110km/h potrebno je oko 25-35KS motora. To je sasvim dovoljno da savlada otpore kretanja po ravnom vozila od oko 1.5 do 2tone mase.

Kod cipovana kritican je broj obrtaja turbine, pritisak je potpuo sporedna stvar kod turbo motora kada se juri maksimalna snaga. I malecne turbine malog protoka mogu da ostvare veliki pritisak ali motor nece ostvariti bitno povecanje snage uz bitno povecanje pritiska turbine.

Jedna od cestih zabluda kou sire reklame, je povecanje pritiska kao nesto pozitivno.
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24765
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Chip-tuning

Post od dragvorl »

Hoces da kazes da pritisak usisnog vazduha ne utice na snagu?
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Reactions:
Postovi: 13450
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Chip-tuning

Post od McGruja »

Ni ja ne razumem sto je pritisak turba problem, posebno 10-15% povecanja
Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Reactions:
Postovi: 15293
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31

Re: Chip-tuning

Post od Kuzmanovic »

Realno ili ne? :D

Slika
Korisnikov avatar
dag81
Reactions:
Postovi: 7554
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Одг: Chip-tuning

Post od dag81 »

Vozio 2 dobla jtd, jedan chipovan drugi ne.
Po bordu mozda i jeste ta potrosnja. Cep-cep jedino da vozi 70-80 i to mozda.

P.S. onih 7l sto navodi pre chipa jeste realnost i to 50/50 grad/otvoreno.
Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Reactions:
Postovi: 15293
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31

Re: Chip-tuning

Post od Kuzmanovic »

Pa nadam se da covek prica o potrosnji pod istim tj. slicnim uslovima i nacinom voznje. Nekako mi nije realno da chip obori potrosnju za 40%, ali nemam puno iskustva sa time pa reko da pitam. :D
Odgovori