AUDI - Vorsprung durch Technik
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Pa onda umesto dva točka proklizavaju sva četri. Nema spasa. Bukvalno ne možeš da mrdneš po snegu.
Pričam o pravim letnjim gumama.
Pričam o pravim letnjim gumama.
- stefank
- Postovi: 838
- Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
- Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Ne znam da li je nesto drugacije podesen Quattro kod Q7 od limuzina za zimske/offroad uslove (znam da ima EDL ali mislim da su to u sve ubacili), ali ne mogu da se slozim sa time.
Ne kazem da je idealno niti preporucljivo da se razumijemo, ali nije tacno da ne mozes da mrdnes, daleko od toga. Jos su od samog starta 20" na njemu, nemamo drugi set.
Ne kazem da je idealno niti preporucljivo da se razumijemo, ali nije tacno da ne mozes da mrdnes, daleko od toga. Jos su od samog starta 20" na njemu, nemamo drugi set.
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Da, napravljena je tu pometnja sa tim gumama kada su prodavci hteli da provuku marketinski trik sa all season gumama. Pa kao all season su M+S, odnosno neka niti zimska niti letnja smesa a sara za blato i sneg, a klasicne zimske moraju jos da imaju pahulju ili kao planinu sa par pahuljica, smesu bogatiju silikom i isto M+S saru. Bar sam ja to tako nekako zakljucio. Zato se ja toliko ni ne oslanjam na samu klasifikaciju prodavca, donekle na oznake ali uglavnom gledam samu gumu, ako ima one lamelice na gazecem sloju onda je zimska ako nema onda nije gde god je oni klasifikovali.
Rad je stvorio čoveka, a nerad.......gospodina
- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Mora pahulja da bude nacrtana inače je all-season.
Nije letnja.
Nije letnja.
Boringly average, but also perfect for school run mums
- stefank
- Postovi: 838
- Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
- Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Upravo tako sam i ja citao, kad ima taj indeks preko 120 stoji i pahuljica i M+S, a kad ima nesto izmedju 100-120 stoji samo M+S, ispod su klasicne ljetnje. Ovo se odnosilo na neku americku klasifikaciju, evropski proizvodjaci testiraju i rade nesto drugacije, ali mislim da je sustina ista (sa/bez pahuljice).
Tu su dodatno zapetljali sa gumama predvidjenim za SUV dje ne mora da vazi nista od toga.
Tu su dodatno zapetljali sa gumama predvidjenim za SUV dje ne mora da vazi nista od toga.

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Pa to je all season guma, sto je uz bilo kakav 4x4, sasvim dovoljno za 90% situacija.
Inace, ono sto rece Rotor nije istina, uvek je bolji 4x4 od jedne osovine.
Inace, ne znam kojom magijom ti se land cruiser losije ponasao sa malim felnama i off road dimenzijom guma, jos dodatno, ne treba ni spominjati prednosti njegovog 4x4 sistema, redukcije i svega ostalog, sto pricu da je q7 bolji po snegu, cini jos neuverljivijom, blizu nemogucom.
Sent from my Sony
Inace, ono sto rece Rotor nije istina, uvek je bolji 4x4 od jedne osovine.
Inace, ne znam kojom magijom ti se land cruiser losije ponasao sa malim felnama i off road dimenzijom guma, jos dodatno, ne treba ni spominjati prednosti njegovog 4x4 sistema, redukcije i svega ostalog, sto pricu da je q7 bolji po snegu, cini jos neuverljivijom, blizu nemogucom.
Sent from my Sony
Poslednja izmena od Xepoj87 u 16 Mar 2015, 13:17, izmenjeno 1 put ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- stefank
- Postovi: 838
- Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
- Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Slazem se, mada ima i tu neke male razlike izmedju sistema, ne u smislu da neki nece proci vec da neki uliva manje poverenja uzbrdo, u krivini...
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Dobro, kod SUV-a to donekle i treba tako jer su ta vozila koncepcijski i zamisljena da se sa vremena na vreme voze van asvalta, a na takvim putevima kisa moze padati i u sred leta i napraviti blato i kaljugu, o prolecu ili jos bolje jeseni i da ne pricamo, gde dobro dodje sara za blato (i sneg) a besmisleno bi bilo zbog takve situacije koja te moze i ne mora zadesiti da vozis sa klasicnom zimskom gumom, koja zbog specificne smese gubi neke svoje osobine i karakteristike na visim temperaturama, tokom cele godine.
Rad je stvorio čoveka, a nerad.......gospodina
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Quattro i letnje gume po snegu su odlične sve dok ne moraš da skreneš ili zakočiš. Ako je obična prednja vuča i može da se provoza nekako ali sa quattrom nema šanse.Xepoj87 napisao:Pa to je all season guma, sto je uz bilo kakav 4x4, sasvim dovoljno za 90% situacija.
Inace, ono sto rece Rotor nije istina, uvek je bolji 4x4 od jedne osovine.
Ne pokušavati nikako.
Jedino da voziš 10km na sat pa da prođeš ok. Ovako prvo skretanje i ćao zdravo.
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Amerikanci imaju neki drugi princip za allseason gume pa tako u USA postoje allseason modeli koji nemaju u evropi a mnogo su vise nalik na letnje gume nego na klasicni all season, pa ih tako stavljaju na high performance automobile poput m5 i slicno. Po meni su to letnje gume koje su nekako odradili da dobiju i M+S oznaku i nemaju veze sa allseason gumama koje se prodaju po evropi.
http://www.goodyear.com/en-US/tires/eag ... all-season
http://www.goodyear.com/en-US/tires/eag ... all-season
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Ma dovoljno da ima poprecnu saru i to je vec dovoljna prednost u odnosu na letnje.
Sent from my Sony
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- grujicd
- Postovi: 9051
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Malo si pobrkao lončiće. Kakve veze ima vrsta pogona sa kočenjem? Ajde na skretanje još i može da utiče ako u tom trenutku daješ gas. Ako ga ne dodaješ onda opet ne znam kako bi qattro mogao tu nešto da pokvari.Mr.Rotor napisao:Quattro i letnje gume po snegu su odlične sve dok ne moraš da skreneš ili zakočiš. Ako je obična prednja vuča i može da se provoza nekako ali sa quattrom nema šanse.
- stefank
- Postovi: 838
- Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
- Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Rotor jesi ti uopste probao da vozis s ljetnjima? Po strani sto to sto pricas nema logike, jer i teorijski je bolja trakcija na 4 tocka nego na 2, u praksi jednostavno nije tako.
Da se jos jednom ogradim da neko ne bi shvatio bukvalno, i dalje ne govorim da je preporucljivo voziti na ljetnjim, ali ako vec idemo u ekstremna poredjenja ljetnje gume + Quattro vs. FronTrak (kako Audi voli da nazove najobicniju prednju vucu
), tu prednji pogon tek nema sta da trazi.
Jedino ako mislis na to da zadnji kraj moze vise da zanese jer Quattro moze da prebaci vecinu snage pozadi u momentu sto moze da zbuni neiskusnije vozace, ali to i dalje ne znaci da je gori. Uostalom, to se moze desiti i na zimskim gumama sa 4x4, ugasis ESP i igras se kao da imas zadnji pogon, je l' to znaci da je 4x4 inferiorniji po snijegu samo zato sto to s prednjim pogonom mnogo teze izvedes (zanosenje "guze" samo volanom i gasom)?
Da se jos jednom ogradim da neko ne bi shvatio bukvalno, i dalje ne govorim da je preporucljivo voziti na ljetnjim, ali ako vec idemo u ekstremna poredjenja ljetnje gume + Quattro vs. FronTrak (kako Audi voli da nazove najobicniju prednju vucu

Jedino ako mislis na to da zadnji kraj moze vise da zanese jer Quattro moze da prebaci vecinu snage pozadi u momentu sto moze da zbuni neiskusnije vozace, ali to i dalje ne znaci da je gori. Uostalom, to se moze desiti i na zimskim gumama sa 4x4, ugasis ESP i igras se kao da imas zadnji pogon, je l' to znaci da je 4x4 inferiorniji po snijegu samo zato sto to s prednjim pogonom mnogo teze izvedes (zanosenje "guze" samo volanom i gasom)?

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
200 € za Audi espreso.






Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V